Skip to content

הסטודנט שנשכח בתא מעצר בסן דייגו יפוצה ב-4.1 מיליון דולר

דניאל צ'ונג, שנשכח ב-2012 חמישה ימים בתא מעצר של הרשות האמריקנית למאבק בסמים, הסכים לפשרה בתביעה שהגיש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נפרד מאימא. דניאל צ'ונג
נפרד מאימא. דניאל צ'ונג

"זאת היתה טעות בממדים בל יאומנו שאי אפשר להעלות על הדעת", אמרה ג'וליה יו, עורכת דינו של דניאל צ'ונג, סטודנט שנשכח במשך חמישה ימים, בשנה שעברה, בתא מעצר של הרשות האמריקנית למאבק בסמים בקליפורניה. הסטודנט בן ה-25 שתה את השתן של עצמו כדי לשרוד ואף כתב מכתב פרידה לאמו, לפני ששלטונות הכלא גילו אותו מיובש בתאו אחרי פשיטה על סוחרי סמים בסן דייגו.

צ'אנג נעצר בבוקר ה-21 באפריל 2012 בידי סוכנים שפשטו על בית שחשדו שהוא משמש להפצת אקסטזי. יחידה למאבק בסמים עצרה תשעה אנשים והחרימה 18,000 כדורי אקסטזי, מריחואנה, תרופות מרשם, פטריות הזיה, כלי נשק ורבבות כדורי תחמושת בבית.

אחר הצהריים, ב-25 באפריל, פתח סוכן את דלת הפלדה לתא שבו הוחזק צ'ונג ומצא את הסטודנט האזוק בתוכו. צ'ונג אמר שבא לבקר חבר בבית ולא היה לו מושג על הימצאות סמים ונשק בתוכו. לדברי הסוכנות למאבק בסמים הוא מעולם לא נעצר רשמית ולא הוגש נגדו כתב אישום.

בהיותו עצור חשב צ'ונג שהוא עומד למות ובאמצעות שבר זכוכית ממשקפיו חרט על זרועו כברכת פרידה "מצטער אימא". הוא איבד שבעה קילוגרמים ממשקלו וסבל ממועקה פוסט טראומטית קשה. "הוא האדם החזק ביותר שפגשתי", אמרה עורכת הדין יו, "המקרה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שהרשות למאבק בסמים הורתה לכל סוכניה ברחבי המדינה לברר את שלום האסירים בתאיהם דבר יום ביומו".

צ'ונג תבע את הרשות למאבק בסמים ועתה הגיע עמה להסדר פשרה על פיו הוא יפוצה ב-4.1 מיליון דולרים. מאז האירוע צו'נג חזר ללימודי התואר הראשון באוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו. לדברי עו"ד יו: "הוא שינה את המקצוע הראשי מהנדסה לכלכלה ומבקש לסיים את לימודיו, לצאת לעבודה ולטפל באמו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן