Skip to content

אשת השיווק של ינואר 2012: דבורה שרר, מנהלת השיווק ודוברת אדי

המרכז הלאומי להשתלות הצליח להגדיל באופן משמעותי את מספר החותמים על כרטיס אדי במהלך 2011; שרר: "ביטלנו  את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם, ומהווה בפניו חסם לא קטן" מאת רונית שימרון כ-70 אלף איש חתמו בשנת 2011 על כרטיס 'אדי', במסגרת התכנית המעניקה להם קדימות בתור להשתלה. דבורה שרר, מנהלת השיווק ודוברת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המרכז הלאומי להשתלות הצליח להגדיל באופן משמעותי את מספר החותמים על כרטיס אדי במהלך 2011; שרר: "ביטלנו  את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם, ומהווה בפניו חסם לא קטן"

מאת רונית שימרון

כ-70 אלף איש חתמו בשנת 2011 על כרטיס 'אדי', במסגרת התכנית המעניקה להם קדימות בתור להשתלה. דבורה שרר, מנהלת השיווק ודוברת אדי, הובילה את המהלכים להגברת המודעות לחשיבות בחתימה על כרטיס אדי.

דבורה שרר, דוברת אדי, אשת השיווק לינואר 2012

"קודם כל, זמינות", היא אומרת כשהיא מנסה להסביר איך משווקים מוצר מאוד לא שגרתי. "ביטלנו  את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם, ומהווה בפניו חסם לא קטן. מאידך, רתמתי את הטכנולוגיה המתקדמת, ואיפשרנו הצטרפות לחתימה באמצעות אס.אמ.אס, ובשיתוף אתר ynet.

אמצעי נוסף לדבריה היה הגברת המודעות. במהלך השנה כ-89 משפחות הסכימו לתרום, והעניקו חיים חדשים ל-261 חולים. שרר: "העלאת המודעות נעשתה במגוון דרכים, ביניהן 'מצעד הסלבריטאים', במהלכו נרתמו כוכבי על, זמרים, אישי ציבור, שחקנים ופוליטיקאים, כשהם מצטלמים תוך חתימה  על כרטיס 'אדי', וקוראים לציבור להצטרף אליהם".

המהלך של אדי הביא לעלייה משמעותית בשיעורי ההסכמה לתרומת איברים, מ-49% ל-55%, לעלייה של 68% במספר ההשתלות בכלל, ועלייה של 64% בהשתלות, שנעשו מתורמים חיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן