Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: בעיקר חוגגים

מה עשו רג'ין גנזי ואסתי גינזבורג בפארק הירקון, היכן חגג השף שגב משה יום הולדת, עבור מה הצטלמה שרית רסין, מה חגגו אתי וגבי רוטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת רוטר חוגגת

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של "קסטרו", חגגו בליל שישי את מסיבת החתונה של בנם רון ובח"ל עדי צור. החופה נערכה במהלך החגים בחוג המשפחה. המסיבה נערכה בשישי בערב ב"מקסידום" שבגני התערוכה. על הקייטרינג חלש רן שמואלי, שהכין אוכל וייטנאמי, יפני וישראלי; אלון חסון היה אחראי על העיצוב, ואילו על הבמה הופיעו אברהם טל ועברי לידר. בין המוזמנים: אילן גרינבוים, מנכ"ל נוקיה ואשתו ורד, מנכ"לית אגודת ידידי ביה"ח תה"ש; עמי ועדי לידור; אלונה ברקת; ענת ושמואל פרנקל; אורית ועו"ד דוד אפרתי; האדריכל חנן פרי ואשתו דליה, שהשיאו השבוע את בתם ועוד.

ורד ואילן גרינבוים
ורד ואילן גרינבוים

משפחת רוטר ממשיכה לחגוג

יומיים אחרי מסיבת החתונה התייצבו אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של "קסטרו", במועדון הבלוק שבדרום תל-אביב, להשקת "עברי לידר הקולקציה" – פרי שיתוף פעולה בין המוזיקאי המוביל ואייקון האופנה עברי לידר לבין מעצבי בית האופנה, שחברו יחד ליצירת קולקציה עכשווית ומלאת סטייל לגברים. המוזמנים נהנו מהופעה מיוחדת של לידר ותזמורת המהפכה, שכללה רביעיית מיתרים ופסנתר כנף בהופעה אקוסטית, אליה הצטרף גם שותפו להרכב TYP ג'וני גולדשטיין. את המשך הערב ליווה הדי. ג'יי דור ציפורי כש-10 דוגמנים מציגים את הקולקציה. לידר, מי שיהיה שופט בתוכנית הטלוויזיה אקספקטור, הודה לרני רהב: "על אף שבחרת בתוכנית הטלוויזיה הלא נכונה" (הכוכב הבא). רהב ענה לו שלמרות הכול הוא (לידר) מקבל כחול (הדלת אליה נשלחים מי שעוברים את אודישן השופטים של "הכוכב הבא", ועוברים למבחן הקהל על הבמה). במשיקים: רותם סלע ואריאל רוטר; לירז דרור, יונתן ווגמן ואריק מור, הפרזנטורים של קסטרו; רון ועדי רוטר הנשואים הטריים; מרינה מקסימיליאן בלומין; שירי מיימון; ליאת אשורי ובן זוגה אסי נקדאי; גל אוחובסקי; גדעון ודינה אוברזון; ישראל אהרוני; מיקי בוגנים; מוטי רייף; נסלי ברדה; אלון קסטיאל; עינת ארליך; נטע גרטי; ירון ברובינסקי; שי לי שינדלר; מיה קרמר; ענת הראל, אילן פיבקו, שיר אלמליח, אביטל דיקר.

גבי רוטר, עברי לידר, אתי רוטר
גבי רוטר, עברי לידר, אתי רוטר

הקוריאנים חוגגים

במלון דן תל-אביב נערך אירוע לציון יום העצמאות הלאומי של דרום קוריאה. המוזמנים נהנו מקוקטייל באולם "המלך דוד", שכלל אוכל קוריאני מסורתי אותו הכינו מונקיונג סון, אשת השגריר וצוות השפים של השגרירות, שלבשו לבוש חג מסורתי. שר הכלכלה נפתלי בנט, וקים איל-סו, שגריר דרום קוריאה בישראל ברכו ולקינוח הופיעה להקת מתופפים קוריאנית וזמרת קוריאנית, ששרה את ההמנון הקוריאני והישראלי. באורחים: אהוד אולמרט; דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל; ח"כ צחי הנגבי, יו"ר ועדת הכנסת; חבר הכנסת לשעבר רן כהן; הסגל הדיפלומטי של קוריאה בישראל ועוד.

קים איל סו, אהוד אולמרט, מונקיונג סון (צילום: ישראל הדרי)
קים איל סו, אהוד אולמרט, מונקיונג סון (צילום: ישראל הדרי)

גם אסי עזר חגג

אסי עזר, הבחור הכי עסוק ומוכשר בטלוויזיה, השיק בסינמטק את "להיות איתה", הסדרה אותה כתב ושהייתה אמורה לתעד את סיפור חייה של בר רפאלי, מי שהייתה חברתו הקרובה. באו לפרגן מיכל עזר, אחותו של אסי; ארז טל; רני והילה רהב; אסתי גינזבורג ועדי קייזמן; צביקה הדר; אביב אלוש; ג'ייסון דנינו הולט; טהוניה רובל; רוני אינסאז, מבעלי רשת נעלי SCOOP ורעייתו עזיתה, שבאו לפרגן לכוכבת הראשית רותם סלע, שהיא גם פרזנטורית הרשת, העניקו לה סופ"ש רומנטי באחד מבתי מלון היוקרה בישראל, בטענה שמגיע לה לנוח לאחר עבודה קשה וקצת לפני הלידה. אסי נשא נאום מרגש וסיפר שכנער עבד במאפייה המשפחתית ובשום אופן לא היה מוכן להישאר לעבוד בה.  הסדרה תעלה בקרוב אצל הזכיינית קשת בערוץ 2.

רוני אינסאז, רותם סלע (צילום: אסף לב)
רוני אינסאז, רותם סלע (צילום: אסף לב)

נעליים על גדות הירקון

משה ורג'ין גנזי ויהודה אלבז, מבעלי רשת גלי, חשפו השבוע את קולקציית חורף 2014 באירוע שנערך ב"ריברסייד", על גדות הירקון בתל-אביב. השף רפאל מונייה הכין ארוחת בוקר, והסטייליסטית סנדרה רינגלר הציגה את הטרנדים המובילים בתחום ההנעלה. בין המתעדכנים הייתה גם הדוגמנית אסתי גינזבורג. בתום האירוע מיהרה רינגלר לשדה דוב, שם חיכו לה הבעל השף שגב משה וזוג חברים, שטסו יחד לחגוג את יום הולדתו של שגב באילת.

משה גנזי, אסתי גינזבורג, רג'ין גנזי, יהודה אלבז (צילום: אסף לב)
משה גנזי, אסתי גינזבורג, רג'ין גנזי, יהודה אלבז (צילום: אסף לב)

גם להצטלם זה סוג של תרומה

רשת משקפי אופטיקנה נרתמה להגברת המודעות לסרטן השד והצטרפה ליוזמה של עמותת "אחת מתשע" לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. הנהלת הרשת קראה לעובדי החברה להצטלם עם אצבעות שלובות, במטרה לעודד נשים להיבדק ולהעביר את המסר כי גילוי מוקדם מציל חיים. שרית רסין, מבעלי החברה, ורמי-איש הורוביץ, המנכ"ל, התגייסו ראשונים לצילום. רסין: "כאישה, חשוב לי להעביר את המסר כי גילוי מוקדם יכול להציל חיים. אנחנו שמחים וגאים להיענות לקריאה של עמותת "אחת מתשע" להעלות תמונות אלו ורתמנו את עובדי החברה להצטלם".

רמי איש הורוביץ, שרית רסין
רמי איש הורוביץ, שרית רסין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן