Skip to content

חדש על המדף – בירה ומשקאות

ענף המשקאות בישראל כמרקחה משכרת • סקירה שבועית על המוצרים החדשים על המדף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדפי המשקאות מתחדשים השבוע רק בשלושה מותגים, אך בהחלט ראויים לציון: בירה "דובל" המיוצרת משלושה סוגי כשות, הליקר המפורסם, "מוצארט", מקבל תוספת שוקולד ו-וויסקי "אבן וויליאמס" מעושר בקינמון.

דובל עם כשות משולשת

לפני כשלוש שנים, המבשלה הבלגית "דובל מורטגט" ייצרה את הבירה "דובל טריפל הופ" – המורכבת משלושה סוגי כשות ונשאה באחוז כוהל גבוה: 9.5%. זו הייתה מהדורה חד-פעמית שנמכרה כליל. בשל ההצלחה המסחררת, החליטו לנסות לייצרה מדי שנה על-ידי החלפת הכשות, וכך בכל פעם טעמיה של הבירה מפתיעים מחדש. למהדורת 2013, הרחיקה המבשלה הבלגית עד יפן בשביל הכשות סוראצ'י אייס. תכונותיה מעניקות בשומת עשירה של לימון והדרים, המשתלבות במרירות האופיינית לזן. דובל טריפל הופ 2013 בנפח 330 מ"ל נמכרת ב-22 שקל בחנויות יין מובחרות, וב-38 שקל בברים ובמסעדות.

מוצארט בלאק עם תוספת שוקולד

ליקר "מוצארט", המכונה על שם המלחין המפורסם, שבתקופתו (אמצע המאה ה-18), הפך משקה הקקאו לפופולארי. מפעל החברה שוכן בעיר הולדתו של המלחין, זלצבורג, אוסטריה (מקום הולדתו של מוצארט) כבר למעלה מ-150 שנה. "הסקוטית" מצרפת את ה"מוצארט בלאק" לסדרת ליקר השוקולד המפורסם, כאשר הבלאק הוא משקה שוקולד מריר, המיוצר עם 87% קקאו טהור. "האחוז הגבוה מצביע על האיכות המעולה של השוקולד ועל טעמו העדין והקטיפתי", מציינים ב”הסקוטית". הליקר עם 17% כוהל מגיע בנפח של 0.7 ליטר ו-0.5 ליטר, ונמכר עבור 225 שקל ו-182 שקל, בהתאמה. איך שותים? נקי עם קרח, וכתוספת בממזגי שמנת.

וויסקי משולב עם קינמון

שילוב מרתק בין ברבן "אבן וויליאמס" מיושן עם טעם איכותי של קינמון טבעי. הטעם השלישי הנוחת בארץ בסדרת אבן וויליאמס, לאחר ההשקה של "אבן וויליאמס דבש" (2009) ושל "אבן וויליאמס צ'רי" (2010). עליית הצריכה של ברבן בעולם ועליית הקטגוריה של כוהל בטעמים, הפכו את הסדרה של אבן וויליאמס טעמים להצלחה מסחררת. גם כן מיובא על-ידי "הסקוטית". 35% כוהל. "אבן וויליאמס קינמון" מושלם לשתייה נקי על קרח, צ'ייסר קפוא או בממזגים. 700 מ"ל עבור 130 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן