Skip to content

מלון אינדיגו הראשון בישראל של רשת אינטרקונטיננטל, נפתח בר"ג

מלון בוטיק חדש נפתח במתחם הבורסה בהשקעה של 130 מיליון שקל. הוא מצטרף למלון ישרוטל רויאל ביץ' תל אביב שנפתח באחרונה ואל מלון W של רשת סטארווד שעתיד להיפתח ביפו - מלונות שמשדרגים את סצנת המלונאות התל אביבית. מחיר חדר במלון אינדיגו: 1.400-2.000 שקל ללילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הבריכה על גג מלון אינדיגו החדש ברמת גן, בריכת שחייה ראשונה מסוגה בארץ, החוצה את קו הבניין ומסתיימת בקיר זכוכית שקוף. (צילום: איתי סיקולסקי)
הבריכה על גג מלון אינדיגו החדש ברמת גן, בריכת שחייה ראשונה מסוגה בארץ, החוצה את קו הבניין ומסתיימת בקיר זכוכית שקוף. (צילום: איתי סיקולסקי)

 

מלון הבוטיק  INDIGO TEL AVIV, מבית רשת המלונות הבינלאומית אינטרקונטיננטל הוטלס גרופ, נפתח בימים אלו במתחם הבורסה ברמת גן, על גבול תל-אביב, בקרבת שכונת המגורים החדשה פארק צמרת.

זהו מלון הבוטיק הראשון של רשת המלונות הבינלאומית אינטרקונטיננטל IHG תחת מותג הבוטיק היוקרתי שלה במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט. במותג אינדיגו פועלים עד כה 52 מלונות בערים מובילות בעולם ובהן ניו יורק, מיאמי, לונדון, ברצלונה, ברלין ושנגחאי. בשנה הקרובה עתידים להיפתח עוד מספר מלונות של הרשת ברחבי העולם.

הקונספט של הרשת הבינלאומית הוא, שכל אחד ממלונות אינדיגו בעולם מעוצב ומאופיין באופן שונה ומספר את סיפור הסביבה בה הוא ממוקם.

בעלי המלון, משפחת פישמן, האדריכלית טלי כהנא ומעצב הפנים מיכאל אזולאי, ביקשו ליצור חווייה מפתיעה לאורחיו,  בכך שהמבנה ושטחי המלון מעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי עם נגיעות אורבניות, המאפיינות את "הסיטי". המוטיב העיצובי המרכזי הוא מוטיב היהלום ובית אופנה משובח.

מלון הבוטיק החדש, המציע 91 חדרים בעשר קומות, מעוצב בסגנון אורבני ניו-יורקי, תוך שימוש בחומרי עיצוב יוקרתיים התורמים ליצירת אווירה של בית אופנה משובח.

בין שירותי המלון נמנים מסעדת הביסטרו  Lounge & Blackstone Bistro של השף והשותף קובי עבד, שתהיה פתוחה לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ שרוצים ליהנות מחוויה קולינרית, ספא יוקרתי Clarity Spa, חדר כושר, ספריה עם מגוון ספרים בתחומים שונים שנבחרו בקפידה ואינטרנט חופשי.

המלון מציע שלושה סוגי חדרים: חדרים סנדרטיים, חדרים זוגיים וסוויטות יוקרתיות המעוצבות עם תקרות גבוהות ורצפת פרקט מעץ אלון אמיתי. (צילום: איתי סיקולסקי)
המלון מציע שלושה סוגי חדרים: חדרים סנדרטיים, חדרים זוגיים וסוויטות יוקרתיות המעוצבות עם תקרות גבוהות ורצפת פרקט מעץ אלון אמיתי. (צילום: איתי סיקולסקי)

בנוסף מציע המלון לאונג' בר דו-מפלסי הממוקם על גג המלון בקומה העשירית תחת כיפת השמיים, הכולל בר אלכוהול עשיר שיציע קוקטיילים מיוחדים ובלעדיים למלון, פרי יצירתם של בעלי מסעדת social club, עמדת DJ, פינות ישיבה אלטרנטיביות ומטבח טאפסים משובח.

כל זאת לצד בריכת שחייה ראשונה מסוגה בארץ, החוצה את קו הבניין ומסתיימת בקיר זכוכית שקוף. הבריכה מתמזגת עם נופיה המרהיבים של העיר, הנשקפים מכל זווית. מתחם הגג הנקרא B ON TOP משתרע על פני שטח 250 מ"ר ויהיה פתוח לקהל הרחב ולאורחי המלון כאחד.

בעלי המלון בנו מלון שירצו לשהות בו כאורחים

את הזיכיון להקמת המלון קיבלה משפחת פישמן מלוס אנג'לס, בעלת ניסיון רב שנים בתחום היזמות והנדל"ן ואשר ניהלה בעבר מספר מלונות של רשת IHG בארה"ב. את הפרויקט בישראל מנהל רז פישמן.

לירון מילשטיין, נציגת בעלי המלון, מלווה את הפרויקט מיום הקמתו לפני כחמש שנים, מוסרת כי "בעלי המלון ראו בחזונם הקמת מלון שהם עצמם ירצו לשהות בו כאורחים, מלון destination אשר יגרום לבעלי אמצעים ליהנות ממוצר שטרם נראה כמותו בארץ, שירות אישי, אינטימי ויוקרתי של מלון בוטיק ועם זאת מעניק את כל השירותים והחוויות הקיימים במלונות הגדולים".

בנוסף מלווה את הפרויקט חברת קופלנד, בבעלות רונית קופלנד, המתמחה בלווי יזמים, בהקמת מלונות בארץ ובחו"ל ומעניקה ליווי אסטרטגי שוטף לתהליך הקמת המלון.

המלון מציע שלושה סוגי חדרים: חדרים סנדרטיים, חדרים זוגיים וסוויטות יוקרתיות המעוצבות עם תקרות גבוהות,רצפת פרקט מעץ אלון אמיתי, שימוש בשיש איטלקי בחדר האמבטיה, מרפסת עם ג'קוזי פרטי, חדר ארונות, שטיחים אפגניים בעבודת יד וחידושי הטכנולוגיה לנוחיות אנשי העסקים ונופשים שיתארחו במלון.

המחיר נע בין  1,400-2,000 שקל לחדר ללילה כולל ארוחת בוקר, כאשר בתקופת ההרצה ניתנת הנחה של 20%.

סעדת הביסטרו BLACKSTONE B & LOUNGE מעניקה שירות לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ שרוצים ליהנות מחוויה קולינרית. (צילום: איתי סיקולסקי)
הביסטרו של השף והשותף קובי עבד, מעניק שירות לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ שרוצים ליהנות מחוויה קולינרית. (צילום: איתי סיקולסקי)

1 Comment

  1. מעריץ
    22 באוגוסט 2013 @ 13:50

    המלון הזה נמצא בדרך לעבודה שלי, וכל יום אני עובר לידו ומעריץ אותו מבחוץ. זה אחד המבנים הכי יפים שראיתי בישראל – הוא משרה אווירה טרנסריאליסטית כזאת, כאילו הוא לא אומר להיות שם ואתה בעצם במקום אחר. באמצע רמת-גן, חתיכה של ניו-יורק. יפיפה. באמת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן