Skip to content

חדש: "S CLASS" החדשה של מרצדס – 870 אלף ש' בישראל

הדור החדש של סדרת הסלון היוקרתית של מרצדס "S CLASS" מגיעה לישראל. בדגם החדש מותקנות מגוון מערכות למניעת תאונות, הפחתת נזקים, זיהוי הולכי רגל ועזרה בחניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במרכז הפיתוח הטכנולוגי המהפכני של סדרת ה-"S CLASS" החדשה של חברת "מרצדס" עומדת מערכת ה- "Intelligent Drive", שהיא שם כולל לתפישת הבטיחות הפסיבית והאקטיבית של היצרן, הרואה במניעת תאונות דרכים והפחתת הנזקים מהן, יעד מרכזי.

מדובר במערכת שבאמצעות מגוון טכנולוגיות חדישות המבוססות על חיישנים, מגוון מצלמות ומערכות מולטי- רדאר, מאפשרת זיהוי ואבחון של מצבי תאונה אפשריים, ופועלת למניעתם ולהפחתת הנזק אם מניעה אינה אפשרית. מערכות אלה נמצאות בכל הדגמים המשווקים בישראל כסטנדרט.

מרצדס S החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

ה-"Intelligent Drive" מפצלת את המסך הימני והשמאלי ומתריעה בצומת שבו שדה הראייה מוגבל על עצמים מתקרבים ועל כביש פנוי. המערכת כוללת מערכת בקרת שיוט אוטונומית, "Distronic Plus", המסייעת בשמירת נתיב הנסיעה ובחזרה למסלול במקרה של סטייה, ואת ה-"Brake assist Bas Plus" שהיא מערכת בלימה מתקדמת היכולה לזהות כלי רכב חולפים והולכי רגל ולהגביר את כוח הבלימה בהתאם. כמו כן כלולות מערכת להתראה ותיקון סטייה מהנתיב ושטחים מתים, מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת חניה אוטומטית ומערכת תאורה חדשנית היודעת למפות את התאורה כדי למנוע סינוור נקודתי חזיתי ואחורי.

ה-"S CLASS" החדשה ממשיכה את את קווי העיצוב הקלאסי דינמי בשילוב קווים עדכניים וצעירים יותר. כל תאורת הרכב הפנימית והחיצונית מבוססת על טכנולוגיית LED וכוללת יותר מ-500 גופי LED. החלל הפנימי של ה-"S CLASS" כולל קונסולה קדמית המשלבת אלמנטים ולוח מחוונים עם צג צבעוני, ומערכת פקודות קוליות, מערכת סראונד תלת-ממד עם 24 רמקולים ואפילו מערכת בישום אוטומטית עם נטרול יונים.

S 350 BlueTec (צילום יח"צ חו"ל)

במכונית החדשה מותקנים מנועים חדשים, חסכוניים וידידותיים לסביבה. כל המנועים מוצעים עם מערכת "ECO start/stop" (התנעה/כיבוי לחיסכון).

בשלב הראשון יגיעו לישראל: ה-"S400 Hybrid" המהפכנית המשלבת מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, המספק 306 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 370nm עם מנוע חשמלי בעל 27 כ"ס ומומנט של 250nm. המנוע מסייע בתחילת נסיעה ובעת תאוצות, השילוב הנ"ל מביא להפחתת צריכת הדלק בכ-15 אחוז ולציון ירוק 4 בזכות פליטת מזהמים נמוכה של כ-147 גרם לק"מ. ה-"S500" תצויד במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.7 ליטרים המספק 455 כ"ס ב-5,250 סל"ד. בהמשך תגיע גם לישראל הגרסה העוצמתית ה-"S63 AMG".

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי השקת ה-"S CLASS" בישראל במקביל להשקתה בעולם, "מהווה נקודת שיא של דגם, שמציג ומגדיר איך תיראה תעשיית הרכב בעשור הקרוב בכל מה שקשור לפיתוחי טכנולוגיה בטיחות ועיצוב".

מחירים:
"S400" החל מ-870 אלף שקלים
"S500" החל מ-990 אלף שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן