Skip to content

אהרון מידן מונה ליו"ר קבוצת גולף

מידן, מקים ומייסד רשת הום סנטר בישראל, שימש עד העת האחרונה יו"ר פעיל שלה. הוביל את רשת הום סנטר במשך 21 שנים, מתוכן 13 שנים בתפקיד מנכ"ל ו- 8 שנים בתפקיד יו"ר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אהרון מידן
אהרון מידן

דירקטוריון חברת גולף הודיע היום על מינויו של אהרון מידן ליו"ר דירקטוריון החברה. מידן, בן 68, מקים ומייסד רשת הום סנטר בישראל, שימש עד העת האחרונה יו"ר פעיל שלה. מידן הוביל את רשת הום סנטר במשך 21 שנים, מתוכן 13 שנים בתפקיד מנכ"ל ו- 8 שנים בתפקיד יו"ר. במסגרת תפקידיו יזם והקים את הום סנטר סרביה, רוסיה וקפריסין, והוביל את הנפקת הרשת בבורסת NASDAQ ניו יורק ובבורסת תל אביב.

מידן משמש יו"ר בחברת טיב טעם, ובעבר שימש בשורת תפקידי שיווק בכירים, ביניהם סמנכ"ל אגף שיווק וסחר ברשת שילב ומנהל אגף שיווק בחברת מגפר-מגה.

מידן בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת ת"א.

"דמות מנוסה"

אבי פישר, יו"ר כלל תעשיות, התייחס למינוי: "עם רכישת כלל תעשיות על ידי אקסס התמניתי ליו"ר החברה לתקופת מעבר והיכרות שהתארכה לקצת יותר משנה. גולף מנוהלת בהצלחה על ידי המנכ"לית אילנה קאופמן ואנו שמחים לצרף לשורותינו יו"ר שהוא דמות מנוסה ומוערכת מתחום הקמעונאות. אני בטוח כי ניסיונו הרב של אהרון מידן יתרום רבות לקבוצת גולף, ויחד עם הנהלתה המקצועית של החברה יוביל את החברה לצמיחה ולתנופה בכל תחומי הפעילות".

"תקופה מאתגרת"

אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, מסרה: "גולף נמצאת בתקופה מאתגרת ובשוק תחרותי ואני מברכת על הצטרפותו של מידן, שמהווה תוספת משמעותית לדירקטוריון גולף".

אהרון מידן, היו"ר הנכנס, מסר: "גולף, בהנהגתה של אילנה קאופמן, היא אחת מאבני היסוד של הענף בארץ. אני שמח להצטרף לאחת הקבוצות המרכזיות בשוק הישראלי ולהוביל את החברה יחד עם הנהלה מקצועית ומנוסה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן