Skip to content

ללא תחנות ביניים: טיסות ישירות לריקיאוויק ולקלאב מד בקורסיקה

אל החידושים בתיירות בקיץ זה נוספו גם טיול מאורגן לאיסלנד, המבוסס על טיסה ישירה לריקיאוויק ושבוע בקלאב מד בקורסיקה במסגרת חבילות נופש משפחתיות במועדון Sant'Ambroggio, הכוללות נופש פרימיום הכל כלול עם טיסות ישירות מישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
Gullfoss באיסלנד. גן עדן לצלמי נוף. (צילום: john haddy, ויקיפדיה)
Gullfoss באיסלנד. גן עדן לצלמי נוף. (צילום: john haddy, ויקיפדיה)

בימים אלה החל שיווקו של טיול מאורגן לאיסלנד, הכולל לראושנה טיסה ישירה מישראל לריקיאוויק באמצעות חברת שכר. את הטיול מציעה חברת כרמל לג'נד.

איסלנד הינו אי מרוחק ומבודד בעל נוף בראשיתי הידוע גם בשם "ארץ הקרח". איסלנד כוללת היום 320,000 תושבים בלבד ומהווה גן עדן לצלמי נוף. הטיול מציע הזדמנויות צילום רבות, מסלולי הליכה קצרים ומרתקים, טבע עוצמתי, גייזרים, נהיגה באופנועי שלג, שייט תצפית לווייתנים, מפלים, אגני מים רותחים, לגונות ועוד.
הטיולים המוצעים הם ב-7 בספטמבר ל- 13 יום כאשר המחיר לאדם בחדר זוגי הוא 3,350 אירו
וב-18 בספטמבר ל-11 יום במחיר 3,200 אירו לאדם.

קלאב מד קורסיקה. אי פופולארי אצל האירופים אך עדיין לא מוכר אצל הישראלים. (צילום: קלאב מד)
קלאב מד קורסיקה. אי פופולארי אצל האירופים אך עדיין לא מוכר אצל הישראלים. (צילום: קלאב מד)

קלאב מד שלא הכרתם

קורסיקה, האי הרביעי בגודלו בים התיכון, שייך לצרפת וידוע יותר מכל כמקום הולדתו של נפוליאון בונפארטה. הנוף של קורסיקה מגוון ונע בין רכסי הרים משוננים, מפרצים חבויים ועשרות חופים מרהיבים. יש בה יערות צפופים ועיירות ימי ביניים מוקפות חומות וכל אלה נמצאים על רקע של קו חוף וצוקי גרניט פראיים, הנשברים במים התלולים.

מזג האוויר הים-תיכוני גרם לקורסיקה להפוך ליעד תיירותי אקסקלוסיבי במיוחד באירופה, אך עדיין לא אצל התייר הישראלי.

קלאב מד Sant'Ambroggio הוא מועדון בעל שלושה קלשונים (כוכבים) ממוקם באחד המפרצים היפים ביותר בצפון מערב קורסיקה, הצרפתים אף קוראים לאי L'île De Beauté – אי של יופי: הוא תלוי על צוק סלעי, מוקף מים צלולים בין האיל רוס לקלבי (רכבת תיירים קטנה נוסעת ביניהם) ובים טורקיז עם חול לבן. המועדון שוכן בסביבה ייחודית בין ההרים לים, עם המים הצלולים של קורסיקה השופעים שוניות, דגים צבעוניים ואוניות טבועות.

זהו מועדון למשפחות, שמקבל בברכה ילדים מגיל ארבעה חודשים, עם מסגרת לילדים מגיל ארבע. מסגרות הילדים הייחודיות (מגיל 4-17) מדריכי ה-G.O המקצועיים יחשפו את הילדים לפעילויות ספורט ויצירה.
המועדון שוכן על סלע המשקיף על העיר והמרינה שלה. במועדון: 291 חדרי בונגלו פזורים בלב צמחייה שופעת, חדר קלאב אלגנטי ונוח בקומת קרקע או קומה ראשונה של הבונגלו. קיימות גם אפשרויות לחדר קלאב משפחתי, הכולל שני חדרים בקומת קרקע של הבונגלו או חדר קלאב עם נוף לים מהמרפסת המרוהטת.

במועדון שתי בריכות חדשות, אחת מיועדת לילדים ואחת למבוגרים. הקלאב מציע מגוון פעילויות ספורטיביות וממוקם באזור מעולה לשיט מפרשיות, המוצע ללא תשלום ושנורקלינג במימי הים, שבהם צמחייה מרהיבה ודגים, שניהם בעזרת מדריך מיומן.

במועדון מוצעים סוגי ספורט רבים ובהם התעמלות מים, כדורגל, מיני כדורגל, פיינטבל, Kinball, טניס, פעילויות כושר וחיטוב, כדורסל, כדורעף, כדורעף חופים וקיאקים.
במסגרת המועדון אפשר גם לצאת לטיולים רגליים מגוונים בנופיה של קורסיקה, המותאמים לסוגי קושי שונים. חלק מהטיולים הם בתוספת תשלום וחלקם לא.

במערב ובדרום, החופים עשירים במפרצים, ובהם סלעים וצוקים גבוהים. לדוגמה, אפשר לסייר ב-Saleccia Beach – חוף בתולי וייחודי, עם מים צלולים וחול לבן, המוקף בדיונות ועצי אורן, שבו צולם הסרט "היום הארוך ביותר". ניתן להגיע אל החוף ברכב 4*4 באמצעות הטיולים הרכובים של המועדון.
בעיירה קלבי חיי יש חיי לילה סוערים ומגיעים אליה כמה מהזמרים הצרפתיים המפורסמים ביותר לנגן ג'אז, בפאב בשם TAO. העיירה נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה מהמועדון.
הנופש בקלאב מד, הינו על בסיס נופש פרימיום הכל כלול. הכל כלול של קלאב מד כולל לצד מזנון מפואר ומטבח גורמה גם הדרכות לכל פעילויות הספורט שבמועדון, בשיט מפרשיות מודרך ועוד.

מחיר החבילה לשבוע, החל מ-1,125 אירו למבוגר, כולל טיסות ישירות והעברות, בריכות שחייה, פעילויות לילדים ופעילויות ספורט ופנאי למבוגרים, בר וחטיפים חופשי יום ולילה, ואת כל המתקנים הציבוריים של המועדון. בנוסף, בתוספת תשלום, מתקיימים קורסים בצלילת מכשירים לכל הרמות ומוצעים שרותי שמרטפייה וטיולים מומלצים, שמאורגנים על ידי המועדון ללא עלות. בקיץ הקרוב: שהות חינם לילדים מתחת לגיל 6.

המחיר למשפחה, החל מ- 3586 אירו. החישוב הינו על בסיס חבילת נופש בת 7 לילות למשפחה: 2 מבוגרים ו-2 ילדים מתחת לגיל שש בחדר קלאב.

[

מיקום המועדון מאפשר טיולי טבע מרשימים ברחבי האי. (צילום: קלאב מד)
מיקום המועדון מאפשר טיולי טבע מרשימים ברחבי האי. (צילום: קלאב מד)

[related-posts title="כתבה קודמת על יעדי הקיץ החדשים"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן