Skip to content

אחי הרוצח: "אין לי הסבר מה עבר במוחו של רועי"

בית משפט השלום בקריות האריך היום את מעצרו של רועי אוחנה, החשוד כי רצח את אמו ודקר שלושה נוספים, בהם חברתו, בקרית אתא. משפחתו ומשפחת חברתו וחבריו המומים – איש מהם לא מבין מה קרה. במהלך המעצר יישלח להסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסיומו של דיון לא ארוך האריכה היום (שלישי) שופטת בית משפט השלום בקריות, פנינה לוקיץ', את מעצרו של רועי אוחנה בתשעה  ימים – עד ה-6 ליוני. במהלכם יישלח אוחנה להסתכלות בתנאי אשפוז. הלם וכאב רב ניכרו  בפניהם של בני משפחתו של אוחנה שרצח אתמול את אמו, דקר ופצע את חברתו שני יגודניק ושני אנשים נוספים.

בתום הדיון אמרה הסנגורית, עו"ד ראניה סארג'י, כי מרשה "מתקשה להבין את שהתרחש למרות שהחל ככל הנראה להפנים שאמו נפטרה והוא זה שדקר אותה. נוכח המצב אני חושבת שמישהו צריך לקבוע את מצבו הם הגורמים הפסיכיאטריים ולא המשטרה או החוקרים. משום כך ביקשתי שיישלח להסתכלות".  במהל הדיון ביקשה הסנגורית גם בשם המשפחה כי אוחנה יצא להלוויית אמו והסבירה כי למרות שהיא מבינה כי הדבר כרוך בלוגיסטיקה מיוחדת והעמדת כוח אדם ואמצעים מצד המשטרה, הרי שמבחינה שיקומית, השתתפותו של רועי הכרחית וחיונית. גם אחיו, חי, הצטרף לבקשה זו בפנייה אישית לשופטת. השופטת דחתה את הבקשה.

שני יגודניק ורועי אוחנה בצילום מלפני כחודש (דף הפייסבוק של שני יגודניק)
שני יגודניק ורועי אוחנה בצילום מלפני כחודש

למרות הפרסומים כי האם הייתה שרויה במחלה קשה, היום אמר האח כי "היא עברה טיפולים כימותרפיים והקרנות וביום חמישי האחרון נכנסה לניתוח בגלל איזשהו ממצא ובסופו של דבר גילו שזה לא סרטני. הפרופסור אמר לה שהיא בריאה לחלוטין, כולנו חגגנו ושמחנו". על אחיו הוא אמר: "לא משנה מה יחליטו הערכאות המשפטיות. אחי יצטרך להתמודד כל חייו עם מה שהוא עשה. אנחנו מכירים גם אותו וגם את אימא, אף אחד לא מכיר אותם יותר טוב מאיתנו. הוא בן אדם טוב ושקט, צנוע, אדם שמעולם לא הרים קול על אף אדם אחר. מעולם הוא לא נמצא בסיטואציה של אלימות".

בעדותו לפני השופטת אמר האח: "לי אין הסבר מה עבר במוחו של רועי". סארג'י סיפרה בבית המשפט כי "בחודש אוקטובר 2012 אביו של החשוד נפטר ממחלת הסרטן כאשר החשוד היה הקשור ביותר לאביו". לגבי יחסיו עם חברתו סיפר האח כי "לפני כמה שבועות עבר להתגורר יחד עם חברתו, הייתה מערכת יחסים מעולה ביניהם, גם עם אימא ועם כל הסובבים. אי אפשר היה לחזות או לנבא את מה שקרה. זה ילד שעוד חודש וחצי יהיה בן 25, אפשר להגיד שבמשך 25 שנה לא הראה סימפטום או משהו חריג אחר".

אחיה של שני, חברתו של רועי המאושפזת במצב יציב בבית החולים רמב"ם בחיפה, סיפר היום את שידוע לו על מהלך השתלשלות האירועים. לדבריו "האימא ורועי הגיעו הביתה לנוח. הוא ביקש לאכול, אחותי הלכה להכין לו ארוחה והוא אמר לה שהוא יורד לרכב להביא משהו. אחר כך הוא עלה, והיא שאלה אותו מה הביא מהמכונית. הוא אמר לה שזה לא משנה וקרא לה להיכנס לחדר. הוא נתן לה נשיקה ודקר אותה. אחר כך היא הצליחה להימלט ממנו ועלתה לסלון, היא התחילה לצעוק שהוא רוצה לרצוח אותה".

מצבו של אחמד חילף, הנהג הפצוע שבמכוניתו התנגש רועי במנוסתו ואז יצא ודקר אותו, מוגדר כבינוני. הוא מאושפז ברמב"ם ומצבו יציב.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן