Skip to content

לטייל על המפה בסמארטפון

חדש באפליקציית שיחור: תפירת מסלול הטיול המיטבי האישי וטעינתו על גבי הסמארטפון. האפליקציה עובדת כולה, כולל המפות, גם ללא חיבור לאינטרנט, כך שהשימוש בה אינו כרוך בעלויות גלישה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוצאת מדריכי הטיולים שיחור, השיקה גרסה חדשה ומשודרגת של אפליקציית התיירות שלה עם החידוש: תפירת מסלול הטיול המיטבי האישי וטעינתו על גבי הסמארטפון.

המשתמש יכול לתכנן מבעוד מועד את הטיול המתאים לו ביותר, בהתאם להעדפותיו ולתחומי העניין שלו, בביתו, מול המחשב, ואז לטעון את המסלולים על מכשיר הסלולר ולקחת אותם איתו לטיול. המשתמש מזין את העדפותיו האישיות, והמערכת בונה עבורו מסלול טיול, עם היגיון גיאוגרפי ומגוון אתרים המתאימים לו.

האפליקציה עובדת כולה, כולל המפות, ב-off-line, כך שהשימוש בה אינו כרוך בעלויות גלישה.

המסלולים משורטטים באפליקציה על פני מפה אינטראקטיבית, והמטייל יכול לראות את עצמו מתקדם לאורך המסלול על פני המפה. כך, הוא ילך את המסלול שתכנן לעצמו, יבקר באתרים שמעניינים אותו ולעולם לא יאבד את דרכו.

בנוסף לכך, האפליקציה החדשה מרכזת מאגר מידע רב על יעד הנסיעה, הכולל מסלולי טיול יומיים מומלצים, מסעדות, מרכזי קניות, בתי מלון, אטרקציות, אתרים לילדים, מופעים המעודכנים בזמן אמיתי ועוד.

מסעדות במרחק הליכה

המידע נאסף על ידי מומחי שיחור שביקרו בעולם, סעדו ולנו ונתנו חוות דעת מקצועית על כל מקום.

פיצ'ר שימושי נוסף באפליקציה הוא "בקרבתי" – המאפשר למשתמש לראות כל מה שבסביבתו, ברדיוס לבחירתו. הרעב תוקף? אפשר מיד לבדוק אילו מסעדות נמצאות במרחק הליכה ממך. סיימתם את הביקור במוזיאון והיום עוד ארוך? ניתן לבדוק איזה אטרקציות נוספות יש באזור.

האפליקציה מוצעת ליעדים הבאים: אמסטרדם, אתונה, בודפשט, בנגקוק, בריסל, ברלין, ברצלונה, וינה, ורשה, ז'נבה, לונדון, לוס אנג'לס, מדריד, מוסקבה, מילאנו, מינכן, מרסיי, ניו יורק, פירנצה, פראג, פריז, ציריך, רומא ותל אביב.

לדברי מיכאל שיחור, מנכ"ל הוצאת הספרים שיחור, בפיתוח האפליקציה הושקעו משאבים רבים והיא ממשיכה ומתעדכנת. "המטרה שלשמה בנינו את האפליקציה, היא להוות מדריך טיולים אישי, אשר מלווה אותך לאורך הטיול ונותן מענה לכל צרכיך. היא חוסכת את ההכנה המייגעת לפני הנסיעה לחו"ל, מבלי להתפשר על איכות הטיול כשאתה כבר ביעד".

מחיר האפליקציה: 8.99 דולר. במסגרת מבצע השקה, הרוכשים מנוי פרימיום באתר, מקבלים אפליקציה ליעד אחד במתנה.

ניתן להשיג ב: Appstore או Google Play, לפי סוג המכשיר וכן באמצעות מנוי פרימיום באתר של שיחור. www.shichor.co.il.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן