Skip to content

חשד: צעירה נרצחה ליד כפר קאסם

אמש קרוב לחצות הבחין אדם בגופת הצעירה מוטלת ברכב כשהיא ירויה. מותה נקבע במקום. משטרת ישראל פתחה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופת אישה כבת 36, נמצאה הלילה (רביעי) בכניסה לכפר קאסם. האישה נמצאה ירויה ולצוות מד"א שהוזעק למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה במקום. ממד"א נמסר כי בשעה 23:33 נמסר למד"א מרחב ירקון על צעירה שנמצאה ירויה בתוך רכב בכביש פנימי המוביל מכפר ברא לכפר קאסם. פרמדיקים של מד"א דיווחו על צעירה בשנות ה-30 שנמצאה ירויה בפלג גופה העליון.

האירוע החל כאשר עובר אורח התקשר לפני חצות למשטרה ואמר כי הוא מבחין באישה המוטלת ללא רוח חיים במושב הנהג ברכב חונה. המשטרה פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים בביצוע המעשה. האישה, כך נודע, לא נשואה וחיה בגפה בקרבת בית הוריה בכפר. הרכב בו נמצאה שייך לה.

בתחילת יוני 2012, נמצאה גופתו של אנאס סרסור, בן 10, תושב כפר קאסם, ועליה סימני אלימות קשים. בתחילה חשדו במשטרה שהילד נפגע בתאונה ונהג כלי הרכב הפוגע רצח אותו, נטל את גופתו והשליך אותה במטע. על פי החשד, הילד הכיר את זהות הנוסעים ברכב – דבר שגרם להם לרצוח אותו כדי שלא יסגירם. במהלך הזמן נעצר גם אביו של הילד בחשד שהוא מעורב ברצח. לאחר מכך שחררה אותו המשטרה, כי לא נמצאו ראיות הקושרות אותו לחשד.

קצין בכיר במשטרת מחוז מרכז אמר כי מדובר באחד מאירועי הפשע הקשים שהיו לאחרונה בישראל. "הילד ככל הנראה הותקף בצורה קשה על ידי הרוצח או הרוצחים ושיטת הרצח הייתה מזוויעה, כזו שלא רואים בכל זירה", הוא הדגיש. הרוצח טרם נעצר עד היום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן