Skip to content

בצריכה מתמדת: חידושי העונה

מוצר חדש לניקוי הרצפה בצד תחתונים חדשים לנשים, מסיכה לשיער וליין חדש של מדפסות, קיבלו את תשומת הלב שלנו השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לנקות את הרצפה עם מטליות מאסק

המציעה: סנו

מה זה אומר? סנו ריצפז פרש בניחוח מאסק, מטליות לחות לניקוי הרצפה בניחוח הידוע.

מה אנחנו אומרים? המטילות הלחות הן המצאה אומללה עבור הסביבה, אבל מצויינת עבור בני האדם, שכן הנוחות שבשימוש בהן גבוהה במיוחד. אלו החדשות שומרות על אותה איכות ונוחות כמו של הקודמות שלה. הניחוח, שהשתנה, חביב, אם כי גם הוא אינו נותר זמן משמעותי בחלל.

המחיר: 14.9 שקל, להשיג בנקודות המכירה.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לטפל בשיער הראש

המציעה: NOVOKeratin Paris

מה זה אומר? מסיכה הזנה טיפולית לכל סוגי השיער.

מה אנחנו אומרים? המסיכה נוסתה על בעלת שיער צבוע ודק גם יחד. היא דיווחה על מרקם סמיך במיוחד שדורש השקעה גדולה יותר במריחת החומר על השיער, כמו גם בהסרת החומר בגמר השימוש. לאחר כל זה, השיער לא קיבל את הרכות והברק שניתן לצפות לו, וגם המחיר גבוה במיוחד.

המחיר: 160 שקל ל-500 מ"ל, להשיג במספרות מורשות.

הציון: [rating=2]

ההצעה: להדפיס במדפסת חסכונית

המציעה: אפסון

מה זה אומר? ליין חדש של מדפסות חסכוניות בדיו, מהן ניסינו את Epson WorkForce M105.

מה אנחנו אומרים? מדובר במדפסת שחור-לבן המשלב סורק ומכונת צילום בתוכה, אך ללא פקס. היא הציגה יכולות טובות מאוד בכל הקשור להדפסה כמו גם לצילום ולסריקה, אם כי חשוב להדגיש כי היא מדפיסה בשחור לבן בלבד. מנגנון מילוי המדפסת בדיו קצת מסורבל בתחילה ועד שלומדים להשתמש בו יש לצפות להכתמת האצבעות בדיו, ואפילו את הסביבה הקרובה ולכן הכינו משהו סופג. כמות הדיו שהמדפסת צורכת היא אכן נמוכה מאוד ובמובן הזה מדובר במדפסת חסכונית, אך את המחיר משלמים מראש. בשונה מהמקובל בשוק, מחיר המדפסת גבוה בעוד שמחיר הדיו נמוך.

המחיר: 40 שקל למיכל דיו, 1,179 שקל למדפסת. להשיג ברשתות וחנויות מחשבים ובנקודות מכירה.

הציון: [rating=3]

ההצעה: ללבוש תחתונים בלתי נראים

המציעה: דלתא

מה זה אומר? תחתוני Invisible לנשים הנעשים עם גימורים בלתי נראים.

מה אנחנו אומרים? התחתונים החדשים של החברה מתאפיינים במספר תכונות חשובות. ראשית, כמובן, הגימורים הבלתי נראים, שהופכים את התחתונים הרבה פחות בולטים מבעד לבגד צמוד כמו גם נוחים ללבישה. הם עשויים מבד מיקרופייבר דקיק במיוחד מה שמגביר את האפקט הבלתי נראה מבעד לבגד, ורמת המתיחה שלהם גבוהה מאוד. רק תבחרו מידה המתאימה בדיוק לגוף, אחרת הם עשויים לנוע ממקומם. התחתונים מגיעים בשלוש גזרות ובארבעה צבעים.

המחיר: 40-49 שקל, להשיג בדלתא, המשביר לצרכן ו-H&O.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לטפל בפגעי עור

המציעה: FEEL של ש.ר.מ. פארם

מה זה אומר? קרם נטול חומרים משמרים לטיפול באדמומיות, שריטות, צריבות וכוויות קלות, המכיל שמן לבנדר, שמן עץ התה, שמן גרניום, שמן לימון, שמן תימין, שמן ברגמוט, שמן מרווה רפואית, שמן מרווה מרושתת, שמן ארניקה, שמן ציפורן וחמאת שיאה.

מה אנחנו אומרים? המוצר הפתיע אותנו לטובה בהשפעה שלו על בעיות עור שונות. הוא עזר לחיטוי ולאיחוי מהיר יותר של שריטות והקל משמעותית על כוויות קלות שקיבלנו במהלך בישול לא זהיר דיו. הריח שלו נעים יחסית.

המחיר: 59.9 שקל, ל-50 גרם. להשיג בלעדית בש.ר.מ פארם.

הציון: [rating=4]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן