Skip to content

פרשת התאומים: קיבלו אישור להשתתף בהלווית בנם

האם שוחררה למעצר בית והאב נשאר מאחורי סורג ובריח. השניים יואשמו בהריגת בנם הפעוט. השופטת קבעה שהאם תוכל לראות את בתה התינוקת - אלא אם יוכח שהיא מסכנת אותה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם שוחררה למעצר בית והאב נשאר מאחורי סורג ובריח. השניים יואשמו בהריגת בנם הפעוט. השופטת קבעה שהאם תוכל לראות את בתה התינוקת – אלא אם יוכח שהיא מסכנת אותה

מאת אביב סלע

בית משפט שלום בתל אביב האריך את מעצרו של האב ביומיים ושחרר את האם לששה ימי מעצר בית אצל קרובי משפחה. כמו כן ניתן אישור להורים להשתתף בהלווית בנם. כפי שהוערך המשטרה עידכנה את האישומים בהם חשודים ההורים, להם התווסף חשד להריגה.

בדיון ניסה סניגורם של ההורים, עו"ד ציון אמיר, להבין מהמשטרה מדוע לא כיבדה את הסיכומים מהדיון האחרון שתשחרר את ההורים אם לא תימצא בידי המשטרה הודאה או עדות ישירה לפגיעה בילדים. עו"ד ציון ציין בדיון כי " ההורים איבדו בן והם מצויים בטרגדיה של החיים שלהם", לדבריו צריך ראיה חזקה מאוד לשיבוש החקירה כדי להאריך את המעצר.
נציג המשטרה, רפ"ק אוחיון, טען ש"מדובר בתיק לא פשוט בו הגענו למצב שבו יש איזון בין פעולות החקירה לבין הפגיעה בחופש". לדבריו, החקירה עדיין לא הסתיימה ונמשכת בליווי הפרקליטות. לשאלת הסניגור השיב נציג המשטרה כי על אף שחרור האם למעצר בית, שני ההורים עדיין חשודים באלימות ובהריגת בנם.

למרות שבית המשפט קיבל את רוב בקשות המשטרה, השופטת יעל פרדלסקי לא הסכימה לאסור על האם לראות את בתה. המשטרה טענה בדיון כי את הביקורים צריכה לאשר עובדת רווחה אך השופטת קבעה ההיפך – עד שלא תהיה חוות דעת שתאסור על הביקורים תוכל האם לראות את בתה. בית המשפט עיכב את ההחלטה סביב ראיית התינוקת עד מחר בצהריים כדי שהמשטרה תוכל להשיג חוות דעת של העובדת הסוציאלית המטפלת בתיק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן