Skip to content

חשד לרצח שני ילדים בירושלים בידי האם

אח ואחות, בני חמש ושבע, נמצאו הבוקר ללא רוח חיים ולידם אמם הפצועה קשה בדירה בירושלים. אחותה של האם סיפרה כי התעוררה לצעקות הילדים ונסתה למנוע מהאם לפגוע בהם ובעצמה אך כשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני ילדים, ילדה בת חמש וילד בן שבע, אח ואחות, נמצאו הבוקר (שני) ללא רוח חיים בדירה ברחוב עין גדי בירושלים. האם, 40, נמצאה בדירה כשהיא פצועה קשה. מפרטים ראשונים עולה כי במשטרה חושדים כי מדובר ברצח ובניסיון התאבדות של האם. לפי שעה אין פרטים נוספים. כוחות הצלה ומשטרה הוזעקו למקום.

הפרמדיקים מפנים את האם לבית החולים (צילום: דוברות מד"א)
הפרמדיקים מפנים את האם לבית החולים (צילום: דוברות מד"א)

דובר מד"א זכי הלר מסר כי בשבע בבוקר הוזעקו אנשי מד"א מרחב י-ם לדירה. נמסר למד"א על אישה ושני ילדים שנמצאו דקורים עם סימני אלימות בפלג גופם העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של הילדים ופינו להדסה עין כרם אישה כבת 40 כשהיא בהכרה מעורפלת ובמצב קשה. האישה, אם הילדים, נמצאה בחדר אחר כשהיא פצועה קשה ועליה סימני אלימות ודקירות סכין בפלג גופה העליון.

עוד נודע כי בדירה נמצאה גם אחותה של האישה, שככל הנראה היא זו שהזעיקה את מד"א ואת המשטרה. היא סיפרה כי התעוררה למשמע קולות בכי וצעקות ומצאה את אחותה עם הסכין בידה ונסתה למנוע ממנה את המעשה אך כשלה. היא רצה אל השכנים להזעיק עזרה. בני המשפחה עלו לארץ לפני כשנה. הם התגרשו והאב נמצא בחו"ל.

תנ"צ אלון לבני מסר כי ניידת זיהוי פלילי וכוחות משטרה גדולים שהוזעקו מקום חוקרים בשלב זה את האחות וכי המשטרה מקווה שמצב האם ישתפר על מנת שאפשר יהיה לחקור אותה. הוא אישר כי החשד הראשוני הוא כי האם רצחה את ילדיה וניסתה להתאבד, אבל הוסיף כי הכל נמצא תחת חקירה ולמשטרה אין עדיין מסקנות סופיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן