Skip to content

החשוד ברצח אמו בקרית אתא הודה, שיחזר והסביר

רועי אוחנה החשוד ברצח אמו ופציעתה הקשה של חברתו בקריית אתא, הודה ושחזר הערב את המעשה. הסביר שרצה לרצוח את חברתו כי חשד שהיא בגדה בו ואת אמו - כי הפלתה אותו לרעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקנאה העבירה אותו על דעתו –  רועי אוחנה (25) הודה הערב (חמישי) בחקירתו ברצח אמו כפי שמיוחס לו, ושחזר הערב, לפני זמן קצר, את המעשה. השחזור עצמו בוצע מחוץ לבית האם, כי בני המשפחה יושבים שבעה בבית. לאחר השחזור נעו השוטרים והחשוד לעבר שכונת קריית בנימין, ממערב לקריית אתא, שם על פי החשד דקר שני אנשים נוספים, נהג מכונית בו התנגש ברכבו ובנו של הנהג.

למגפון נודע, כי כי אוחנה הסביר את מעשיו ותרץ את ההחלטה לדקור בחמת זעם את חברתו, שני יגודניק (27), בחשד שהיא בגדה בו. אוחנה הודה כי החליט לרצוח אותה. את רצח אמו הסביר בגך שביקש לנקום בה כי, לדבריו, נידתה והפלתה אותו לרעה בהשוואה לאחיו ולאחיותיו. לכן, החליט לרצוח גם אותה.

שני יגודניק בבית החולים
אין לה הסברים. שני יגודניק בבית החולים

על פי הנחיית בית משפט השלום בקריות, החשוד צפוי לעבור מבדקים פסיכיאטריים בתנאי אשפוז, לפיהם יוחלט האם הוא כשיר לעמוד לדין, כלומר אחראי למעשיו. בית המשפט האריך את מעצרו לפני יומיים  עד ל-6 ביוני, אז צפויה התביעה לבקש את המשך מעצרו עד תום הליכים.

בתום הדיון להארכת המעצר אמרה הסנגורית, עו"ד ראניה סארוג'י, כי מרשה "מתקשה להבין את שהתרחש למרות שהחל ככל הנראה להפנים שאמו נפטרה והוא זה שדקר אותה. נוכח המצב אני חושבת שמי שצריך לקבוע את מצבו הם הגורמים הפסיכיאטריים ולא המשטרה או החוקרים. משום כך ביקשתי שיישלח להסתכלות". עוד אמרה, כי הודאתו ברצח נראית לה לא אמינה: "איני יודעת איזה משקל יהיה להודאה לנוכח מצבו הנפשי". סארוג'י הוסיפה: "נפגשתי עמו זמן קצר לפני שהודה. במשך חצי שעה הוא לא דיבר לעניין ולא נראה לי הגיוני שחצי שעה אחר כך הוא הודה באופן צלול. בית המשפט יצטרך לתת את דעתו על הנסיבות הנפשיות".

חי, אחיו של רועי, אמר בעת הדין: "אין לי הסבר מה עבר במוחו של אחי". שני, חברתו שמאושפזת כעת במצב יציב בבית החולים רמב"ם בחיפה, אמרה כי גם לה אין הסבר למעשיו של חברה, לו חשבה להינשא. "לאחרונה בילינו בחיים ונהנינו", היא סיפרה. היא הוסיפה כי "רועי אולי היה בקשיים כספיים" ועל רקע זה ביקש להיפרד ממנה. "כסף זה לא הכול בחיים", אמרה שני, שלדבריה סירבה להיפרד ממנו.

לגבי יחסיו של אוחנה עם חברתו סיפר אחיו כי "לפני כמה שבועות עבר להתגורר יחד עם חברתו, הייתה מערכת יחסים מעולה ביניהם, גם עם אימא ועם כל הסובבים. אי אפשר היה לחזות או לנבא את מה שקרה. זה ילד שעוד חודש וחצי יהיה בן 25, אפשר להגיד שבמשך 25 שנה לא הראה סימפטום או משהו חריג אחר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן