Skip to content

"משעשעי חיך" – סאגת Cofix ממשיכה

חדשות האוכל - כל מה שקורה בעולם המזון, אוכל, משקאות, מסעדות, שפים והסצינה הקולינארית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סאגת Cofix ממשיכה

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול, הודיע היזם, אבי כץ, על המשך התוכנית העסקית – לאור ההצלחה המסחררת של הסניף הראשון, והציג את גיל אונגר (לשעבר מנכ"ל איקאה, ניו פארם והריבוע הכחול), כמנכ"ל משותף ויו"ר פעיל של הרשת. אונגר סיפר שהרשת תפתח 3-4 סניפים בחודש, ושעד חנוכה הקרוב תגיע לכ-50 סניפים. באותה שעה ממש, נפתח הסניף השני של הרשת ברחוב המלך ג'ורג' 47 בתל אביב, סמוך לדיזנגוף סנטר, וכבר בשעות הצהריים המוקדמות נצפו תורים ארוכים של סקרנים שבאו לבדוק הכצעקתה. אונגר רמז, כי סניף נוסף ייפתח בקרוב ליד סינמטק תל אביב, וכי בעתיד יש כוונה להגדיל את שטח הסניפים ואת תמהיל המוצרים ואפילו למכור סבון ושמפו. כמו כל עם ישראל – אנו עוקבים ונמשיך לדווח.

התור לקופיקס, הסניף הראשון (צילום דן בר-דוב)
התור לקופיקס, הסניף הראשון (צילום דן בר-דוב)

סיציליה משתלטת על ישראל

רשת המסעדות האיטלקייה, סיציליאנו, ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש – השישי במספר, בתל אביב (בן יהודה 46). סניף הדגל נפתח בראש פינה בשנת 2009 על ידי אוסבלדו קוסטא, שף ונצר למשפחה סיציליאנית העוסקת בתחום המסעדנות כ-70 שנה. במהלך השנים, צבר המותג אוהדים רבים מבין תושבי הצפון, שהובילה להחלטה להקמת רשת. הרשת מתמחה בפיצות שף, מנות פסטה, קלצונה וסלטים בסגנון סיציליאני מקורי ובשירות עצמי מהיר. כלומר, הלקוח מבצע את ההזמנה בדלפק ומקבל זמזם. כשההזמנה מוכנה הזמזם מצפצף והלקוח מוזמן לאסוף אותה מדלפק השירות. מתוך התפריט בולטת לטובה פיצה עם בצק דק פריך ומתפצח, ממש כמו באיטליה. היד עוד נטויה, ועד סוף שנת 2013 מתכננים הבעלים שהרשת תמנה 12 סניפים בפריסה ארצית.

רביולי בטטה ברשת סיציליאנו (צילום: מיה לוי)
רביולי בטטה ברשת סיציליאנו (צילום: מיה לוי)

מיליון הזמנות של פיצה

ועוד בקטע איטלקי: רשת דומינו'ס פיצה חוגגת 1,000,000 הזמנות באפליקציה ומזמינה את הלקוחות ליהנות מ-50 אחוז הנחה. לכבוד ההישג ה-באמת מרשים, יקבל כל מי שיזמין פיצה באפליקציית סלולר או טאבלט (לא באתר), 50 אחוז הנחה ממחיר המחירון על כל תפריט המזון למעט שתייה וגלידה. אפליקציית דומינו'ס פיצה זמינה בכל מערכות ההפעלה: איי-פון, איי-פד, אנדרואיד לסוגיו ו-ווינדוס פון. המבצע מסתיים ב-26 באוקטובר, אז שימו יד על הטלפון החכם ונצלו את ההצעה השווה.

מבצע על הפיצה בדומינו'ס
מבצע על הפיצה בדומינו'ס

בשורה על בשר

ברשת מסעדות הבשרים הצפונית, בשרלה, של זוכה הישרדות לשעבר שי אראל (מי זוכר שיצביע), עושים כבוד לקרניבורים עם תפריט אקסטרה לארג' של נתחים גדולים במיוחד – שוק טלה במשקל5 קילוגרמים, כתר צלעות במשקל4 קילוגרמים, אנטריקוט איכותי במשקל שלושה קילוגרמים וחצי ועוד מגה-נתחים. התפריט החדש נוצר משיתוף פעולה שקיים כבר מספר שנים בין הרשת לאכרם דבאח, קצב גלילי ותיק ובעלים של עדרי בקר וטלה בגליל ובגולן. כל המנות מומלצות לארבעה סועדים ומעלה ומתומחרות לפי קילוגרם. הן מגיעות על פלטת עץ גדולה עם סכין חיתוך, תוספת חמה ענקית של ירקות קלויים בגריל, סינר מיוחד לכל סועד וסיבוב ראשון של ארבע כוסות שליש של בירה – על חשבון הבית. מתאים במיוחד לארוחות משפחתיות, למפגשי חברים ולאירועים קטנים, מן הסתם ללא השתתפות צמחונים וטבעונים.

בשורת הבשר של בשרלה
בשורת הבשר של בשרלה

פסטיבל מתוק וקפוא

עוד פסטיבל, והפעם גלידה. גלידריית השף האיטלקייה, אלורה (מרמורק 12, תל אביב) חוגגת את תחילת הסתיו במקביל לפסטיבל שוקולד מסורתי שנערך בפרוג'יה שבאיטליה. פסטיבל השוקולד האירופאי השנתי נחשב לאחד מפסטיבלי השוקולד הגדולים בעולם, וכמחווה יצרו ברשת יותר מ-20 סוגי גלידות בטעמי שוקולד בהשראת הפסטיבל, כגון שוקולד דובדבני אמרנה, שוקולד לבן עם הל, שוקולד צ'ילי, שוקולד תפוז בגרנד מרינייה, שוקולד גלנפידיך, מנטה עם שוקולד ועוד. הפסטיבל מתקיים עד ה-3 בנובמבר, וכל חובבי השוקולד מוזמנים.

אלורה - כל כך הרבה טעמים של שוקולד
אלורה - כל כך הרבה טעמים של שוקולד

בוקר כל היום

ברשת קפה גרג מאמינים שמי שלא הולך קדימה, הולך אחורה ומקפידים להתחדש ולחדש, הפעם בתחום ארוחות הבוקר. בימים אלה הושק קונספט ארוחת בוקר לאורך כל היום ליחיד (59 שקל) ולזוג (106 שקל) עם המון צלוחיות כמו שעם ישראל אוהב: שתי ביצים לבחירה (אפשרי כאומלט על עלה סיגר), סלט אבוקדו, סלט טונה, גבינת שמנת, ממרח פטה פלפלים, לבנה, סלט ירוק/קצוץ/אסייתי, פוקאצ'ה ועוד, וכמובן שתייה חמה ומיץ טבעי. התחשבות בטבעונים שקיבלה ביטוי בתפריט, שהושק לפני מספר חודשים, ממשיכה גם כאן, ועבורם מיועדת ארוחת בוקר טבעונית עם חביתת חומוס על עלה סיגר, ממרח שקדים וטחינה, חציל קלוי, סלט טאבולה, קפה מחלב סויה ועוד.

ארוחת בוקר בגרג
ארוחת בוקר בגרג

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן