Skip to content

ממן תידרש להפסיק להפעיל את מסוף הקירור

אם הממונה על ההגבלים העסקיים יחליט כי קיים חשש תחרותי וכי אי אפשר להפעיל במקביל את שני המסופים הכללי ובקירור. תנאי זה, אם יוחלט, יהיה גם בדרישות המכרז למסוף הכללי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשות שדות התעופה פרסמה היום הודעה למשתתפים במכרז ניהול והפעלת מסוף המטענים הכללי בנמל התעופה בן גוריון, לפיה היה ובדיקת מערך ההגבלים העסקיים תסתיים בהחלטה סופית, כי קיים חשש תחרותי בנסיבות בהם מופעלים המסוף למטענים הכללי והמסוף למטענים בתנאי קירור על ידי אותו גוף יהיה על המפעיל הנוכחי של המסופים חברת ממן לחדול מהפעלת מסוף המטענים בקירור בנתב"ג.

חשש תחרותי

ההודעה כאמור הינה לאור בחינת הרשות להגבלים העסקיים האם הפעלת מסוף מטענים כללי ומסוף מטענים בקירור על ידי אותו גוף מעלה חשש תחרותי. בשלב זה ועד לקבלת ההחלטה הסופית בעניין אישרה הרשות להגבלים עסקיים הפעלה בו זמנית של המסופים על ידי חברת ממן, שהחלה מתחילת חודש מאי השנה בהפעלת מסוף המטענים בקירור בנתב"ג. אם ההחלטה הסופית בעניין תהייה, כי קיים חשש תחרותי אז מפעיל מסוף המטענים בקירור יידרש לחדול מהפעלת המסוף במועד שייקבע בהחלטת הרשות.

בנוסף הודיעה הרשות לאור פרסום המכרז להפעלת מסוף המטענים הכללי, כי ככל שבדיקת הרשות להגבלים תסתיים בהחלטה סופית, כי קיים חשש תחרותי וכי לא ניתן לעמדתה לאפשר הפעלה במקביל של שני המסופים הכללי ובקירור על ידי אותו גוף, אזי ככל שהזוכה במכרז שייבחר יפעיל את מסוף המטענים בקירור יהיה הזוכה מנוע מלהפעיל את שני המסופים והוא יידרש לבחור איזה מבין מסופי המטען האמורים הוא מעדיף להפעיל. במידה וההחלטה תתקבל לפני סיום ההליך המכרז, תידרש חברת ממן לחדול מהפעלת מסוף המטענים בקירור במועד שיקבע בהחלטת הרשות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן