Skip to content

"הכל כלול" בגליל

בימים אלו מתרחשת בצפון מהפכה של ממש בתחום התיירות. חברת התיירות החדשנית "גליל דיל" מאגדת תחתיה מידע רב על חדרי אירוח, אפשרויות בילוי, מסעדות, אטרקציות וספקי שירותי נופש יחודיים בגליל, בגולן ובעמקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פינה בראש בראש פינה. המיזם כולל מידע על שירותי הנופש בגליל, בגולן ובעמקים. (צילום: יח"צ)
פינה בראש בראש פינה. המיזם כולל מידע על שירותי הנופש בגליל, בגולן ובעמקים. (צילום: יח"צ)

 

אזור הצפון הפך בשנים האחרונות ליעד נחשק לחופשה זוגית ומשפחתית, לטיולים חד יומיים או של סוף שבוע ארוך, למקומות עבודה ולטיולי משפחות. למרות ההתפתחות הגדולה בתחום, עד היום לא קם מרכז אחד העוסק גם בשיווק וגם במכירה הן עבור הנופשים והן עבור בעלי העסקים בתחום.

אחרי המיזם "אוצרות הגליל", המיזם הפילנתרופי ללא כוונת רווח של רעיה שטראוס-בן דרור, המספק מנוע חיפוש המאפשר למטיילים להתאים לעצמם את החופשה לפי טעמם בגליל המערבי, הושק מיזם חדש, "גליל דיל", אתר ומיזם שמרכז את כל המידע, כאשר הוא מתבסס על שיתופי פעולה בין גורמי התיירות השונים, על מנת למכור את המוצרים התיירותיים שיש לאזור להציע. זאת באמצעות מגוון פלטפורמות שיווק, הכוללות אתר הזמנות און ליין, כרטיס גליל קארד ואפליקציה לטלפונים חכמים וטאבלטים.

לדברי היזמים יעקב קדמי, מי שהיה סמנכ"ל שיווק במעריב ובחברת פרטנר, וענת ניסים שכיהנה כמנהלת עמותת התיירות ארץ הגליל, גליל דיל הוא פלטפורמת תיירות חדשנית לשיווק וקידום התיירות בצפון, אשר מותאמת לצרכיו של צרכן התיירות החדש. "העולם משתנה, הופך לגלובאלי ודיגיטאלי יותר וכך גם עולם התיירות ותרבות הפנאי. בעבר תכנון נסיעה והזמנת מקומות דרשו היערכות רבה לפני היציאה לחופשה, ואילו היום קל ופשוט להזמין טיסה ומלון ולצאת לקפיצה קטנה וספונטאנית בארץ ובחו"ל. התחרות הגוברת בעולם התיירות בישראל אל מול הצעות נופש אטרקטיביות בטורקיה, יוון או ספרד, מחייבת חשיבה מחודשת ויצירתית. צרכן הנופש החדש שנחשף לעולם ולשפע שהוא מציע, מצפה היום להרבה יותר מהחופשה שלו – חופשה משתלמת יותר, הזמנת מקומות פשוטה ומהירה יותר, נופש מעניין ועשיר בתוכן ובעיקר חופשה המותאמת בדיוק לצרכיו ורצונותיו של הנופש".

אתר האינטרנט של "גליל דיל" הוא אתר מתקדם להזמנת לינה און ליין בצפון, אשר מבטיח לגולש המבקש לצאת לחופשה, חוויית גלישה נוחה ומהירה, חיפוש קל ואינטואיטיבי וביצוע הזמנות תוך קבלת אישור מיידי. מערכת ההזמנות והסליקה באתר מאובטחת באמצעי האבטחה החדישים והמתקדמים בעולם. באתר יופיעו גם המלצות לטיולים, מסלולים למשפחות ולמיטיבי לכת, מסלולים לרוכבי אופניים ותוכן עשיר נוסף, כך שבעצם כל המידע על חופשה בצפון יימצא במקום אחד.

קריטריונים של איכות

קדמי וניסים אומרים שהחברה קבעה לעצמה קריטריונים של איכות שלפיהם נבחנים כל חדרי האירוח, המסעדות, האטרקציות, ומקומות הבילוי. "עסק תיירותי שלא עומד בקריטריונים אלה לא יוכל להצטרף למאגר הספקים של החברה", הם מבטיחים, "בכך מבטיחה החברה תו איכות לנופשים ומזמינים דרכה. ספקי הניהול הנמנים על ספקי גליל דיל, חייבים לעבוד עם מערכת ניהול הזמנות און ליין (חברת גליל דיל מקושרת למספר מערכות כאלו), עובדה זו מציבה אותם בשורה הראשונה של עסקי התיירות המתקדמים והאיכותיים. יתרה מזו, היא חוסכת לבעל העסק זמן יקר והופכת אותו לזמין בכל רגע נתון מצד אחד, ומצד שני מפנה אותו יותר לניהול ותפעול העסק – לרווחת הנופשים".

אפליקציה גליל דיל. מאפשרת ניווט והזמנת מקומות טלפונית ומידע על מבצעים
אפליקציה גליל דיל. מאפשרת ניווט והזמנת מקומות טלפונית ומידע על מבצעים

לקוחות ישראכרט המנויים בתוכנית המסלולים של ישראכרט איהנו מהטבות יחודיות להם.
"גליל כארד" הוא כרטיס נטען מבית ישראכרט הטעון בכסף לשימוש באטרקציות, מסעדות, בתי קפה, מקומות בילוי וכו', הנמנים עם ספקי החברה. עם הזמנת לינה באתר האינטרנט של "גליל דיל" מקבל הנופש כרטיס גליל קארד הטעון בסכומים שבין 45 ל 350 שקלים בגין כל לילה שהוזמן באתר.

אפליקציית "גליל דיל" שהושקה בימים אלה מבוססת מיקום, וניתנת להורדה לטלפונים חכמים מכל הסוגים. האפליקציה (ישומון) מאפשרת ניווט והזמנת מקומות טלפונית, מספקת מידע על מבצעים חמים ומיוחדים, מתנות, פרסים ועוד ומעניקה לנופש מידע היכן יוכל לממש את כרטיס גליל קארד אשר ברשותו – הכל ישירות לטלפון החכם לפני ההגעה לצפון ובזמן השהיה בחופשה.

כתובת אתר האינטרנט של גליל דיל www.galildeal.co.il.

ביקרנו בכמה מהאטרקציות שכבר הצטרפו למיזם "גליל דיל".

חוויות שטח – מושב אמנון
מרכז אטרקציות שטח מחובר לטבע סמוך למושב אמנון. בקצה המושב, על גבעה הצופה לכנרת, הגשים זוג צעיר חלום של שנים: להקים מתחם שטח חווייתי המשלב קמפינג וחושות בסגנון דהב ונואייבה, עם פעילות שטח אתגרית המתאימה לכל אחד: זוגות, משפחות עם ילדים, חברים, קבוצות, אירועים מיוחדים ועוד.

חוויות שטח. פעילות שטח אתגרית המתאימה לכל אחד. (צילום: יח"צ)
חוויות שטח. פעילות שטח אתגרית המתאימה לכל אחד. (צילום: יח"צ)

בחוויות שטח תוכלו למצוא טיולי טומקארים, ריינג'רים וג'יפים במגוון מסלולים במרכז רמת הגולן ובצפון מזרח הכנרת, תוכלו להגיע עד קו המים, לנסוע בין מטעי בננות ומנגו, לעצור לטבילה קלה במים הקרירים או לעצור בחורף לתה צמחים וקפה טוב מול הנוף.

בחוויות שטח טיולי משפחות האורכים כשעה וחצי לאורך כל שעות היום, ספארי לילה ומפגש בלתי אמצעי עם חיות הלילה, מסלולי שקיעה ועוד. במתחם עצמו מדשאות, אזור לינה מסודר, בריכת שחייה מול הנוף, שירותים ומקלחות וכל הדרוש ללינת שטח – איכותית.
שעות פעילות: ראשון – שישי כל היום (סגור בשבת)
טלפון 052-4252575 050-7206431.

יקב הר אודם – מושב אודם ברמת הגולן

זהו היקב הצפוני ביותר בישראל וממוקם במושב אודם על צלע הר געש כבוי, מוקף יער אלונים למרגלות החרמון. היקב הוקם על ידי עידית ומיכאל אלפסי בשנת 2003, והוא יקב בוטיק משפחתי שגם הבנים השתלבו בו והם הייננים של היקב. היקב מייצר יינות בשלוש סדרות : "אלפסי" – יין הדגל, "הר אודם" – סדרת הרזרב, ו"וולקני". כמו כן, מייצרים ביקב אודם יינות קינוח. יינות היקב כשרים החל מבציר 2007 .

יקב הר אודם. יקב בוטיק משפחתי שגם הבנים השתלבו בו. (צילום: יח"צ)
יקב הר אודם. יקב בוטיק משפחתי שגם הבנים השתלבו בו. (צילום: יח"צ)

הענבים לייצור יינות היקב מגיעים משלושה אזורים איכותיים בארץ: צפון הגולן, הרי הגליל והרי ירושלים. הביקור ביקב הר אודם כולל סיור ביקב ובכרמים, טעימות יין.
אפשר להזמין במקום ארוחות רומנטיות וגם אירועים גדולים.

שעות פעילות: א'-ה' 10:00-17:00 שישי וערבי חג 10:00 – שעה לפני כניסת שבת, שבת וחג – סגור. טלפון 04-6871122.

מוזיאון השוקולד של שולמן – קיבוץ דפנה

מוזיאון השוקולד של שולמן בקיבוץ דפנה כולל תערוכה מרהיבה וייחודית ואת מפעל השוקולד של שולמן. בתערוכה אפשר לראות ההיסטוריה של השוקולד, לגלות את סודות הקקאו, ללמוד כיצד מכינים שוקולד, איך עושים פסלים מתוקים ולצפות בסרטון קצר על עולם השוקולד. אפשר לראות את תהליך יצור השוקולד במפעל עצמו מבעד חלון שקוף, להתנסות בסדנת שוקולד מתוקה ולבקר בחנות המתנות והמזכרות.

מחירים: ביקור במוזיאון – 25 שקלים, סדנת שוקולד – 55 שקלים.

כרטיס משולב לביקור במוזיאון וסדנה – 70 שקלים.
הביקור מתאים לכל גיל. שעות פעילות: שני – חמישי : 10:00 – 17:00 שישי : 09:00 – 15:00 שבת : 10:00 – 17:00 טלפון 04-6956279 054-5902198.

מוזיאון השוקולד של שולמן בקיבוץ דפנה כולל תערוכה ייחודית ואת מפעל השוקולד. (צילום: יח"צ)
מוזיאון השוקולד של שולמן בקיבוץ דפנה כולל תערוכה ייחודית ואת מפעל השוקולד. (צילום: יח"צ)

מסעדת פינה בראש – שירי ביסטרו

אחד המקומות היותר יפים ומיוחדים בראש פינה, הכוללת את שירי ביסטרו – מסעדת שף בניצוחה של שירי פרידמן – בר יין מקצועי המתמחה ביינות בוטיק גליליים וישראליים וגם חדרי אירוח. המסעדה בסגנון צרפתי כפרי, צופה אל נוף עמק החולה, הגליל העליון והרי הגולן, במסעדה יש מתחם מרפסת מקורה שבמרכזו קמין עצים, בר יין פנימי וחדר פרטי. על שולחנות הפסיפס העגולים מוגשות ארוחות בוקר עשירות, מגוונות וטעימות. ארוחות הצהריים והערב הן מטבח צרפתי עם טעמים וחומרי גלם גליליים: הרבה שום, שמן זית ועשבי תיבול, בישול פשוט שנותן הרבה כבוד לחומרי הגלם.

בבר היין של פינה בראש תוכלו למצוא תפריט יין שבו 300 סוגי יין, תוצרתם של 50 יקבים שרבים מהם יקבי בוטיק מאזור הגליל והגולן שזהו המקום היחיד שבו תוכלו לטעום ולקנות אותם (מלבד ביקב עצמו).
הנחה עם כרטיס גליל דיל : 5%
כתובת: רחוב החלוצים ראש פינה העתיקה טלפון: 04-6800823
שעות פעילות: א' – שבת 08:30-22:30
מחיר לסועד: 60-200 שקלים.

אירוח אהלן וסהלן- מאכלים דרוזיים אותנטיים

בני משפחת דאהר מארחים בחצר ביתם המטופחת שביישוב הציורי סאג`ור. באוהל מוגשים מיטב המאכלים הדרוזיים, פיתות באפייה עצמית, לבנה עם שמן זית וזעתר, סלטים מעולים ותבשילים בשריים אותנטיים. לבחירה מספר סוגים של בילוי: ארוחות שטח, אירוח בחצר הבית באוהל מסורתי עם ארוחה מלאה, טרייה וחמה, פולקלור- מופעים מוסיקלים הכוללים, דרבוקות, חלילים, כינורות ושירים, הרצאות אודות העדה הדרוזית, סיפורים על הדת והמסורת, סיורים עם בעל המקום – מופיד דאהיר, שחי את השטח שנים וישתף אותכם בידע שרכש. טיולי ג`יפים וטרקטרונים ברחבי הגליל.
אפשר לשלב סיורים בכפרים דרוזים נוספים ולראות את חיי היומיום שלהם, ביקור בתערוכת פיסול וסדנת פיסול באבן גיר ובחימר בהנחיית פסל מקצועי.

הביקור בתיאום מראש, בעונת המסיק אפשר לבקר בבתי בד ו/או להשתתף במסיק זיתים. המקום ערוך לקבלת קבוצות גדולות.
להזמנה מראש: 050-5804402.

[related-posts title="מיזמים נוספים לקידום התיירות לגליל"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן