Skip to content

נתניהו באיפ"ק בתחילת מרץ. תהיות לגבי מפגש אפשרי עם אובמה

נתניהו יוצא בחודש הבא לסיבוב הופעות בארצות הברית. הוא ייפגש עם ראשי הקהילה היהודית שם ועם ראשי השלטון, כולל שר ההגנה פנטה. השאלה שנותרה פתוחה - האם אובמה יזמין אותו לפגישה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתניהו יוצא בחודש הבא לסיבוב הופעות בארצות הברית. הוא ייפגש עם ראשי הקהילה היהודית שם ועם ראשי השלטון, כולל שר ההגנה פנטה. השאלה שנותרה פתוחה – האם אובמה יזמין אותו לפגישה?

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יוצא בתחילת החודש הבא לארה"ב. מטרת היציאה של ראש הממשלה לארה"ב – נאום באירוע השנתי של איפ"ק, השדולה הפרו ישראלית בארה"ב. בלשכתו סירבו אמש לומר האם ייפגש ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב אובמה, או עם בכירים אחרים במימשל.

בדרך כלל, נסיעותיהם של ראשי ממשלות לארה"ב, לאירועים של איפ"ק, היו מלווים גם בפגישות מדיניות עם נשיא ארה"ב ועם בכירים במימשל האמריקאי. גם נתניהו, בנסיעותיו האחרונות, נפגש עם נשיא ארה"ב ועם אישים אחרים במימשל. בין ישראל וארה"ב מתנהל בימים אלה דיאלוג בטחוני אינטנסיבי שעיקרו בנושא איראן. במסגרת דיאלוג זה ביקרו לאחרונה בארץ רמטכ"ל צבא ארה"ב, הגנראל מרטין דמפסי ושר ההגנה האמריקאי, ליאון פאנטה. רבים הסיכויים שאכן ייפגש עם ברק אובמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן