Skip to content

חשד: רצח את שותפו לדירה בתגרת שיכורים

תושב פתח תקווה הגיע לתחנת המשטרה והתוודה כי רצח את שותפו. מאוחר יותר חזר בו. בדירה נמצאה גופת גבר ללא רוח חיים. שותף נוסף נעצר אף הוא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 64 נרצח הלילה (ראשון) בדירה ברחוב חפץ חיים בפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. מוקדם יותר הגיע גבר בן 53 לתחנת המשטרה בעיר והצהיר כי רצח את שותפו לדירה, מאוחר יותר חזר בו מההודאה. שותף נוסף לדירה נעצר גם הוא במהלך הלילה. סיבת הרצח, ככל הנראה, תגרה שפרצה בין שיכורים.

אמש סמוך לשעה 23:00 הוזעק צוות מד"א ירקון  לדירה קטנה ברחוב חפץ חיים בעיר. פרמדיקים של מד"א מצאו בדירה גבר ללא רוח חיים ועל גופתו סימני פגיעה וחבלות. חרף ניסיונותיהם להחיותו נקבע מותו במקום. באותו זמן הגיע לתחנת משטרת פתח תקווה שותפו לדירה ודיווח על מקרה המוות. הוא הוליך את השוטרים למקום, וסיפר כי ניסה להכניס בכוח את חברו, שהיה אף הוא שיכור, למקלחת. בשלב מסוים גילה שהוא ללא רוח חיים.

כוח שכלל את מפקדת משטרת פתח תקווה, סגן ניצב סיגל בר צבי, יצא למקום ומצא את הגופה בכניסה לדירת הקרקע. מבדיקה ראשונית עלה כי בדירה התגוררו שלושה בני אדם, ואמש פרץ ביניהם ריב, שהסתיים במותו של אחד מהם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן