Skip to content

בצריכה מתמדת: שומרים על היגיינה

מדור בצריכה מתמדת מתמקד הפעם בתחום רגיש במיוחד ומביא חוות דעת על מוצרי היגיינה חדשים • ארבעה מוצרים פונים לנשים ואחד המיועד לכולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: רחצה אינטימית בניחוח חדש

המציעה: כצט

מה זה אומר? פמינה Black & White, תחליב לרחצה אינטימית בניחוח וניל פצ'ולי ובאריזה בצבעי שחור לבן.

מה אנחנו אומרים? לא הצלחנו לגבש דעה האם הניסיון לחבר בין המוצר הנשי לבין טרנדים אופנתיים (שחור-לבן) הוא דבר טוב או לא. הנסיינית שניסתה את המוצר לא ידעה גם היא מה לומר ביחס לזה, אבל היא אהבה את הניחוח הנעים של התחליב. בכל הקשור לשמירה על ההיגיינה, היא אמרה שהמוצר עשה עבודה מצויינת.

המחיר: 29.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להמנע ולטפל בקנדידה ובזיהומים נוספים

המציעה: Multi Gyn

מה זה אומר? תכשיר עשיר בפרה-ביוטיקה לטיפול ומניעה של זיהומים ופטריות באזור הנשי.

מה אנחנו אומרים? הנסיינית שקיבלה את המוצר לא ידעה לומר לנו אם כמובטח, המוצר אכן משפר את מצבם של החיידקים הידידותיים בעודו פוגע באלו שאינם רצויים. עם זאת, הוא עזר למנוע בעונה החמה והלחם בעיות המתעוררות לרוב בתקופה זו, ואף הקל משמעותית על בעיה קיימת.

המחיר: 69.9 שקליל-5 מנות, להשיג בבתי מרקחת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להשתמש בתחבושות היגייניות כחול-לבן

המציעה: DPL

מה זה אומר? Topped  Ultra, קו תחבושות היגיניות תוצרת ישראל הכולל שלושה מוצרים עם רמות ספיגה שונות.

מה אנחנו אומרים? מסרנו לנסיינית את התחבושות המתאימות לה וזו שמחה לשמוע על המחיר הנוח שלהם. לאחר מספר שבועות היא חזרה אלינו מרוצה. לדבריה, התחבושות עשו את המצופה מהן. הספיגה הייתה טובה וכך גם נוחות השימוש במצבים השונים של היום.

המחיר: 25 שקל ל-44-56 יחידות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להשתמש במגני תחתון המנטרלים ריחות

המציעה: Always

מה זה אומר? מגני תחתון חדשים עם יכולת לנטרל ריחות, במקום להסוות אותם.

מה אנחנו אומרים? הנסיינית חובבת המוצרים של המותג קיבלה לידיה את המוצר החדש. זה מבטיח לא להסוות ריחות כמו מוצרים אחרים (או כמו הגרסאות הקודמות של המוצר הזה), אלא לנטרל אותם אוטומטית. הנסיינית דיווחה כי זה אכן מצליח – אמנם גם בעבר הריחו הוסתרו טוב למדי אך עם המוצר החדש הם אינם נוכחים כלל.

המחיר: 25-28 שקל ל-30 יחידות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לטהר את האוויר מריחות לא נעימים

המציעה: Glade

מה זה אומר? גרסה חדשה לספריי אוטומטי של המותג, המגיע עם כפתור לרענון מיידי כמו גם שדרוג מנגנון ויסות הזמן בין התזה להתזה, המאפשר לקבוע התזה כל 9, 18 או 36 דקות.

מה אנחנו אומרים? אנחנו עושים שימוש קבוע בגרסה המוקדמת של המוצר ושמחנו לשדרג למוצר החדש. ההבחנה של מספר הדקות בין התזה להתזה מאפשרת לקבוע יותר בקלות את משך הזמן הרצוי, והכפתור לרענון מיידי היה חסר במוצר הקודם והוא עונה על הציפיות במוצר זה.

המחיר: 70 שקל / 40 שקל עד סוף אוגוסט, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=5]

1 Comment

  1. שובל
    21 באוגוסט 2013 @ 19:54

    יצא עכשיו גם סבון לשטיפה אינטימית של מורז שיש בו גם תמצית חמוציות מה שאומר שהוא שומר גם על דרכי השתן ולא רק על הסביבה החיצונית… שווה גם לנסות. חוץ מזה שמעתי לשמוע על תחבושות תוצרת הארץ! כדאי לעשות כתבה רק על מוצרי טיפוח ישראלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן