Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – עוגיות וגל גדות

את מי אירחו אתי וגבי רוטר, איזה פרס קיבלה עירית אורן גונדר, מדוע התרגש השר מאיר כהן, למה מיקי שמו חילק חתימות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כהן מתרגש

שר הרווחה, מאיר כהן, שביקר השבוע ב"יד ושם", דיבר על חשיבות הטיפול בניצולי השואה והסיוע להם, ועל כך שכל אחד מאיתנו צריך להירתם לטובתם. כהן ציין, כי אינספור הביקורים הקודמים שלו כראש עיר, כמנהל בי"ס ועכשיו כשר, אינם מקהים את הקושי שבמעמד זה. העברת הרשות לניצולי השואה ממשרד האוצר למשרד הרווחה מבטאת את השינוי התפיסתי שחל בנושא עם כניסתו של ח"כ מאיר כהן לתפקיד שר הרווחה. היתרון הוא בזה, שעכשיו ישנו גוף אחד שמרכז את נושא הטיפול בניצולי השואה, הסביר השר.

השר מאיר כהן ומדריכה ביד ושם
השר מאיר כהן ומדריכה ביד ושם

הרוטרים מארחים

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים בחברת "קסטרו", אירחו השבוע בביתן 1 בגני התערוכה, בני משפחה, אנשי עסקים, חברים וזכייני רשת לתצוגת אופנה סתיו-חורף 2013-14. התצוגות של קסטרו, הפכו לשם דבר, והן נחשבות (ובצדק), לאירוע האופנה הגדול של ישראל. הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן פתחו את התצוגה, שהפיק מוטי רייף, באווירה אורבנית. באופנתיים: מתי קרסו, מבעלי "קרסו"; אורי אבל, מנכ"ל קניון אביב; רותי מרק, מנהלת השיווק של "פדני"; מיכה ליכטנשטיין, זכיין של קסטרו ואחותו מאפרת הכוכבים, ענת ליכטנשטיין; עינת שרוף וחברתה עו"ד אורית מור סיניבר; יעל גולדמן; אאידה תדהר, מבעלי הקליניקה לאסתטיקה רפואית, "אספאידה", ואימא של אליאנה תדהר, הכוכבת של "גאליס".

גבי רוטר, גל גדות, יונתן ווגמן, אתי רוטר (צילום: סיון פרג')
גבי רוטר, גל גדות, יונתן ווגמן, אתי רוטר (צילום: סיון פרג')

מאה עוגיות

השף קונדיטור, מיקי שמו, שהפך לחביב הסלבס, השיק את ספרו "אוצר העוגיות", ובו למעלה מ-100 מתכונים. לחגיגת ההשקה, שנערכה ברחבה ליד החנות שלו ברמת אביב, הכין שמו עשרות סוגים של עוגות ועוגיות לצד מאפים מלוחים. במתחם שקושט בשלל פרחים ורודים, חגגו בין היתר: מיכל ויואב צפיר; חני נחמיאס; המוסיקאי, אבי סינגולדה ואשתו זוהר; השפית, שי לי ליפא; השף, שאול בן אדרת, מבעלי מסעדות התרנגול הכחול" ו"קימל"; השף, אבי ביטון, מ"אדורה"; השפית הטלוויזיונית, פותנה ג'אבר; איציק המל, מבעלי מסעדת "מסה"; השכן במתחם רפי אהרונוביץ', מבעלי "ידע הבשרים"; שמו עמד שם כמו כוכב וחתם על כל ספר וספר עד שאזלה המהדורה.

מיקי שמו, שי לי ליפא, שאול בן אדרת
מיקי שמו, שי לי ליפא, שאול בן אדרת

אור למשפחות

עירית אורן גונדרס, יו"ר ומייסדת עמותת "אור למשפחות – למען הורים ששכלו את ילדיהם במערכות ישראל, קיבלה בסוף השבוע את פרס הנשיא למתנדב. הפעילות  למען המשפחות החלה ב-2006. בעקבות הרחבת הפעילות ועלייה בכמות ההורים השכולים, הוחלט במאי 2008 להקים רשמית את עמותת "אור למשפחות", התומכת בהורים מכל קצוות הארץ, מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. העמותה חרטה על דגלה לסייע לבני המשפחות לחזור לשגרת פעילות יוצרת וחיובית ולא לתת להם לשקוע בצערם העמוק. בין הפעילויות: פרויקט מועדון תרבות, פעילויות העצמה לאימהות ולאבות, הענקת מלגות לאחים, ועוד.

הכל לבית

איש העסקים, אלעד בר דיין, ואחותו ושותפתו לעסקים, קרני כנען, מבעלי בתי האופנה לעיצוב הבית, "פלורליס", ערכו אירוע לרגל השקת הקולקציה החדשה, הכוללת גם כלי בית ואירוח לקראת החגים שבפתח. האירוע נערך בסניף החדש שלהם בהרצליה פיתוח. המוזמנים נהנו מקוקטייל והרצאה מרתקת של מעצב הפנים, מיכאל אזולאי, מתכנית הטלוויזיה "אקסטרים מייקאובר ישראל". אזולאי דיבר על הטרנדים, המגמות והחידושים בתחום העיצוב והסטיילינג לבית, וגם נתן טיפים ועצות לריענון הבית.

אלעד וקרני בר דיין, מיכאל אזולאי
אלעד וקרני בר דיין, מיכאל אזולאי

עובר ושב

  • חיים אלקובי (50), מונה לסמנכ"ל התפעול של רשת מלונות רימונים. אלקובי, שהחליף את תדי מרחבי, שימש בשלוש השנים האחרונות, כמנכ"ל מלון קראון פלאזה ירושלים
  • סטיבן איתן, מונה למנכ"ל מיקרומדיק טכנולוגיות מקבוצת ביולייט, המתמחה בפיתוח, מסחור וקידום של פתרונות ייחודיים בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית, לזיהוי מוקדם של מחלות הסרטן והתאמת טיפול אישי לחולה. (המינוי יכנס לתוקף לאחר קבלת  אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות לתנאי ההעסקה).
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן