Skip to content

ד"ר אביטל שריפט מונתה למנהלת מפעל טילים

אל"מ (מיל) יעקב גליפת מונה למנהל מפעל מערכות הגנה אווירית. שני המינויים הבכירים החדשים משתייכים לחטיבת מערכות טילים וחלל של התעשייה האווירית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ד"ר אביטל שריפט
ד"ר אביטל שריפט

ד"ר אביטל שריפט

דירקטוריון התעשייה האווירית (תע"א) בראשות רפי מאור אישר המלצת המנכ"ל יוסי וייס למנות את דר' אביטל שריפט למנהלת מפעל טילים בחטיבת מערכות טילים וחלל (מט"ח) של החברה. מחליפה בתפקיד את אריאל מלחי, שמונה לעוזר הסמנכ"ל לפיתוח עסקים ובקרת תכניות מיוחדות בחטיבת מט"ח של התע"א.

אביטל שריפט התחילה את דרכה בת"א ב-1991 באלתא מערכות, חטיבה וחברת בת של התע"א, כמהנדסת המערכת הראשונה של מכ"מ "אורן ירוק", המהווה חלק ממערכת נשק חץ. על עבודתה זו זכתה ב-2003 בפרס בטחון ישראל. עבדה כמהנדסת המערכת של מכ"מי "אורנים" וניגזרותיהם במשך שנים רבות. ב-2005 עמדה בראש מינהלת מערכות הגנה אווירית באלתא. ב-2010, מונתה דר' שריפט לסגנית מנהל מפעל משגב, העוסק בפיתוח וייצור מערכות לגילוי, התרעה, איכון ועקיבה ליישומי יבשה וים.

סיימה בהצטיינות יתרה תואר ראשון (B.Sc.) בפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, במסגרת העתודה האקדמאית. בעלת תואר שני (M.Sc.) בפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, ובעלת תואר דוקטור (Ph.D.) במחלקה למתמטיקה שימושית ומדעי המחשב במכון ויצמן למדע, עבודתה זכתה לפרסומים אקדמיים בכנסים ובירחונים מדעיים.

בנוסף, אביטל שריפט עברה לימודי הכשרה בניהול במסגרת הכשרת עתודת נשים לתפקידי דירקטוריות באוניברסיטת תל אביב.

יעקב גליפת
יעקב גליפת

אל"מ (מיל) יעקב גליפת

דירקטוריון התעשייה האווירית (תע"א) בראשות רפי מאור אישר המלצת המנכ"ל יוסי וייס למנות את אל"מ (במיל.) יעקב גליפת למנהל מפעל מערכות הגנה אווירית בחטיבת מערכות טילים וחלל של החברה. מחליף בתפקיד את בועז לוי, שמונה לסמנכ"ל בתע"א ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל.

אל"מ (במיל.) יעקב גליפת, הצטרף לשורות התע"א בשנת 2008 כראש מינהל מערכות תדלוק ומערכות צבאיות במפעל תוכניות מטוסים בחטיבת בדק שבתע"א. במסגרת תפקידו היה אחראי על מנהלת תוכניות צבאיות. גליפת הוביל את הפיתוח העסקי של מטוסי תדלוק אווירי והסבות מטוסי תדלוק של חיל האוויר.

משנת 2010 שימש ראש מינהל מערכות ימיות במפעל מערכות הגנה אווירית של חטיבת מערכות טילים וחלל בתע"א.

במסגרת שירותו הצבאי, בין השנים 1983-2006,מילא גליפת בהצלחה שורה של תפקידי מפתח בכירים בחיל האוויר במשרד הביטחון.

סיים בהצטיינות תואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת מחשבים מהטכניון, ובעל תואר שני (M.Sc.), בהצטיינות, בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן