Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: עם סינים וצרפתים

מה עשו נועם לניר ובר רפאלי בנמל, למה רונן שמיר ודליה בר דוד דיברו ערב שלם בצרפתית, מי אכל אוכל סיני אותנטי, מה חגגו בתרנגול הכחול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום עצמאות לסינים

האירוע המרכזי לציון יום העצמאות הלאומי של סין נערך במלון דן תל אביב, במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, ושגרירת סין בישראל, גאו ינפינג. המוזמנים נהנו מקוקטייל באולם "המלך דוד", שקושט בפנסים סינים אדומים מסורתיים ובתמונות של נופים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח ברכה מוקלטת, שהוקרנה על מסכים ענקיים. לסיום הוגשה ארוחה סינית, עליה ניצח יו"ר איגוד השפים של סין, שהגיע לארץ ואיתו ארבעה עוזרים כדי להכין ביחד עם שף המלון, עובד אלפיה, את הארוחה לאורחים הנכבדים, בהם: יאיר שמיר, שר החקלאות ורעייתו, אלה; פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ורעייתו, שיאלה; פרופ' מנחם בן שושן, נשיא האוניברסיטה העברית; ים איל-סו, שגריר דרום קוריאה בישראל; משה ארנס, לשעבר שר הביטחון וחבר כנסת; אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר; הסגל הדיפלומטי של סין בישראל ומכובדים נוספים.

שמעון פרס, גאו ינפינג, איתי אליעז (צילום: ישראל הדרי)
שמעון פרס, גאו ינפינג, איתי אליעז (צילום: ישראל הדרי)

התיקים המתקפלים

'אלפא אקססוריז', חברת הבת של קבוצת 'אלפא קוסמטיקה', קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל של מותג התיקים הצרפתי LongChamp, המפורסם בתיקים המתקפלים שלו, le pliage, המוצעים בשלל צבעים. חנות הדגל שנפתחה לא מכבר בקניון רמת אביב, במקום טוב באמצע, בין לואי ויטון וה.שטרן, הינה תוצר של שיתוף פעולה בין רונן שמיר, מנכ"ל 'אלפא קוסמטיקה' ודן בר לב, יבואן קרולינה הררה בישראל.  אחרי תקופת הרצה, הושקה החנות רשמית בסוף שבוע האחרון, באירוע חגיגי בניצוחם של שמיר ומנהלת המותג, דליה בר דוד. אחרי שגזרו את הסרט, אמר שמיר, שאין לו ספק כי הצלחת המותג בעולם תהיה גורם מוביל להצלחתו וצמיחתו גם בישראל. המוזמנים, בהם אנשי השגרירות הצרפתית, אנשי החברה שהגיעו מצרפת וסלבריטאים מקומיים, כמו שלי גפני וסנדרה רינגלר, נהנו משמפניה ואוכל ממסעדת קפה אלברט שבקניון.

פרדריק זבו, רונן שמיר, דליה בר דוד
פרדריק זבו, רונן שמיר, דליה בר דוד

הבושם של מימי

מימי לוזון, הקוסמטיקאית של סלברטאיות ישראל, חגגה במסעדת "התרנגול הכחול" את הבושם השני שלה, M. באותה הזדמנות גם ערכה הקרנת בכורה לסרטון הפרסומת לבושם, בו מככבות בין היתר: מלי לוי, אילנית לוי, וגם האימא הפרטית שלה. השף, שאול בן אדרת, הזרים כמויות אוכל לשולחנות ודיילות חינניות חלקו לנשים פרחים מלאכותיים מרוססים בניחוח הבושם. באו להסניף את הריח ולפרגן: הבעל, דני לוזון, סמנכ"ל סחר סופרפארם; ליאון קופלר, מבעלי רשת סופר פארם וזוגתו, רחל מישורי; עינת שרוף; מיכל שפירא; מלכת היופי במיל', ילנה ראלף; אורית בן אדרת; דורית וידבסקי ועוד.

מימי לוזון, רחל מישורי
מימי לוזון, רחל מישורי

ושוב עם דיזל

החגיגות בקניון אביב נמשכות. השבוע נערכה השקה מחודשת של חנות "דיזל", שנפתחה לאחר שיפוץ ארוך ומאסיבי. באירוע שנערך באווירה איטלקית, כולל מוסיקה חיה, פסטות ושאר מטעמים איטלקיים, הושקה קולקציית הפרימיום "דיזל בלאק גולד", שהוצגה בחודש שעבר בשבוע האופנה בניו יורק. באו לחגוג ולהתרשם, בין היתר: יולי תמיר, אלי להב, עו"ד צביקה פירון, סיון קליין וגלעד קינן, עדי לידור, המאמן אברהם גרנט; המחוברים נתי קלוגר וליאור דיין, הקומיקאי מיקי גבע, משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון; וכמובן זכייני המותג, בני משפחת אירני: ויוי אירני, יפעת אירני, רוני אירני, יוסי אירני, ריבי אירני ושותפם, מתי פולק, מנכ"ל דיזל.

אברהם גרנט, יוסי אירני, מתי פולק (צילום: אביב חופי)
אברהם גרנט, יוסי אירני, מתי פולק (צילום: אביב חופי)

דרבי על הים

בני רוזן ורועי ליאון, מבעלי רשת המסעדות "דרבי בר דגים", השיקו על חורבות מועדון ה-TLV בנמל תל אביב את מסעדת "דרבי בר דגים פורט TLV". המסעדה, הממוקמת מטרים ספורים מחוף הים, כוללת חלל פנימי מעוצב וגם חלל חיצוני, שתוכננו על ידי האדריכל ירון טל, אחיו של ארז טל, שהשתמש באלמנטים של עץ, רשתות דייגים, מרצפות מצוירות וחיפויי קירות. סך ההשקעה כ-6 מיליון שקלים. המסעדה החדשה מצטרפת לוותיקות שברשת: בקניון רמת אביב, במרינה הרצליה וברחוב יגאל אלון בתל אביב. רוזן וליאון פינקו את האורחים עם אוכל שלא הפסיק לזרום מהמטבח והופעה של אפרת גוש. בין המוני החוגגים: בר רפאלי, נועם לניר, אסתי גינזבורג, סנדרה רינגלר ומשה שגב, שלי גפני, הראל ויזל ועוד.

נועם לניר
נועם לניר

מכונית מיני מאותגרת

ברק כהן, מנהל BMW ו-MINI ב"דלק מוטורס" ואנג׳ליקה קושל, מנהלת שיווק מיני העולמית, אירחו בעלי מכוניות מיני בישראל לאירוע שטח מאתגר בשדות שבפולג. השנה ציין המותג שנת שיא עם 7 דגמים ומעל ל-500 מסירות של מכוניות חדשות. האירוע כלל מסע של 120 מכוניות מיני מסוגים שונים: מיני מקורית, מיני קופר, מיני רודסטאר, מיני קאנטרימן ואפילו מיני פייסמן החדשה. המכוניות יצאו בשיירה מחוף הצוק לאזור פולג, שם התמודדו המשתתפים עם משימות ואתגרים, בהנחייתו של רון שחר. לקינוח נהנו מהופעה של עילי בוטנר ונערי החוץ – אלעד שרגאי ואדר גולד. במתמודדים: אסף כהן, מנכ״ל רשת מוצצים ובתו קים, שהציגה לראווה מכונית מיני בצבע ורוד עליה כתוב שמה; הלגה גוסטדינר, בעלת "הלגה עיצובים" בכיכר המדינה במיני אדומה ואופנתית במיוחד; אבי בן זיקרי, בעלים ומנכ"ל MIS; הכירופרקט, ד״ר גדי צווינגל; איש העסקים, רן לפיד; דליה ואייל אלוני; משה פודים; עופרה נוני-לבקוב.

ברק כהן, אנג'ליקה קושל, רון שחר
ברק כהן, אנג'ליקה קושל, רון שחר

עובר ושב

  • עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן, הודיע למיקי פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים, כי בסיומן של 25 שנות ניהול של מלונות דן, בהן הגיעה החברה להישגים מרשימים, ברצונו לסיים בסוף השנה את כהונתו כמנכ"ל החברה. הירשטיין מתכוון להמשיך בעשייה ובפעילות מלאה בתחומים מגוונים בהם צבר ניסיון במהלך שנות עבודתו הארוכות.
  • רשת מלונות רימונים, מודיעה על חילופי מנכ"לים בשני מלונות. יוסי משה (48), המנכ"ל הנוכחי של מלון רות רימונים צפת, יעבור לתפקיד מנכ"ל מלון רימונים מינרל טבריה. ואילו המנכ"ל הנוכחי של מלון רימונים מינרל טבריה, אלי אליאב (40), יעבור לתפקיד מנכ"ל מלון רות רימונים צפת.
  • מיכל מאי (32), מונתה למנהלת השיווק של הקריון, מקבוצת קניוני מליסרון. למאי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהקריה האקדמית אונו. בעבר שימשה כסגנית מנהלת השיווק בגרנד קניון. מאי משמשת גם כסרן במיל' בפיקוד העורף.
  • כפיר מלכה, 33, מונה למנהל מחלקה באגף טכנולוגיות, בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, במטריקס. במסגרת תפקידו ינהל את פעילות ה-UX  ויעבוד בצמוד עם מרכזי ההתמחות matrix experience ו-matrix digital, המרכזים את הפעילות הכוללת של מטריקס בתחום חווית הלקוח והערוצים הדיגיטאליים. כמו כן, ינהל מלכה את פעילות ה-hosting והסיסטם של החטיבה וכן ימשיך לנהל מספר תיקי לקוח נבחרים. הוא בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק, מן האוניברסיטה העברית בירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן