Skip to content

חדש על המדף – שומרים על הגוף

מוצרים חדשים על המדף שיעזרו לגופנו: סכין גילוח חדש וסקסי, ויטמינים טבעיים לשיער ולהרגעת הקיבה, פורמולה לגיל המעבר וכמובן איך לשמור על חוש ההומור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שומרים על הרגליים

חברת אקסבלייד, מותג סכיני הגילוח, משיק סכין חדש לנשים לגילוח מפנק. הסכינים באיכות גבוהה תוצרת גרמניה, בחצי ממחיר השוק ונשלחים עד בית הלקוח. הסכינים משווקים ונמכרים דרך אתר האינטרנט הייחודי XBlade.co.il. סכיני הגילוח הנשיים כוללים ראש גילוח גמיש במיוחד, המתכוונן לקימורים הנשיים, שפותח במיוחד כדי לאפשר גילוח קרוב בכל אזור אינטימי בגוף. ראש הגילוח הגמיש מספק גילוח חלק, שאינו מפספס אף שערה, גם באזורים הקשים והבלתי נגישים. ידית הסכין נשית ואלגנטית, בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה בסביבה רטובה. בנוסף, כל ראש גילוח מצויד בפס האלוורה המאפשר ללהבים להחליק על פני העור ותורם לריכוך והרגעת העור בזמן הגילוח.

מחיר לצרכן: ערכה של ידית וסכין רב פעמי – 22 שקל, רביעיית החלפה – 35 שקל. המשלוח חינם.

סכין הגילוח הנשי של X-Bladeסכין הגילוח הנשי של XBlade

שומרים על המעיים

חברת "מרשל" מציגה פורמולה צמחית – "לקסי קר", המעודדת את פעילות המעיים. המוצר מכיל תערובת צמחים ופירות יבשים הידועים על פי הרפואה העממית, בהשפעותיהם המיטיבות על מערכת העיכול, בהם:צמח הפלנטגו – צמח העשיר בסיבים מסיסי מים, המסייעים להסדרת פעולת המעיים; צמח האלואה, אשר על פי הרפואה העממית, מיוחסות לו תכונות, כגון: זירוז פעולת המעיים וניקוי מערכת העיכול; שוּמר – הידוע ברפואה הטבעית כמקל על כאבי בטן והפרעות עיכול. כמו כן, מכילה הפורמולה גם שזיפים ותאנים, הידועים בתכולת הסיבים הגבוהה שלהם. הסיבים מזרזים את פעולת המזון בקיבה ובמעיים, מקלים על עצירות וסופחים חומרים שאינם רצויים.

מחיר לצרכן: 49-56 שקל (60 כמוסות).

לקסי קר של חברת מרשל
לקסי קר של חברת מרשל

שומרים על השיער

חברת "ויטמינס" הישראלית, המתמחה בפיתוח מוצרים לטיפול וטיפוח השיער, מציעה שמפו "ארגן" מקצועי לטיפול ומניעת קשקשים. השמפו הינו חלק מסדרה מקצועית רחבה לטיפוח השיער – מסדרת ארגן המבוססת על שמן ארגן המרוקאי. השמפו מכיל חומרים פעילים ויעילים המסייעים במניעת יובש, גירוי ואדמומית של הקרקפת, מטפלים ומונעים היווצרות פטרת נפוצה הגורמת לקשקשים, וכן חומרים לניקוי יסודי של השיער מהקשקשים. בנוסף, השמפו מבוסס על שמן הארגן הידוע בסגולותיו לבריאות השיער. השמן עשיר בוויטמין E וחומצות שומן אומגה 9 ואומגה 6. הוא מגן על השיער מפני נזקי מזג האוויר ומזהמים, מסייע לחיזוק שורשי השיער, מניעת קשקשים, לטיפול ביובש העור והשיער, ומסייע לאיחוי קצוות מפוצלים.

מחיר לצרכן: 85 שקל (לבקבוק של 500 מ"ל).

ארגן של חברת ויטמינ'סארגן של חברת ויטמינ'ס

שומרים בגיל המעבר

גיל המעבר, מאופיין בין היתר בהפרת האיזון ההורמונלי וירידה הדרגתית של האסטרוגן והפרוגסטרון. כתוצאה מכך, חוות נשים רבות, בתקופה זו, תופעות פיזיולוגיות ונפשיות לא נעימות, הפוגעות באיכות חייהן, כמו  גלי חום, כאבי ראש, נדודי שינה, עצבנות, דיכדוך, יובש בנרתיק וירידה בחשק המיני ואוסטיאופורוזיס. חברת נוטרי-קר מציעה את "מיד לייף באלאנס" (Mid Life Balance): פורמולה טבעית של צמחים הידועים ברפואה העממית המסייעים בהתמודדות עם תסמיני גיל המעבר. בין הצמחים המרכיבים את הפורמולה: שיח אברהם מצוי, בטטת בר, קוהוש שחור, תלתן אדום, ויתניה משכרת.

מחיר לצרכן: 139 שקל (לאריזה של 60 כמוסות).

מיד לייף באלאנס של חברת נוטרי-קרמיד לייף באלאנס של חברת נוטרי-קר

שומרים על ההומור

ספרו החדש של צביקה ברגמן, "הוגה דעות – חכמה בקצרה", מציג אלף הגיגים מקוריים ומרחיבי דעת. הספר מכיל למעלה מאלף הגיגים שנכתבו בעקבות סיטואציות אמיתיות ומעוררות מהחיים. כל הגיג מזוקק המאיר את הסיטואציה במבט מעניין. הספר החדש מתאים לכל מי שאוהב חכמה ומשמעות אך מוצא שאין לו זמן, סבלנות או רצון לקרוא טקסטים ארוכים. דוגמאות לציטוטים: "יש אנשים בודדים מוקפים חברים", "בת זוג לחמישים שנה טובה מחמישים בנות זוג בשנה", "צניעות היא היכולת להתפרע משמחה על שיש לך מבלי שאיש יבחין", "ולפעמים דו שיח הוא רק שני מונולוגים". בספר שזור גם הומור והוא מתאים לכל גיל אם הוא אוהב חכמה וכמובן כספר מתנה מעוצב ונעים לקריאה.

מחיר: 85 שקל, בהוצאת סודות פרסומים כלכליים.

ספר "הוגה דעות – חכמה בקצרה" של צביקה ברגמןספר "הוגה דעות – חכמה בקצרה" של צביקה ברגמן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן