Skip to content

"מד מן" חוזרת: העונה השביעית תוקרן במקביל בארה"ב ובישראל

אחרי הסיום המטלטל בעונה הקודמת, חוזר דון דרייפר לעונה השביעית והאחרונה של הסדרה המצליחה. נגה גור-אריה חושפת סודות מאחורי המצלמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר ש-YES החלו בשידורי פרקים של סדרות במקביל לשידור בארצות-הברית, הוט מצטרפת אל הטרנד המוצלח, ותשדר את העונה האחרונה של "מד מן" במקביל לשידור בארצות-הברית. "מד מן" ("Mad Men"), הדרמה התקופתית מבית היוצר של זוכה פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" מתיו ויינר ("הסופרנוס"), ובכיכובו של זוכה פרס "גלובוס הזהב" ג'ון האם, תעלה לשידור החל מה-14.4 בהוט (13 באפריל לפי שעון ארה"ב), באיכות גבוהה ובליווי תרגום, בשעה 05:00 לפנות בוקר. פרקי העונה ישודרו פעם נוספת בשעה 22:15 מדי שבוע, ויעלו ב-HOT VOD.

וידוי חושפני. דרייפר. באדיבות הוט

2.7 מיליון איש צפו בפרק הסיום של העונה הקודמת, שהיה לנצפה ביותר בתולדות הסדרה, שהוכרזה לא פעם כ"יצירת אמנות". אחרי התחלה צולעת, העונה השישית הצליחה להחזיר את הסדרה אל ימי הזוהר של העונות הראשונות, וגרפה מחמאות מהמבקרים ופרגון מהקהל.

למרות שבשנתיים האחרונות הסדרה נותרה מאחור בטקסי הפרסים, "מד מן" זכתה לאורך השנים ב- 15 פרסי אמי, כולל פרס "סדרת הדרמה הטובה" במשך ארבע שנים ברציפות. בנוסף, זכתה גם בפרסי "גלובוס הזהב" עבור הסדרה הטובה ביותר. לאחרונה כבשה "מד מן" את המקום ה-7 ברשימת הסדרות הטובות בכל הזמנים, שגיבש איגוד התסריטאים, והוכתרה לאחת מעשר הסדרות המובילות של השנה על-פי מכון הקולנוע האמריקני, המגזין היוקרתי "Time" והדירוג הרשמי של המבקרים האמריקנים לשנת 2013.

בספטמבר האחרון הוכרז כי העונה האחרונה של "מד מן", שכוללת 14 פרקים, תפוצל לשני חלקים, כל אחד בן שבעה פרקים. בעוד שהחלק הראשון, שזכה לכותרת "ההתחלה", יעלה באביב הקרוב, החלק השני, "סופה של תקופה", ישודר באביב 2015 ובזאת ייתמו שידוריה של אחת הסדרות הטובות בדורנו.

בסיומה המטלטל של העונה הקודמת, שהתרחש, לפי הסדרה, בנובמבר 1968, דון דרייפר (האם) מצא את עצמו בשפל המדרגה, לאחר שווידוי חושפני על עברו הסודי במהלך פגישה מקצועית, הוביל להתמוטטותו ולפיטוריו מהחברה, שאותה הביא לגדולה. במקביל, אשתו מייגן (ג'סיקה פארה, "אבודות והוזות") החליטה לעזוב אותו ולהתחיל מחדש בלוס אנג'לס, אך מסתובבות לא מעט שמועות על גורל אכזר שיש לצפות לדמות במהלך העונה האחרונה.

 בינתיים, טד (קווין ראם, "אלפי") סיים את הרומן מחוץ לנישואים, שניהל עם פגי (אליזבת מוס, "קצה האגם"), ובחר לעבור לשלוחה של המשרד בלוס אנג'לס לצדו של פיט (וינסנט קרטיזר, "אלפא דוג"), מה שפינה לפגי עמדה בכירה ב"סטרלינג קופר ושות'" (אחת הסצנות הזכורות מפרק הסיום של העונה השישית היא פגי שמתיישבת בכיסא של דון). לצד כל אלה, הסתיימה העונה השישית ברגע מפתיע של כנות מצד דרייפר, כאשר חשף את האמת על זהותו בפני בתו, סאלי (קיארנן שיפקה, "הנשאים").

מת'יו ווינר, יוצר הסדרה, שומר על רמת סודיות גבוהה כבר מהיום הראשון, ומסרב להעניק רמזים. כיום השמועות סובבות בעיקר סביב גורלה המסתורי של מייגן והעובדה שאחד הפוסטרים שמלווים את העונה החדשה מראה את דרייפר על מטוס.

1 Comment

  1. ברוך
    26 במרץ 2014 @ 10:41

    זה לא מקביל. משחקי הכס ב04:00 בבוקר ביס – זה מקביל אחד לאחד עם השידור ב-HBO. מד מן משודרת בAMC שהוא ערוץ עם 4-5 הפסקות לפרסומות לכן ברור שהוט לא יכולה לשדר "במקביל" בגלל שהיא תעבור אותם וזה אסור, אז היא משדרת שעה אחרי. הם פשוט העתיקו את הניסוח מהקומוניקט של יס ושינו את משחקי הכס למד מן. תשוו ותראו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן