Skip to content

אם היילוד שחולץ מצינור ביוב בסין לא תעמוד לדין

היא שמרה בסוד את דבר ההיריון מאחר שהאב סירב לתמוך בה ולא היה לה כסף להפלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סבלו של היילוד הסיני, הידוע רק כ"תינוק 59", על פי מספר האינקובטור שהוא נמצא בו, הגיעו לכותרות התקשורת העולמית אחרי הפצת הסרט שבו נראים כבאים וחובשים משחררים אותו מהצינור הצר. משטרת חינואה, במחוז חניאנג, סברה בהתחלה שהתינוק ננטש.

מבצע חילוץ בסין
מבצע חילוץ בסין

אך עד מהרה התברר שדיירת הבית שהזעיקה את המצילים, ונותרה לידם במהלך החילוץ כולו שנמשך שעתיים בשבת, היא אם התינוק. היא אמרה לשוטרים שברצונה לגדל את הילד, אבל אין לה מושג איך לעשות זאת.

האם, בת 22, סיפרה שנכנסה לחדר שירותים משותף בבניין וחשה צירים. כאשר החליק היילוד לתוך הביוב היא לא הצליחה לחלצו והזעיקה עזרה. אחרי ששוטרים מצאו בחדרה מגבונים מוכתמים בדם וצעצועים, היא התוודתה על היותה האם. נכון לעכשיו המקרה מוגדר כ"תאונה" והמשטרה לא תגיש נגד הצעירה הלא נשואה תלונה, מאחר שברור שבהתחלה היא חששה להתוודות.

התינוק שנשרט מעט שוחרר מבית החולים להשגחת אמו והגבר הטוען שהוא אביו. תמונות החילוץ של התינוק עוררו בסין גל של אימה וחמלה, בית החולים הוצף מבקרים, מתנות והצעות לאימוץ.

לדברי התקשורת בסין, הצעירה עבדה במסעדה בעיר מגוריה והרתה בעקבות סטוץ חד-פעמי. האב כאמור סירב ליטול אחריות והיא לא יכלה להרשות לעצמה לעבור הפלה. היא לא גילתה את דבר הריונה להוריה, והקפידה להסתיר אותו בכריכת בד על בטנה ובלבישת בגדים רפויים.

סוף טוב הכול טוב
סוף טוב הכול טוב

יחסי מין מחוץ לנישואין נפוצים בסין, אך לדברי מומחים, צעירים רבים אינם יודעים כיצד להתגונן.

לדברי הסוציולוג לי-יין, יותר מ-70 אחוז מצעירי סין מקיימים יחסי מין לפני הנישואין, אך בתי הספר במדינה נמנעים מחינוך מיני ומלימוד על אמצעי מניעה כדי שלא יואשמו בעידוד מין מחוץ לנישואין.

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן