Skip to content

נתניהו הבטיח לעבדאללה להתחשב בירדן בכל הסכם עם הרש"פ

ראש הממשלה נתניהו הדגיש את התפקיד החשוב שממלאת ירדן בראשות המלך עבדאללה במאמצים להביא להסכם. הוא הבטיח כי ישראל שמה דגש על סידורי הביטחון - ובכלל זה על האינטרסים הירדניים בכל הסכם עתידי, בו תהיה התחשבות בהסכם השלום בין ישראל לירדן שנחתם לפני עשרים שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל תיקח בחשבון את האינטרסים הביטחוניים הירדניים בכל הסכם שלום בינה לבין הפלסטינים. כך הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו, למלך ירדן עבדאללה – שאתו נפגש בעמאן.

פגישת נתניהו והמלך עבדאללה בירדן (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
פגישת נתניהו והמלך עבדאללה בירדן (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

ראש הממשלה נתניהו המריא בחשאי לבירת ירדן ועובדת ביקורו פורסמה לראשונה ע"י ארמון המלוכה ההאשמי. נתניהו והמלך עבדאללה השני דנו בהתפתחויות האחרונות בשיחות בין ישראל לפלסטינים. ראש הממשלה נתניהו הדגיש את התפקיד החשוב שממלאת ירדן בראשות המלך עבדאללה במאמצים להביא להסכם.

נתניהו הבטיח עוד כי ישראל שמה דגש על סידורי הביטחון ובכלל זה האינטרסים הירדניים בכל הסכם עתידי, בו תהיה התחשבות בהסכם השלום בין ישראל לירדן שנחתם לפני עשרים שנה. ראש הממשלה נתניהו והמלך עבדאללה דנו גם בשיתופי פעולה כלכליים במספר תחומים ובנושאים אזוריים נוספים.

הפעם האחרונה שבה דווח על פגישה בין נתניהו לבין עבדאללה הייתה בחודש מרס 2013, לפני ביקורו של נשיא ארה"ב אובמה בישראל. לפני כן ביקר נתניהו בירדן כחודש לפני הבחירות בארץ ודן עם המלך עבדאללה במלחמת האזרחים בסוריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן