Skip to content

בצריכה מתמדת: עושים כביסה

המדור נכנס השבוע למכונת הכביסה וניסה חמישה מוצרים חדשים • מרככי כביסה, ג'ל בצורות שונות ואפילו מוצרים אקולוגיים לבעלי מודעות סביבתית • היה ריחני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לכבס את הכביסה עם ריח

המציעה: Persil

מה זה אומר? ג'ל כביסה חדש של המותג בניחוח לבנדר.

מה אנחנו אומרים? המוצר של החברה שומר מצד אחד על כל התכונות המאפיינות אותו. זהו ג'ל רחצה יעיל וטוב, המנקה בהצלחה את הבגדים גם מחלק מהכתמים המטרידים בדרך כלל. הניחוח החדש מורגש היטב בג'ל והוא גם נותר על הבגדים לאחר שהתייבשו, אך אם גם אתם משתמשים במרכך כביסה, לניחוח החדש אין ממש משמעות.

המחיר: 39.9 שקל ל-3 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לכבס כביסה ולשמור על הסביבה

המציעה: Ecover

מה זה אומר? ג'ל כביסה ומרככך כביסה, חלק מסדרת Zero של המותג, המבוססים על רכיבים טבעיים.

מה אנחנו אומרים? סדרת מוצרים זו מתאימה לדואגים לסביבה כמו גם לבעלי עור רגיש, שהחומרים הכימיים הנמצאים במוצר המקובלים גורמים לאלרגיות שונות בגופם. ג'ל הכביסה ניקה טוב את הבגדים, אם כי צריך לשקול במקרים מסויימים שימוש במסיר כתמים. המרכך עשה את פעולתו על הבגדים והוסיף להם מעט רכות וניחוח עדין במיוחד, שעשוי להרתיע את מי שמחפש ריח בולט. הידידותיות של המוצרים מגיעה עם תו מחיר גבוה.

המחיר: 50 שקל ל-1 ליטר ג'ל כביסה, 20 שקל ל-750 מ"ל מרכך. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לכבס את הכביסה עם קפסולה

המציעה: אריאל

מה זה אומר? ג'ל הכביסה המוכר של החברה, ארוזה בצורה הטרנדית – קפסולות.

מה אנחנו אומרים? אנחנו אוהבים את הטרנד הנוכחי בגלל שאנו מקבלים מראש את הכמות הנדרשת לכל מכונת כביסה. ג'ל הכביסה עושה עבודה טובה מאוד בניקיון של הבגדים, והכמות בכל קפסולה אכן מתאימה למכונה. עם זאת, במקרים של כתמים מיוחדים חשוב להוסיף קפסולה נוספת ו/או מסיר כתמים. רק צריך לזכור להכניס את הקפסולה לתוף המכונה לפני הבגדים.

המחיר: 30-50 שקל ל-16-32 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לרכך את הכביסה (1)

המציעה: סנו Care

מה זה אומר? סדרת מרככי כביסה בהשראת עולם הטיפוח, עם מרכך בניחוח חלב ודבש ומרכך בניחוח פריחה לבנה.

מה אנחנו אומרים? אנו ניסינו את המרכך בניחוח חלב ודבש, שאכן התגלה כדומה לשילוב של שני המוצרים. בעוד שהמרכך הותיר את הכביסה רכה יותר ונעימה למגע, הניחוח שנכנס לבד לא נשאר בו לאורך זמן רב.

המחיר: 20 שקל ל- 1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לרכך את הכביסה (2)

המציעה: סוד

מה זה אומר? סדרה של שלושה מרככי כביסה חדשים עם בישום כפול, בניחוחות Sanda Oil & Gardenia, Balsamic Oil & Orchid ו-Aragan Oil & Jasmine.

מה אנחנו אומרים? הניחוחות במרככי הכביסה הללו אכן חזקים מבעבר, אם כי אנו לא יכולים לומר כי עוצמתם אכן כפולה. עם זאת, שלושת המוצרים עושים עבודה טובה בריכוך הבגדים והוספת הניחוחות, הנותרים בבגדים זמן מה גם לאחר שלובשים אותם.

המחיר: 17 שקל ל-900 מ"ל, 12 שקל במבצע השקה. להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן