Skip to content

ליברמן: במסגרת הסדר קבע אהיה מוכן לפנות את ביתי בנוקדים

"ליברמן נשאר אותו ליברמן", טען שר החוץ הבוקר, בראיון לגלי צה"ל. "אמרתי וכתבתי את הדברים כבר בשנת 2004, וגם במערכות בחירות קודמות. אני בעד שתי מדינות לשתי עמים ותומך בנאום בר אילן - 'ישראל ביתנו' תומכים בהסדר, אבל לא בכל מחיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אהיה מוכן לפנות את ביתי בנוקדים". כך אומר הבוקר שר החוץ, אביגדור ליברמן, בראיון לגלי צה"ל. עם זאת מכחיש ליברמן כי הוא השתנה וכי הפך לפייסני. "ליברמן הוא אותו ליברמן", אמר שר החוץ. "תתייחסו לעובדות לא לדימויים ולדעות קדומות. אני לא חושב שאני פועל באופן מתון ופייסני. אני מתנהל באופן ריאליסטי באופן פרגמטי לכל דבר. אין פה משהו חדש. אני 'המבוגר האחראי' או 'הצעיר הבועט' – כל הסטיגמות האלה מיותרות".

"לא השתניתי". אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)
"לא השתניתי". אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)

שר החוץ, אביגדור ליברמן, התראיין בתכנית "בוקר טוב ישראל"  וחזר על דבריו כי הוא  תומך בהסדר מדיני, אך בכזה שיכלול גם חילופי אוכלוסיות.  "אמרתי וכתבתי את הדברים כבר בשנת 2004, וגם במערכות בחירות קודמות", ציין השר ליברמן. "אני בעד שתי מדינות לשתי עמים ותומך בנאום בר אילן – 'ישראל ביתנו' תומכים בהסדר, אבל לא בכל מחיר".

ליברמן הזהיר מפני חזרה על טעויות העבר בהסכם אוסלו: "כבר יש לנו הסדר עם יותר חורים מגבינה שוויצרית, ואנחנו רוצים הסדר שכולו גבינה קשה, בלי חורים". הוא שב והדגיש את הצורך בחילופי שטחים, "כדי ששתי המדינות יהיו הומוגניות".

בהתייחסות להסכם המסגרת שקרי מנסה לגבש, הסתייג ליברמן מקביעה נחרצת: "לא יודע להתייחס למסמך שלא ראיתי – כל עוד לא קראתי את המסמך, אני לא יודע להתייחס אליו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן