Skip to content

עובדי פריגו: יקבלו עד כ-6% – 14% תוספת שכר

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי במפעל התרופות שבירוחם. עוד הושג בהסכם: תוספת ותק של 1% בכל שנה, מענק פרישה של 2,000 שקל ברוטו לכל שנת וותק לעובדים בעלי ותק של 10 שנים. יו"ר מרחב הנגב המרכזי, יוסי הובר: "ההסכם משפר את תנאי העסקת העובדים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההסתדרות במרחב הנגב המרכזי חתמה על הסכם קיבוצי בחברת התרופות פריגו שבירוחם. במפעל מועסקים כ-500 עובדים, המייצרים תרופות גנריות. תוקף ההסכם לארבע שנים- מ-1.4.12 עד 1.4.16.

במסגרת ההסכם יקבלו עובדים עם ותק של שנתיים בחברה תוספת שכר של עד כ-14% שתחולק במשך תקופה של ארבע שנים – 3.5% תוספת שכר בכל שנה. עובדים המועסקים יותר משנה ופחות משנתיים, יקבלו תוספת שכר של עד כ-,6% שתחולק במשך תקופה של ארבע שנים – כ-1.5% תוספת שכר בכל שנה. כמו כן הושג בהסכם כי עובדים המועסקים בחברה יותר משנתיים יקבלו תוספת ותק של 1% בכל שנה.

כ-150 עובדי מחלקות ייצור ומחסן יקבלו מעבר לתוספות השכר האלה, תוספת שכר של 2.5% משכר הבסיס וזאת כתוצאה מתיקון עיוותי שכר.

עוד הושג בהסכם: תשלום הפרמיה שהעובדים זכאים לקבל יבוטל ומרכיב זה ייכנס לשכר הבסיס של העובדים ויחול גם על ההפרשות הסוציאליות. כמו כן, יוענק מענק פרישה של 2000 ₪ ברוטו לכל שנת ותק לעובדים בעלי ותק של 10 שנים.

"מדובר בהסכם המשפר באופן מהותי את תנאי העסקת העובדים ומביא לביטחון תעסוקתי לכ- 500 עובדים ולמשפחותיהם בירוחם", מסביר יו"ר מרחב הנגב המרכזי בהסתדרות, יוסי הובר, שניהל את המו"מ על ההסכם יחד עם מרכזת האיגוד המקצועי, קלריס וינג. במו"מ השתתפו גם יו"ר הוועד, חיים בן אבו וחברי הוועד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן