Skip to content

בנוסף לקניון – מלון בוטיק חדש יוקם בים המלח

חברת הנדל"ן הבינלאומית "Bercleys" יוזמת את הקמתו של מלון בוטיק חדש ומפואר בים המלח. בריכת שחיה פרטית, ספא, סוויטות ולימוזינות, הם חלק מהפינוקים המובטחים. ההשקעה במלון מוערכת בכ- 150 מליון שקלים. לים המלח תוכנית פיתוח בהיקף של 850 מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון בוטיק ים המלח שצפוי להיפתח בשנת 2015. (צילום הדמיה: ויו פוינט)
מלון בוטיק ים המלח שצפוי להיפתח בשנת 2015. (צילום הדמיה: ויו פוינט)

חברת הנדל"ן הבינלאומית Bercleys, אשר בימים אלו מתחילה בבניית הקניון הראשון בים המלח בהשקעה של כ- 200 מיליון שקל, מצרפת לתוכניתה גם מלון בוטיק מפואר – "מלון בוטיק ים המלח".

החברה מבטיחה מלון מעוצב באופן ייחודי, עם 50 סוויטות בשלוש קומות בלבד, סוויטות מפוארות של שניים, שלושה חדרים לסוויטה, שתכלול: מרפסת דק רחבת ידיים ובה בריכת שחייה פרטית, מערכת קולנוע ביתית בסלון, ג'קוזי במקלחת ועוד. כן ייהנו באי המלון מספא יוקרתי, בריכת מי מלח, בריכת מים מתוקים גדולה, מסעדות גורמה, גינה פנימית ועוד.

המלון ישתרע על שטח של כ-7.5 דונם מול המקום שבו צפוי להיבנות קניון ים המלח. ההשקעה במלון מוערכת בכ-150 מיליון שקל ובנייתו צפויה להסתיים ב-2015.

עיצוב הפנים של המלון עתיד להיות בהשראת ים המלח ונופיו, כגון: שימוש בקריסטלים נוצצים, המסמלים את המינרלים של ים המלח.

מלבד שירותי המלון הסטנדרטיים כמו חדר כושר, חדרי ועידות, טיפולים ומכון יופי, יעמדו לרשות האורחים גם ספריית DVD, שירותי הליקופטר, לימוזינות ועוד.

לדברי עו"ד חגי אדורם, נציג חברת Bercleys, ההחלטה על הקמת מלון בוטיק הייתה החלטה טבעית, מאחר והנתונים המספריים מוכיחים כי התיירות באזור זה הולכת ומתפתחת. "גם בתקופה של מיתון כלכלי, כאשר תפוסת המלונות בערים אחרות כמו אילת, טבריה, תל אביב וירושלים בירידה, תפוסת המלונות בים המלח ממשיכה לעלות", הוא אומר.

המלון ימנה 50 סוויטות בשלוש קומות בלבד, של שניים ושלושה חדרים לסוויטה, שתכלול מרפסת דק רחבת ידיים ובה בריכת שחייה פרטית
המלון ימנה 50 סוויטות בשלוש קומות בלבד, של שניים ושלושה חדרים לסוויטה, שתכלול מרפסת דק רחבת ידיים ובה בריכת שחייה פרטית

ים המלח הוא אזור תיירות מהמובילים בישראל, 53% מכלל התיירים בישראל מבקרים בים המלח.
חברת Bercleys, הינה חברה העוסקת בעיקר בייזום ובהשבחת נדל"ן מסחרי. החברה נמצאת בבעלותם של קבוצת יהודים תושבי בריטניה ובראשה עומד ג'ק גרין. Bercleys יזמה עשרות פרוייקטים ברחבי בריטניה וחמישה בלטביה.

המיזם הראשון של החברה בארץ, הכולל שני מרכזים מסחריים, מוקם בימים אלו סמוך לטיילת באילת.
קניון ים המלח של החברה, יוצא לדרך בעידודם ובברכתם של ראש המועצה האזורית "תמר", דב ליטבינוף, ומשרד התיירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן