Skip to content

אלי מיזרוח מונה מנכ"ל קבוצת גולף

נבחר על ידי דירקטוריון הקבוצה לשמש בתפקיד. מיזרוח צפוי להיכנס לתפקידו, במהלך החודשיים הקרובים, לאחר תקופת חפיפה. יחליף את אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה הפורשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלי מיזרוח המנכ"ל הנכנס של קבוצת גולף
אלי מיזרוח, המנכ"ל הנכנס של קבוצת גולף

דירקטוריון קבוצת גולף החליט למנות את אלי מיזרוח לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. מיזרוח צפוי להיכנס לתפקידו, במהלך החודשיים הקרובים, לאחר תקופת חפיפה. יחליף את אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה, שהודיעה לדירקטוריון החברה, כי ברצונה לסיים את תפקידה, לאחר כ-20 שנה בתפקיד.

אהרון מידן, יו"ר גולף מסר, כי: "אני שמח להודיע היום על מינויו של אלי מיזרוח למנכ"ל קבוצת גולף. למיזרוח רקורד מרשים בתחום הניהולי ואני משוכנע כי הוא יוכל להצעיד את גולף לאתגרי העתיד על בסיס התשתית החזקה שאותה משאירה אילנה קאופמן בחברה. אין לי ספק, כי אלי מיזרוח, וכל צוות ההנהלה של גולף, יהוו בסיס איתן להמשך ההצלחה של גולף ולצעידתה קדימה".

אלי מיזרוח המנכ"ל המיועד אמר: "אני מודה לדירקטוריון גולף בראשותו של אהרון מידן, על האמון שנתנו בי. אני נרגש להצטרף לחברה מובילה ומשוכנע שביחד עם עובדי החברה, ההנהלה והדירקטוריון נוכל להצעיד את החברה קדימה".

אלי מיזרוח, בן 41, נשוי+2, הוא שותף בכיר בחברת TASC, חברת הייעוץ המובילה בישראל, ומנהל בין היתר את תחומי השירותים הפיננסיים, קמעונאות ומוצרי צריכה. בעבר שימש כמשנה למנכ"ל בזק וכדירקטור בחלק מהחברות הבנות של בזק. לפני כן, כיהן מיזרוח בשורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים, ובהם מנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי ומנהל השיווק של הבנק. קודם לכך היה יועץ בפירמת הייעוץ הגלובאלית מקינזי.

מיזרוח בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת קייפטאון, דרום אפריקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן