Skip to content

נוסעי מחלקה ראשונה פינו מקומם לנחתים

לחברת התעופה אמריקן איירליינס יש מדיניות של שדרוג אנשי צבא, אם מתפנים במטוס מושבים זמינים במחלקות הפרימיום. קבוצת הנחתים שהגיעה לנמל התעופה או'הייר מנתה 13 נחתים. במטוס היו רק שישה מושבים פנויים במחלקה ראשונה ולכן שבעה מנוסעי המחלקה ויתרו על מקומם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצה של 13 נחתים זכתה לקבלת פנים חמה בנמל התעופה הבינלאומי או 'הייר בשיקגו, ושדרוג למחלקה ראשונה במטוס של אמריקן איירליינס.

בעת שקבוצת הנחתים ישבה, ביום שני בשעה 6 בערב, במועדון האגודה למען החייל של אילינוי נודע ללינדה קוזמה, מנהלת באמריקן איירליינס, העובדת עם ותיקי האגודה, כי קבוצה של 13 נחתים העושה דרכה הביתה, במשך חמישה ימי נסיעה מאפגניסטן, תעבור דרך נמל תעופה או'היירו.

אשתו של אחד הנחתים התקשרה מוקדם יותר למועדון האגודה למען החייל והביעה משאלה, אם הארגון יוכל לתת לנחתים בעת הגעתם לשיקגו פיצה או שמפניה. למרות חלון הזמן המוגבל, החלו קוזמה ומתנדבים נוספים להתארגן כדי לקבל את פני הנחתים בחום ובכבוד בנמל התעופה או'הייר.

חלק מקבוצת הנחתים שהגיעו לנמל או'הייר בדרכם למטוס. צילום: יח"צ אמריקן איירליינס
חלק מקבוצת הנחתים שהגיעו לנמל או'הייר בדרכם למטוס. צילום: יח"צ אמריקן איירליינס

"לנמל הגיעו אנשי מינהל התעופה של העיר, כבאים ושוטרים", סיפרה מאוחר יותר מרי פרנסס פייגן (Mary Frances Fagan), דוברת אמריקן איירליינס הפנים הצליחה. בעת שהמטוס שהביא את הנחתים הסיע על המסלול התיזו מכוניות הכיבוי קשתות מים מעליו ואחר כך, כאשר הנחתים  ירדו מהמטוס הם עברו דרך מסדרון שיצרו אנשי אמריקן איירליינס ואחרים, שקיבלו את פניהם במחיאות כפיים סוערות.

"אנחנו רוצים שהילדים האלה כשהם חוזרים הביתה יבינו שהם לא נשכחו ", אמרו חיילים ותיקים מתנדבים, שהיו בין מקבלי הפנים. ברגע שקבוצת הנחתים עשתה דרכה לשער הבא, הביעו גם האנשים ששהו בטרמינל את תמיכתם בהם.

"לאמריקן איירליינס ישנה מדיניות של שדרוג אנשי צבא, אם במטוס ישנם מושבים זמינים במחלקות הפרימיום ולנו היו רק שישה מושבים פנויים במחלקה ראשונה", סיפרה פייגן. היא לא היססה ופנתה לכמה נוסעים שעמדו ליש שער העלייה למטוס וביקשה את עזרתם. שבעה נוסעים במחלקה הראשונה, התנדבו וויתרו על מושביהם לטובת הנחתים, כך שכל קבוצת הנחתים יכלה לטוס במחלקה הראשונה לסן דייגו .

"הנחתים היו מאוד אסירי תודה והעריכו את המאמצים שנעשו עבורם. למרות שהם לא קיבלו במועדון פיצה ושמפניה אני יכולה להגיד, שאין ספק שבמחלקה הראשונה הם יכלו לבחור איזה משקה אלכוהולי שהם חפצו. קבלת הפנים והליווי שלהם היו בסגנון מאוד מכובד, כי אנשים מכבדים את השרות שלהם", ציינה פייגן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן