Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

נעלי ריצה בצד מוצרי ניקוי לבית, ויש גם כפכפי נוחות וסיגריות עשויות צמחים למי שרוצה להגמל • חמישה מוצרים חדשים קיבלו השבוע את תשומת הלב שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לרוץ עם נעליים מתאימות

המציעה: Brooks

מה זה אומר? סדרת Ghost 6 מקולקציית Neutral, נעלי ריצה חדשות לגברים (מידות 40-50) ולנשים (מידות 35.5-44) בצבעים שונים.

מה אנחנו אומרים? כמו במרבית נעלי הריצה בימינו, גם כאן הושקעה מחשבה רבה בתכנון שלהן, דוגמת הסרת המסגרת הפנימית בסוליה לטובת חיבור טוב יותר בין כף הרגל לקרקע, במטרה להשיג איזון מלא של כובד המשקל, או חומרים המבטיחים עמידות גבוהה יותר באזורי הבלאי. נעלי הגברים שניסינו התגלו כנוחות במיוחד; האחיזה והתמיכה בכף הרגל היו טובות מאוד, כך שהריצה היתה משופרת לעומת הנעליים הקודמות שלנו, העומס על הגב הוקל בזכות הנעליים ומידת הבלאי אכן היתה מופחתת.

המחיר: 750 שקל, להשיג בסניפי רשת Brooks ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את הרצפה

המציעה: מיסטר מאסל

מה זה אומר? סדרה חדשה של נוזל לניקוי הרצפה של המותג, הנמכרים בארבעה ניחוחות שונים.

מה אנחנו אומרים? המוצרים בסדרה זו עושים עבודה מצויינת בניקוי הרצפה. בהשוואה למוצרים מקבילים, מספיקה כמות סבירה של נוזל במטרה לנקות את הרצפה. בכל הקשור לניחוח – לבנדר, רעננות בוקר, אוויר פסגות וחבצלות ופרחי בר – אלו מוצלחים, גם אם אנו לא מבינים מה זה רעננות בוקר או אוויר פסגות. בכל אופןף הם מחזיקים לזמן סביר בחלל הבית.

המחיר: 23 שקל ל-3 ליטר, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=5]

ההצעה: ללכת עם כפכפים נוחים

המציעה: California Comfort

מה זה אומר? סדרת כפכפי נוחות לגברים (מידות 40-46) ולנשים (מידות 36-41) של המותג האמריקני.

מה אנחנו אומרים? ניסינו כפכפים לנשים בעלי סוליה מנומרת, כחלק מהטרנדים הנוכחיים בעולם האופנה. הכפכפים זכו למחמאות רבות מהסובבים בזכות המראה שלהם – הסוליה עדינה יותר ביחס למקובל בתחום והמראה המנומר מוצלח. גם בעלת הכפכפים התלהבה, בזכות השילוב בין המראה לבין הנוחות הרבה בעת ההליכה איתן.

המחיר: 220-250 שקל, להשיג ברשת קרוקס.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להיגמל מעישון

המציעה: Nirdosh  

מה זה אומר? סיגריות הודיות המכילות בזיליקום, ליקוריץ, קינמון, ציפורן, כורכום, עלה טנדו, עשבי בישופ ושרף צהוב, וללא טבק וניקוטין.

מה אנחנו אומרים? גמילה מעישון היא דבר שמעסיק רבים מהסובבים אותנו, אך אלו שניסו את הסיגריות הללו לא התלהבו. הריח והטעם שלהן אינו דומה בכלל לסיגריות המוכרות, והטעם הברור של הצמחים השונים יוצרים טעם שאף אחד מסביבנו לא הצליח להתרגל אליו.

המחיר: 25 שקל ל-10 יחידות. להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת, טבע עדן מרקט ופיצוציות.

הציון: [rating=1]

ההצעה: לנקות את הפרקט

המציעה: הנקל סוד

מה זה אומר? סוד מנקה פרקט ורצפות עץ בניחוח מרכך כביסה.

מה אנחנו אומרים? אהבנו את המוצר מכל ההיבטים שלו. הוא ניקה היטב את הפרקט והותיר אותו עם ברק, ובהשוואה למוצרים מתחרים הוא עושה עבודה טובה יותר מבחינה זו. גם הניחוח שלו נעים יותר בהשוואה למקובל בתחום, רק קחו בחשבון שהוא לא נשאר לאורך זמן.

המחיר: 30 שקל ל-2 ליטר. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן