Skip to content

גלובס פרסם. סתיו שפיר מכחישה. לא רצה להסתדרות

סתיו שפיר מכחישה בתוקף: "אני לא מקימה שום תנועה בהסתדרות ולא רצה מול או עם עיני. אין לי מושג מהיכן שאב גלובס את הידיעה. גם לא טרחו לצלצל אלי לתגובה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סתיו שפיר מכחישה בתוקף: "אני לא מקימה שום תנועה בהסתדרות ולא רצה מול או עם עיני. אין לי מושג מהיכן שאב גלובס את הידיעה. גם לא טרחו לצלצל אלי לתגובה"

מאת אליק מאור

סתיו שפיר, ממנהיגות המאבק החברתי, מכחישה שהיא מצטרפת להסתדרות, בשום צורה שהיא.  הכחשתה באה בעקבות ידיעה שפורסמה בגיליון הערב המודפס של "גלובס", ביום חמישי, ששפיר פועלת להקמת סיעה בהסתדרות, במסגרתה תרוץ בבחירות להסתדרות שתערכנה בקרוב. הידיעה פורסמה בהבלטה רבה. כותרתה: סתיו שפיר רוצה להיות עופר עיני.

בידיעה נכתב כי שפיר, ששיתפה בעבר פעולה עם עיני, מתכוננת לפעול בהסתדרות יחד עם אלון לי גרינברג (עוזרו הפרלמנטרי לשעבר של ח"כ דב חנין מחד"ש – א.מ.) על בסיס רשימת חד"ש בהסתדרות.

בקרב קהל פעילי המחאה  ניצתה אש. רבים כעסו על כך והיו כאלו שברכו.

בשיחה עם מגפון,  שפיר מכחישה בתוקף את כל הידיעה. "אין לי שום כוונה כזו", היא אומרת, "ולא פעלתי להקים רשימה כזו. זה נראה הזוי לגמרי. נדהמתי. אפילו לא צלצלו אלי לבקש אישור או תגובה לידיעה הזו".

בקרב פעילי המחאה העבירה אתמול שפיר הודעה קצרה בפייסבוק ובה כתבה: "אולי ארוץ לנשיאות הירח?" ואכן, מאוחר יותר, במהדורה הדיגיטלית של העיתון, התווספה הרחבה ובה נאמר ששפיר מכחישה מכול וכול את הידיעה.

מה שמזכיר תרגול בכתיבת כותרות מושכות אש בקורס לתקשורת: אתה פורס בעמוד הראשי כותרת באותיות של קידוש לבנה, בה נכתבת השאלה: האם ראש הממשלה לוקח סמים? מתחתיה אתה מפנה לעמוד פנימי לכתבה גופה. שם נכתבת התשובה בקטן: לא. אבל מה? שאלו. מותר להם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן