Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: משיקים וחונכים

למה ציון קינן יצא לסייר ברחבי ישראל, מדוע לבש חיים טופול בגדי סנפלינג, למה כולם נהרו לסוכנות מרצדס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרצדס במרצדס

יוני שסטוביץ, שירלי בוגנים, איציק לוי (צילום: לם וליץ סטודיו)
יוני שסטוביץ, שירלי בוגנים, איציק לוי (צילום: לם וליץ סטודיו)

אולם התצוגה של מכוניות מרצדס בתל-אביב נבחר ללוקיישן המושלם להשקת בושם חדש לגברים, ששמו "מרצדס". באולם, שהפך ללאונג' עם פינות ישיבה, הכינו "מגי ותולי" ארוחה 'גברית' למוזמנים, שכללה עמדות חיתוך בשר, דים סאם, נקניקיות בסטייל גרמני, ושלל קינוחים. במשיקים: שמואל חרל"פ, מבעלי קבוצת כלמוביל וזוגתו ענת; יוני שסטוביץ', מבעלי חברת שסטוביץ', יבואנית הבושם; איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בחברה. עו"ד אורית מור סיניבר, שהגיעה עם חברתה המאפרת, ענת ליכטנשטיין, היישר מכנס עורכי דין באילת; שירלי בוגנים ועוד.

לילה לבן

יעל בר זוהר, ליזי פרוינד, רוני מוסקונה, יונתן ווגמן (צילום: רפי דלויה ושוקה כהן)
יעל בר זוהר, ליזי פרוינד, רוני מוסקונה, יונתן ווגמן (צילום: רפי דלויה ושוקה כהן)

זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל, ערך במלון רויאל ביץ' תל-אביב, מסיבה לכבוד אנרי ז'יסקר ד'אסטן, יו"ר ונשיא קלאב מד (מדיטרנה) העולמית, שהגיע לארץ לחפש לוקיישנים כדי לפתוח כאן שוב קלאב מד. כולם התבקשו ללבוש לבן, אלא שגם הפעם היו מי שלא קראו את האותיות הקטנות. רקדו אגאדו, בין היתר: המנתח הפלסטי ד"ר רוני מוסקונה וחברתו עו"ד ליזי פרוינד; הדוגמנית ועורכת הדין רותם סלע, שסיפרה כי "גדלה" בקלאב מד עם משפחתה, ובצעירותה גם הייתה שם מדריכה. סלע גם סיפרה שהיא נופשת כל שנה בקלאב מד אחר בעולם; יעל בר זוהר; יון תומרקין; איש העסקים חמי בראל, בלי נטלי דדון; הדוגמן ההורס, יונתן ווגמן; ננסי ברנדס, ששמח לפגוש את בטי רוקאווי; הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שנזכרה בנוסטלגיה בחופשות שלה בקלאב מד אכזיב.

ציון בדרכים

ציון קינן, רוביק דנילוביץ' (צילום: תמר מוצפי)
ציון קינן, רוביק דנילוביץ' (צילום: תמר מוצפי)

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, סייר השבוע בירידים מיוחדים לקידום מגזר העסקים הקטנים, שהתקיימו ביוזמת הבנק בבאר שבע, בירושלים ובתל אביב. מתחמי הירידים, משכו אליהם אלפי יזמים ובעלי עסקים קטנים, שם ניתנה להם הזדמנות להיפגש עם נציגי גופים ממשלתיים, ציבוריים ומסחריים, המטפלים בתהליך הקמת עסקים קטנים. במקום נערכו הרצאות העשרה בתחומי כלכלה ופיננסים, שיווק, שימוש במדיה חברתית ועוד. בביקורו ביריד בבאר-שבע, שנערך במתחם אוניברסיטת בן גוריון, נפגש קינן עם רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר-שבע, והשניים קראו לתושבי העיר לצאת ולקנות בעסקים קטנים.

מיקמק מגיע גם לדרום

יניב חממי, אבי שטרית (צילום: מישל אמזלג)
יניב חממי, אבי שטרית (צילום: מישל אמזלג)

במקום אחר בבאר שבע, השיקו ב'גרנד קניון', מקבוצת קניוני מליסרון וקבוצת להב, בשיתוף מותג הילדים "מיקמק", את מתחמי "מיקפה" ו"מיקסינמה" שנפתחו בקניון, על שטח של למעלה מ-700 מ"ר, בהשראת עולם הילדים הווירטואלי המצליח מיקמק. שני המתחמים נסגרו למוזמנים שנהנו מקוקטייל בבית הקפה החדש, לצד בילוי במתחם המשחקים האינטראקטיביים על פעילויותיו. בחוגגים גם יניב חממי, מנכ"ל קבוצת די.אי. סי טכנולוגיות ומייסד מיקמק, שהגיע עם זוגתו סוזי פיטר, מנהלת מחלקה עסקית בבנק הפועלים; אלי וחגית להב, מבעלי הקניון; אבי שטרית, מנכ"ל הגרנד קניון באר שבע.

טופול על הגג

חיים טופול
חיים טופול

השחקן, חיים טופול, הצטרף השבוע ל"חגיגת החיים" של ילדי כפר נהר הירדן החולים במחלות קשות. טופול, יו"ר עמותת כפר נהר הירדן, זכה לקריאות עידוד כשלבש ציוד סנפלינג ועלה באומץ על קיר טיפוס בגובה 10 מטרים. "אם הילדים החולים בהמופיליה, מצליחים לטפס ולנצח את המכשולים שאיתם הם מתמודדים מידי יום, גם אני חייב להצטרף לחגיגת החיים הנפלאה הזו. זוהי משמעות הפעילות בכפר נהר הירדן, להעניק לילדים תחושה כמו זו של שאר הילדים שמבלים בקייטנות בימים אלה", הוא אמר. עמותת כפר נהר הירדן, מארגנת בימי הקיץ קייטנות לילדים חולים במחלות קשות, כדי שיוכלו ליהנות מחופשת הקיץ, ושהוריהם יוכלו לזכות בהפוגה מהשהייה במחלקות בתי החולים ומהטיפולים הצמודים בילדים. במהלך השבועות הקרובים יתארחו בכפר נהר הירדן ילדים חולי המופיליה, חולי קרוהן וחולי סרטן.

פרס ע"ש סבתא

רות דיין, חן אריאלי נחמן, יונתן (יויו) ודושי לייטרסדורף (צילום: דנה מאירזון)
רות דיין, חן אריאלי נחמן, יונתן (יויו) ודושי לייטרסדורף (צילום: דנה מאירזון)

דושי (אנדריאה) לייטרסדורף, אירחה ב"וילה דלאל" בנווה צדק, אירוע לרגל הענקת פרס כספי על-סך 50,000 שקלים למעצב חן אריאל נחמן, בוגר שנקר. משפחת לייטרסדורף ייסדה את הפרס השנתי ע"ש מעצבת האופנה פיני לייטרסדורף ז"ל (סבתה של דושי), במטרה לקדם ולסייע לבוגרים להצליח ולהטביע חותמם על מפת האופנה הארצית והעולמית. הפרס הוענק לנחמן, על מקוריות ויצירתיות בעבודתו "אבולוציה שקטה", שנעשתה בהשראת גן פסלים תת-ימי במקסיקו. פריטי הלבוש שלו עשויים ממלאכות יד מסורתיות, בשילוב ספוגי ים, עור דג ועוד. באופנתיים: לאה פרץ, ראש מחלקת האופנה בשנקר; המפיק מוטי רייף; מעצב האופנה קובי הלפרין, המעצב הראשי של בית האופנה קנת קול; יונתן (יויו) לייטרסדורף; רות דיין; יולי תמיר, נשיאת שנקר; אורית אפרתי, יו"ר אגודת הידידים של שנקר; האמן והמעצב דויד טרטקובר; הסטייליסטית ליאת אשורי והארוס אסי נקדאי; השחקן אנחל בונני, ארוסה של דושי; השף גולן גורפינקל ועוד.

בעקבות חמיצר

אמיר חייק, מנכ"ל התאחדות התעשיינים השתתף השבוע בחידון חמיצר של התעשייה, ביחד עם עשרות אלפי הגולשים שנכנסו לפורטל החדש "בעקבות חמיצר ואוצרות התעשייה בצפון". החידון הוא יוזמה של התאחדות התעשיינים במרחב צפון, בשיתוף עם ועדת כחול-לבן של התאחדות התעשיינים בצפון. מטרתו לעורר את מודעות הציבור לתעשייה הישראלית ולעודד צריכת מוצרי כחול-לבן. החידון יימשך עד חודש ספטמבר. אפשר לזכות בפרסים יקרי ערך, ועל הדרך גם להכיר את הישגי התעשייה המקומית, בעיקר זו הפועלת בצפון הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן