Skip to content

ראובן קוגן מונה לסמנכ"ל פיתוח תשתיות ברכבת ישראל

בעבר שימש קוגן בשורה של תפקידים במשרד האוצר; בתפקידו החדש יהיה אחראי על ניהול תקציבי פיתוח בהיקף של 15 מיליארד שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דירקטוריון רכבת ישראל אישר אמש את מינויו של ראובן קוגן לתפקיד סמנכ"ל פיתוח תשתיות. קוגן יחליף את ירון רביד, אשר הודיע על סיום כהונתו לאחר ששימש כשנתיים וחצי בתפקיד. קוגן, בן 37, נשוי ואב ל-2, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.

טרם הצטרפותו לרכבת ישראל, ביצע קוגן תפקידים רבים ומגוונים במשרד האוצר: בתפקידו האחרון שימש כסגן הממונה על התקציבים לענייני שלטון מקומי, נדל"ן, פיתוח פריפריה ועובדים זרים. בעבר שימש גם כמנהל תחום בכיר לבינוי ושיכון, מדע, תרבות וספורט וכרכז תחום הבריאות באגף התקציבים.

בתפקידו החדש ינהל קוגן יותר מ- 20 פרויקטים בתחומי פיתוח תשתיות של מסילה, תחנות, מחשוב ורכש ציוד נייד. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול תקציבי פיתוח בהיקף מצטבר של כ-15 מיליארד שקל. קוגן ינהל, בין היתר, את תהליכי מימוש הסכמי הפיתוח החדשים של החברה, בהם – נתיבי ישראל והסכם פיתוח 2013 – 2020. תחת ניהולו יעבדו 130 עובדים ישירים, ועוד עשרות עובדים בחברות הביצוע, ניהול הפרויקטים ותכנונם.

מנכל רכבת ישראל בעז צפריר אמר היום "אני מברך על הצטרפותו של ראובן קוגן לחברת רכבת ישראל, הנמצאת בתנופת פיתוח אדירה ואני בטוח, כי לקוגן תהיה תרומה נכרת להתפתחותה והפיכתה של רכבת ישראל למוביל הלאומי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן