Skip to content

רוכבים שוב לאור ירח

מתחם רכיבה אקטיבי, מופעי אקסטרים, מדריכי רכיבה מקצועיים ומסלולים רכיבה חווייתיים הם חלק מהאטרקציות שיציע אירוע "רוכבים לאור ירח", שיתקיים ביום שני ה-6 במאי במסלולי רכיבת השטח ברחבי המועצה האזורית חוף השרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רכיבה משפחתית לאור הירח בשרון. הרכיבה אינה דורשת כישורים טכניים מתקדמים או כושר גופני יוצא דופן
רכיבה משפחתית לאור הירח בשרון. הרכיבה אינה דורשת כישורים טכניים מתקדמים או כושר גופני יוצא דופן

האירוע "רוכבים לאור ירח", יתקיים בפעם השנייה במועצה האזורית חוף השרון וצפויים להשתתף בו מאות רוכבי אופניים מכל רחבי הארץ.

מדובר ברכיבת לילה במסלולי הטבע המתפתלים בין שדות, פרדסים ומטעי אבוקדו ואפרסמונים, כשהתאורה היחידה היא אור הירח ואלומת אור היוצאת מפנסי הראש של הרוכבים. ברי המזל יזכו לפגוש בדרך את חיות הבר ובעלי הכנף שיוצאים החוצה רק בלילה.

אירוע "רוכבים לאור ירח" הוא חלק מתכנית האב לשבילי אופניים שאושרה לפני כשנתיים במועצה האזורית חוף השרון, במסגרתה יסללו ברחבי המועצה 85 ק"מ של שבילי אופניים ויאפשרו לרוכבים חובבים לצד מקצוענים, לחוות את הטבע במלוא הדרו דרך גלגלי האופניים.

האירוע יחל בשעה 17:00 בחוות רונית, ויכלול מתחם רכיבה אקטיבי עם מתקנים לרכיבה אתגרית. מדריכי רכיבה מקצועיים ילמדו את הרוכבים באירוע את טכניקות הרכיבה. בהמשך, יתקיימו תחרויות היתוליות נושאות פרסים, וגם מופעי ראווה (קפיצות אקסטרים) של רוכבים מקצוענים. המתחם יכלול גם דוכני תצוגה ומכירה של ציוד רכיבה, אופניים ולייף סטייל אקטיבי, כמו גם דוכני מזון ושתייה. את האירוע ינחה כרוז מקצועי.

לקראת שעה 19:00 ייצאו שלושה מסעות רכיבה ליליים:

5 ק"מ ילדים – מסלול מיוחד וקומפקטי לילדים קטנים, הרכיבה במסלול עצמאית (ללא הובלת מדריך), בליווי הורה/מלווה מעל גיל 18 בלבד, לאורך מסלול מסומן, בין השעות 17:00 ל-19:30.

10 ק"מ משפחות – מסלול שמיועד למשפחות שרוצות לרכוב ביחד, לרוכבים בוגרים ומיומנים יותר, המסוגלים להשלים 10 ק”מ של רכיבת שטח בין הפרדסים והמטעים. הרכיבה במסלול עצמאית (ללא הובלת מדריך), לאורך מסלול מסומן, בין השעות 17:00 ל-19:30.

21 ק"מ מקצועי – מסלול אתגרי לרוכבים מיומנים ומיטיבי דיווש, המתאפיין ברכיבה למרחק ובקצב גבוה יחסית. יש להירשם למסלול זה מראש. הרכיבה תתקיים בקבוצות של עד 30 רוכבים, בהובלת מדריך רכיבה. הקבוצות שירכבו מסלול זה ייצאו מחוות רונית החל מהשעה 19:00.

הרכיבה תעבור בחלק גדול ממסלולי הטבע העשירים שמציע האזור, פרדסים ומטעים, והיא אינה דורשת כישורים טכניים מתקדמים או כושר גופני יוצא דופן.

עלות ההשתתפות באירוע לפי סוגי המסלולים:
• מסלולי הילדים והמשפחות – 65 שקל לנרשמים לפני יום האירוע.
• המסלול המקצועי המודרך- 75 שקל לנרשמים לפני יום האירוע.

כל משתתף יקבל פנס ראש אישי במתנה, כובע רשמי של האירוע ובקבוק מים.
ההרשמה ביום האירוע מוגבלת למספר כרטיסים מצומצם ועולה 80 שקלים ללא הנחות.

כרטיסים לאירוע "רוכבים לאור ירח בשרון" ניתן לרכוש באתר האירוע:
https://www.znook.co.il/Pages/Waves.aspx?ID=pLR4TNiWszg%3d.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן