Skip to content

כתב אישום: אנס בת 12 וסחר בתמונותיה ובגופה

כתב אישום חמור הוגש כיום לבית המשפט בתל אביב בו מתואר כיצד טדי נס, בן 42, אנס ילדה מגאורגיה בנוכחות אמה וסחר בתמונותיה. "אני נגעל בעצמי ומהמעשים שעשיתי. אני אגיע לגיהינום", אמר במהלך המעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז מרכז, באמצעות עורכת דין גלי חצב מפרקליטות מחוז מרכז, הגישה היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור  נגד נגד טדי נס, תושב חולון בן 42, הנאשם, בין השאר, בעבירות של אונס קטינה וסחר בבני אדם. לטענת הפרקליטות, אנס הנאשם ילדה גיאורגית בת 12 כמה פעמים וצילם צילומי תועבה שלה. הוא עשה זאת לאחר ששילם לאמה כדי שתאפשר לו לבצע את המעשים. האם אף השתתפה בחלק מהצילומים ופעלה בהתאם להנחיותיו. כעת מתנהלת נגדה חקירה בגיאורגיה. 

על פי כתב האישום, נס הכיר את אמה של הקטינה לפני כשנתיים דרך אתר אינטרנט רוסי המהווה רשת חברתית. לאחר שנוצר קשר בין השניים, הוא ביקש ממנה שתשלח לו תמונות של בתה. האם העלתה לאתר עשר תמונות של הבת. לפני כשנתיים טס נס לעיר טיביליסי, בירת גאורגיה, ונפגש שם עם האם ובתה, בילה איתן וקנה לילדה מתנות. מכתב האישום עולה כי נס  סיכם עם האם על תשלום בן 100 דולר לחודש בתמורה לצילומים של הבת ושימוש בגופה.

בתחילה הוא העביר לאם במשך כמה חודשים סכום של כ-700 דולרים, ובדצמבר 2011 טס פעם נוספת לגיאורגיה ונפגש עם האם ובתה במלון בטיביליסי. בו שהה. במהלך הביקור במלון סיכמו נס והאם כי היא תאפשר לו לצלם את בתה בתנוחות מיניות, ובתמורה הוא ישלם לה על כך. במהלך שלושה ימים צילם נס מאות תמונות פורנוגרפיות וסרטונים בהם מופיעה הקטינה, ואף אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים מול המצלמות. האם, כך נטען, סייעה לנס בצילומים, ובאחד המקרים מרחה שמן על גופה של בתה.

 עוד נטען בכתב האישום, כי במהלך שנת 2012 העביר נס לאם בכ-14 מקרים סכומי כסף שנעו בין 100 ל-250 דולרים. במהלך זמן זה הוא רכש עבור האם מצלמה דיגיטלית ומחשב נייד, כדי שתוכל לצלם עבורו תמונות פורנוגרפיות נוספות של בתה, אותם שלחה לו. נס, ששיחותיו עם האם הוקלטו, נשמע מעביר לה הנחיות מה לצלם ובאיזו תנוחה. לקטינה שהתנגדה למעשים הסבירו הנאשם והאם כי בכך היא תעזור לאם להתפרנס.

בדצמבר האחרון שוב טס נס לטיביליסי וצילם את הילדה ושוב ביצע בה עבירות מין. כחודש לפני שנעצר, שלח נס מסרון לאם, ובה כתב לה כי שלח לה מאה דולר וביקש ש "תיקחי את זה ותקני לה פרחים ושוקולד, לזונה הקטנה שלי, לפרח". ההתעללות נמשכה עד למעצרו לפני חודש ימים. בעת מעצרו נתפשו ברשותו מאות תמונות של הילדה וסרטונים ערוכים ועוד אלפי תמונות אחרות בעלות אופי פדופילי מובהק.

בנוסף לכך הוא נאשם שמכר והציע למכירה תמונות וסרטים של הקטינה באמצעות האינטרנט. לפי כתב האישום, הוא אף הציע במקרה אחד לאדם שפנה אליו והביע התעניינות לבקר בגיאורגיה על מנת "לפגוש ילדות מתחת לגיל 10 לצורך קיום יחסי מין". נס הציע לו וככל הנראה לאחרים, את שירותיו כמלווה תמורת 100 אירו ליום ו-350 אירו למפגש עם ילדה. בחיפוש בביתו נמצאה קלטת וידאו שהוחבאה בתוך שקית תפילין ובה סרטון באורך של כ-12 דקות בה מצולמת הקטינה מקיימת עמו יחסי מין. כמו כן, נמצאו תמונות וסרטונים רבים בעלי תכנים פדופיליים, בהם נראים קטינים וקטינות בעירום ובעת קיום יחסי מין.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של נס עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי נס שבחר לשתוק בחקירתו, פנה ואמר לשוטר ששמר עליו בעת שהייתו במרכז בריאות הנפש: "וואי לאיזה בוץ אני נכנסתי. אני נגעל מהמעשים שעשיתי". בנוסף הביע חרטה מהמעשים ואמר: "אני אגיע לגיהינום".

מבקשת המעצר עולה, כי נס נידון בעברו לחמש שנות מאסר בגין עבירות של שוד, חטיפה לשם רצח או סחיטה, הדחה באיומים ובכוח, כליאת שווא ועבירות אלימות אחרות. כאשר היה בחופשה מהכלא הוא נמלט להונגריה והוסגר לארץ רק כארבע שנים לאחר מכן.

צבי גורפינקל, שופט בית המשפט המחוזי נענה לבקשת המשטרה להארכת מעצר וקבע את הדיון בבקשה ל-23 למאי, על מנת לאפשר לעו"ד אנה שכטמן, פרקליטתו של נס, ללמוד את החומרים בכתב האישום. הוא אסר על פרסום פרטי האם ובתה והתיר את פרסום הפרשה כולה.

1 Comment

  1. ארבם
    7 במאי 2013 @ 10:40

    לגרדום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן