Skip to content

עוד מתמודד לנשיאות: מאיר שיטרית

בינתיים הצליח בנימין (פואד) בן אליעזר לגייס את רוב החתימות - 14 מבין חברי סיעתו. שטרית: "אני עדיין בגיל עבודה, בן 65. אני לא ילד אבל עם כושר עבודה ולכן החלטתי להתמודד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד מצטרף למירוץ לנשיאות: ח"כ מאיר שטרית (התנועה) הודיע היום, במהלך ישיבת סיעת "התנועה", כי הוא רואה עצמו מועמד לנשיאות. לח"כ שיטרית מובטחות חתימותיהם של כל ששת חברי סיעתו (כולל הוא עצמו) – אך בכך אין די. עליו לגייס לפחות עוד ארבעה חברי כנסת שיתמכו במועמדותו ויחתמו עבורו.

זוכה לתמיכה מלאה מסיעתו. מאיר שטרית (צילום: ויקיפדיה)
זוכה לתמיכה מלאה מסיעתו. מאיר שטרית (צילום: ויקיפדיה)

בהציגו את עצמו אמר ח"כ מאיר שטרית כי מאז 1981 מילא שורת תפקידים בכנסת ובין השאר היה גם שר אוצר, שר משפטים, שר חינוך ושר מודיעין וכן גזבר הסוכנות. "אני עדיין בגיל עבודה, בן 65", אמר שטרית. "אני לא ילד אבל עם כושר עבודה ולכן החלטתי להתמודד".

יו"ר התנועה, שרת המשפטים ציפי לבני, הביעה את תמיכתה המלאה בשטרית ואמרה כי "הוא מישהו שיכול לייצג את מדינת ישראל ולהיות הפנים שלה בעולם".

ביחד עם שטרית מתמודדים על התפקיד גם ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר שזכה כבר ל-14 חתימותיהם של רוב חברי סיעת העבודה. לח"כ רובי ריבלין חתמו עד עתה שבעה חברי כנסת ולחברת הכנסת לשעבר דליה איציק חתמו שלושה ח"כים. גם לשני המתמודדים החיצוניים – השופטת בדימוס דליה דורנר וחתן פרס נובל הפרופ' דן שכטמן – חתמו שלושה ח"כים, לכל אחד בנפרד. בנוסף להם שוקל גם השר סילבן שלום להתמודד – אך עדיין לא החל לחזר אחר חתימות חברי הכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן