Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – ארמני בתל אביב

איזה פרס קבלה רות שטרית, מה חגגו האחים צחי ועידו חגג', את מי אירחה ליאורה עופר, מה השיקה מירי זיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצדיעים לחיל הרפואה

שלמה ועתליה שמלצר, גילה לפידות, אלי אלעזרא ואבי בוסקילה
שלמה ועתליה שמלצר, גילה לפידות, אלי אלעזרא, אבי בוסקילה

בביתם שבקיסריה, ערכו גילה ועמי לפידות, ערב הוקרה לתורמי עמותת חיל הרפואה, ולתורמים שהטיפול הרפואי בחיילים ובפצועי צה"ל קרוב לליבם. האורחים צפו בסרט ובתערוכת צילומים, המתעדים את פעילות חיל הרפואה בשדה הקרב ובמשלחות ההצלה של החיל ברחבי העולם. אנסטסיה בגדלוב, חובשת מחיל הרפואה, סיפרה את סיפורה כשהייתה עדה למתקפת טרור באוגוסט 2011 צפונית לאילת, בסמוך לגבול ישראל-מצרים, במהלכה נרצחו שישה ישראלים ונפצעו 40. אנסטסיה, שבעצמה נפצעה אז וטיפלה בפצועים האחרים, גם קיבלה על כך צל"ש מאוחר יותר. בין האורחים: פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל משרד הבריאות; אלוף אורנה ברביבאי, ראש אכ"א; קצין הרפואה הראשי, תא"ל פרופ' יצחק קרייס; פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא; פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי שיבא; עתליה ושלמה שמלצר; עדי וד"ר ציפי שטראוס; רון מירון, מנכ"ל טבע ישראל; שוקי מדנס; עופרה וחיים יעקבי; משה ודליה ממרוד; השף פול אסנהיים – האכיל. ישראל גוריון, חנן יובל וצמד הפרברים, הלוא הם יוסי חורי ואורי הרפז – הופיעו. באותו ערב גם חגגו יום הולדת לעמי לפידות, והפתיעו אותו בשי מיוחד – ספר המתעד את היסטוריית חיל הרפואה.

בגדי המכביה החדשים

נמרוד קפלן, מירי זיו
נמרוד קפלן, מירי זיו

הוועד האולימפי בישראל, האחראי על משלחת ישראל למכביה, חשף את הבגדים הרשמיים של המשלחת, שעיצבה חברת דיאדורה. השנה מתקיים שיתוף פעולה בין הוועד האולימפי והאגודה למלחמה בסרטן, ועל הבגדים של 2,000 הספורטאים, חברי המשלחת הישראלית שיצעדו בטקס הפתיחה בירושלים, יתנוסס המסר: "להיות בכושר – להיות בריא". מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן, אמרה כי האגודה מובילה עשרות שנים את המאבק במחלות הסרטן ומעודדת את הציבור לקיים אורח חיים בריא, הכולל מניעת עישון והשמנה, תזונה נכונה, התנהגות חכמה בשמש, הגבלת צריכת אלכוהול ופעילות גופנית – שהוכחה במחקרים כמונעת תחלואה, מאריכה את  משך החיים ומשפרת את איכותם ואת יכולת התפקוד של בריאים, חולים ומחלימים. אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, אמר כי הוועד האולימפי רואה חשיבות גדולה בחיבור לקהילה וכי הספורטאים הם השגרירים הטובים ביותר להעברת המסר.

שטרית זכתה

יוסי שני, רות שטרית, אריאל שרייבר, ענת רז (צילום: רפי דלויה)
יוסי שני, רות שטרית, אריאל שרייבר, ענת רז (צילום: רפי דלויה)

באולם סמולרש, באוניברסיטת תל-אביב, נערך טקס האריה השואג – האירוע השנתי של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. השנה הוגשו 47 קמפיינים, עלייה של 15% ביחס לתחרות שנערכה בשנה שעברה. הקמפיינים שהוגשו מייצגים פעילות נרחבת של גופים במשק וחלקם אף נערכו בקרב המגזרים הערבי והחרדי. בקטגוריית השקת שירות חדש, זכה משרד "שטרית מדיה גרופ" על קמפיין חברת הסלולר YouPhone של קבוצת אלון רבוע כחול, שהושקה במאי 2012. הציבור הישראלי נחשף לראשונה למותג, והאתגר המרכזי היה חדירה לתודעה תוך שמירה על בידול בשוק רווי מתחרים. האסטרטגיה התמקדה בחשיפה למותג באמצעות הצעת הערך המשתלמת ביותר במסלולי הסלולר, בשירות ובמחירי המוצרים. מהלך הדיגיטל להשקת עמוד הפייסבוק של נשיא המדינה, שמעון פרס, של חברת דבי&רון, זכה בתואר "קמפיין השנה". באירוע אותו הנחתה שירה פליקס, קיבל יריב בן אליעזר פרס מפעל חיים. בין הנוכחים: יוסי שני, מנהל שיווק יופון; רות שטרית; אריאל שרייבר, מנכ״ל יופון; ענת רז, דוברת ומנהלת יח״צ בשטרית מדיה גרופ; פופי אריאלי, מבעלי שטרן אריאלי; רון שלי, מנכ"ל דבי&רון, חברת הדיגיטל של דבי תקשורת; איילת פריש, דוברת בית הנשיא ומנהלת הקמפיין.

האחות לבית תשבי

תום תשבי, נועה תשבי (צילום: אביב חופי)
תום תשבי, נועה תשבי (צילום: אביב חופי)

בביתן 10 במרכז הירידים בתל-אביב, נערכה תצוגת האופנה השנתית של בוגרי 2013 במחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר "שנקר". התצוגה נערכה בחסות חברת "קסטרו" והאגודה לסוכרת נעורים, בשיתוף חברת "נובונורדי​סק" – להעלאת המודעות למחלת סוכרת נעורים. בצופים: אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו; פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר;  אורית אפרתי, יו"ר אגודת ידידי שנקר; עו"ד מירי טוכמאייר; נועה ואיריס תשבי, שבאו לפרגן לאחותן, תום, אחת מ-35 הבוגרים שהציגו את קולקציית הגמר שלהם; אורנה דץיעל ורונן טוב; המעצבת ליהי הוד; רותי קסטיאל; טלי עומר; רות דיין; ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי בית החולים תל השומר.

אצל השגריר האיטלקי

משמאל: עידו חג'ג', צחי חג'ג', פרננסקו טאלו, מריה ססילה פפוני , אנריקו ארבה (צילום: סיון פרג')
משמאל: עידו חג'ג', צחי חג'ג', פרננסקו טאלו, מריה ססילה פפוני , אנריקו ארבה (צילום: סיון פרג')

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', חתמה על הסכם בסך 14 מיליון שקלים עם חברת ארמני איטליה, לפיו מעצב העל, ג'יורג'יו ארמני, יהיה אמון על עיצוב השטחים הציבוריים במגדלי הארבעה, המוקמים בימים אלה ברחוב הארבעה בתל אביב. חתימת ההסכם הושקה במסיבת קוקטייל בבית שגריר איטליה בישראל, פרנססקו מריה טאלו, במעמד נציגים בכירים של חברת ארמני, בהם אנריקו ארבה, מנכ"ל החברה, שאמר כי לעצב מגדל משרדים זה אתגר, אך הוא בטוח שיעמוד בו. ראשי קבוצת חג'ג' תיארו את הדרך הארוכה שעברו על מנת לקבל את הסכמת ארמני לעצב את צמד המגדלים, שכן הוא אינו מוכן לשתף פעולה עם כל יזם, ובוחן את הרקע של החברה היזמית, את הפרויקט ואת הלוקיישן. הארכיטקטורה של משה צור, הרקע של קבוצת חג'ג' ורחוב הארבעה, הכשירו את הקרקע לחתימת ההסכם, והעבודה על העיצוב החלה כבר לפני מספר שבועות במשרדי ארמני במילאנו.  בין רוכשי המשרדים: חברות תקשורת מובילות, משרדים של עורכי דין ורואי חשבון, וגם טדי שגיא, אייל ולדמן, שלמה דברת, ירדנה עובדיה.

בר מצוה לנכד של שמיר

סבא ישראל, עומר שמיר, יאיר שמיר
סבא ישראל, עומר שמיר, יאיר שמיר

שר החקלאות, יאיר שמיר, זנח את משימות היום כדי לחגוג בר מצווה לנכדו עומר שמיר. את החגיגה, שכללה סיור מורשת "אבות ובנים" בירושלים, הובילה חברת התיירות והתרבות "אגדת עין כרם", שלה ניסיון עתיר שנים בתחום ההדרכה, סיורים והפקת האירועים. בני משפחת שמיר ביקרו בשוק מחנה יהודה, ואכלו ארוחת צהריים באחת ממסעדות השוק. אחרי כן המשיכו עם המדריכה יעל דה לנגה לביקור ב"מרכז מורשת בגין", ערכו סיור בעיר העתיקה, וביקרו בישיבת "אש התורה", הממוקמת סמוך לכותל, שם ערכו תצפית על ירושלים והמקומות הקדושים וקיבלו תדרוך היסטורי על מורשת העם היהודי והמקומות הקדושים. הסיור הסתיים בביקור במנהרות הכותל.

עור מואר

קרולין נגרה, גיל צוק, דורית וידבסקי
קרולין נגרה, גיל צוק, דורית וידבסקי

דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת ויחסי הציבור בקונצרן לוריאל ישראל, וגיל צוק, מנהל השיווק של איב סאן לורן, אירחו את קרולין נגרה, מנהלת התקשורת המדעית של איב סאן לורן, שהגיעה לישראל לרגל השקת forever ligth creator  – סרום חדש מבית "איב סן לורן", אשר מיועד להחזיר את עור הפנים למצב מואר. באירוע, שנערך במרכז חייק לאמנות עכשווית ביפו העתיקה, הוצג גם מראה האיפור של המותג לקיץ 2013.

עופר מארחת

פנינה רמון, קארן גילרמן, ג'ניס גילרמן (צילום: אביב חופי)
פנינה רמון, קארן גילרמן, ג'ניס גילרמן (צילום: אביב חופי)

ליאורה עופר, יו"ר אגודת הידידים של תיאטרון הקאמרי, הזמינה את חברי אגודת הידידים להצגה חגיגית של "שיגעון באופרה", בכיכובם של דביר בנדק, גילת אנקורי, עירית קפלן, עידו רוזנברג ועוד. צחקו ונהנו: ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים ואשתו, מירה; עירית תאומים; ענת טמיר; עליזה יפו; ג'ניס גילרמן ובתה קארן; השופט חנן מלצר; מיכל ודוד פורר, בעלי ניאופארם, וגם גו'די ניר מוזס שלום, רן שריג ויוליה פלוטקין, שהגיעו בתפקיד כדי לדווח על ההצגה בתכנית הטלוויזיה "מועדון המבקרים".

עובר ושב

  • ד"ר ענבר פרימן (42)  מונתה למנכ"לית בפועל של ביו-נגב (BioNegev) – מרכז חדשנות בינלאומי לתעשיית הביוטכנולוגיה ומדעי החיים בנגב המשמש מסגרת על לפיתוח תעשיית הביוטכנולוגיה ומדעי החיים באזור הנגב.
  • שחר אבישי, 34, מונה למנהל מערך ייעוץ משכנתאות באקסלנס נשואה, מדובר בפעילות חדשה אליה נכנס בית ההשקעות, ואבישי שנמצא במרכז תחום ייעוץ המשכנתאות למעלה מ 10 שנים, יוביל אותה.
  • שר הפנים, גדעון סער, מינה את עו"ד גלי בהרב-מיארה, פרקליטת מחוז תל אביב ליו"ר הוועדה לבדיקת כשירות והתאמה של מועמדים לכהן בגוף המנהל של תאגידים עירוניים.
  • בן דבש מונה למנכ"ל קניון לב אשדוד, מקבוצת קניוני מליסרון. בשלוש השנים האחרונות, שימש דבש כמנכ"ל קניון מרום נווה בר"ג וקניון  הגבעה ברמת שמואל.
  • בוריס שטיינבוק (39), התמנה לתפקיד מנהל לקוחות טכני בחברת ווינד ריבר – חברת בת של תאגיד אינטל, ומובילה עולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על החלק הטכני של תהליכי קדם מכירה (Presale) של כל פתרונות ושירותי החברה ועל ניהול הקשרים הטכניים עם הלקוחות, סביב תהליך המכירה.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן