Skip to content

חדש: CLA של מרצדס תשווק החל ב-199,000 שקל

מרצדס מבית כלמוביל מתחילה בשיווק ה-CLA החדשה בישראל, ותשתייך לקטגוריית ספורט פרימיום חדשה של קופה ספורטיבית 4 דלתות. ההשראה ל-CLA מבוססת על חזון ה-CLS ומיוצרת על פלטפורמת סדרת ה- A CLASS המצליחה של היצרן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהתאם להצהרת היצרן להוביל את שוק דגמי היוקרה העולמי, לפתח סדרות חדשות ולהרחיב את תמהיל המוצרים, סדרת ה – CLA החדשה כוללת מנועים חדשים, חסכוניים יותר ואקולוגיים המוצעים עם מערכת ECO start/stop. בשלב הראשון תשווק כלמוביל את ה – CLA180 ואת ה–CLA200 המוצע עם מנוע בנפח 1.6 ליטר, המספק 156 כוחות סוס והאצה של 8.6 שניות מ – 0 ל – 100 קמ"ש. כמו כן תשווק כלמוביל את ה–CLA250 עם מנוע בנפח של 2 ליטר, המספק 211 כוחות סוס ותאוצה של 6.7 שניות מ – 0 ל – 100 קמ"ש. בהמשך השנה יגיע גם ה – CLA 45 AMG.

CLA (צילום יח"צ חו"ל)

גם בסדרת ה- CLA משולבת כסטנדרט מערכת ה- CPA- Collision Prevention Assist , שהינה מערכת המתריעה על אי שמירת מרחק ועל סכנת התנגשות. בעת זיהוי סכנה שכזו ולאחר שילחץ הנהג על דוושת הבלם, תבלום המערכת בעוצמה הדרושה בהתאם לנתונים המתקבלים מהמע"מ. זאת על מנת למנוע תאונה מאחור בעת בלימת חרום.. ברמת הגימור URBAN מגיעה ה – CLA עם מצלמת רוורס הכוללת פסי הכוונה על מסך הרכב, תאורת חזיתBi-Xenon ועוד.

מבחינה עיצובית מציגה ה- CLA חזות ופרופורציות ספורטיביות ומבנה דינמי, המבליט את מראה הקופה 4 דלתות הייחודי ומבטיח יעילות אווירודינמית גבוהה, שתורמת לשקט כללי, למהירות מרבית ולצריכת דלק מופחתת. המראה הספורטיבי בא לידי ביטוי גם בעיצוב החלל הפנימי, מושבים ספורטיביים נפרדים, לוח מחוונים המשלב פתחי איוורור מעוגלים, גימורי כסף וכרום, פאנל פסנתר, משטחים קעורים וקמורים ושימוש מושקע בחומרים באיכות גבוהה. בנוסף מציע ה ה-CLA גם חיבור חכם לסמאטרפונים, המאפשר שמיעה באמצעות Bluethooth.

צילום יח"צ חו"ל

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל, מציין כי תחילת שיווק ה –CLA בישראל, הינה ביטוי נוסף לאסטרטגיית המותג לשנת 2013 שתכליתו הרחבת תמהיל הדגמים המשווקים ופנייה לקהלי יעד חדשים וצעירים יותר. עוד מציין פינטו כי ה- CLA במחיר של החל מ- 199,000 ש"ח תאפשר הגדלת קהל הלקוחות ותהווה המשך ישיר ומוצלח להשקת ה-A-Class בסוף 2012 ממנה נמכרו עד היום כ – 300 רכבים בישראל.

מחירים:
CLA180 יוצע במחיר של 199,000 שקלים
CLA 200 יוצע במחיר של. 243,000 שקלים
CLA250 יוצע במחיר של החל מ – 304,900 שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן