Skip to content

רשות שדות התעופה תפרסם מכרז להפעלת טרקליני אירוח

3 טרקלינים באולם הנוסעים היוצאים בטרמינל 3, 1 באולם מקבלי הפנים ו-1 בטרמינל 1
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

rשות שדות התעופה (רש"ת) תפרסם מכרז להפעלת חמישה טרקליני אירוח לאח"מים, שלושה טרקלינים באולם הנוסעים היוצאים בטרמינל 3, אחד באולם מקבלי הפנים וטרקלין האירוח שבטרמינל 1.
חדרי האח"מים מיועדים לנוסעי המחלקות הראשונות ומחלקות העסקים של חברות התעופה ולחברי מועדוני הלקוחות שלהן המקנה להם אישור כניסה לטרקלינים. כניסת נוסעי מחלקות התיירות לטרקלינים הינה בתשלום.

טרקלין דן המופעל היום בטרמינל 3
טרקלין דן המופעל היום בטרמינל 3

 

המכרז לניהול והפעלה של טרקליני אירוח מיועד לחברות או גופים המנהלים טרקליני אירוח, חברות תעופה, וחברות תעופה החברות בברית חברות תעופה (Alliance), אשר ניהול והפעלת טרקליני אירוח מהווים אחד מעיסוקיהן, חברות המספקות שירותי קרקע, או שירותי ליווי נוסעים בנמל התעופה, או במעברי גבול יבשתיים, וכן חברות המנהלות ומפעילות בתי מלון. תקופת מתן השירותים במכרז היא לשש שנים וחודשיים ותסתיים ב-2019. רש"ת תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה, להאריך את תקופת ההתקשרות ב-36 חודשים נוספים.

טרקליני נתב"ג נפרשים על שטח של כ-1,000 מ"ר ללא שטחים עורפיים. השירותים המוצעים במסגרת הטרקלינים הינם שירותי תקשורת, אינטרנט אלחוטי, תקשורת מחשבים, טלפונים, פקס וכו, מזנון לארוחות קלות ובר משקאות קלים, אזורי ישיבה מרווחים לעבודה פגישות ומנוחה לנוחות הנוסעים.

כיום פועלים בנתב"ג חברות QAS ומלונות דן, המפעילים את טרקליני האירוח ושני טרקליני אירוח המופעלים על ידי חברת אל על.

תנועת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון מסתכמת בימי שיא ביותר מ-50 אלף נוסעים בכ-300 טיסות ביום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן