Skip to content

עולה חדש חשוד כי כלא את אשתו ובנותיו במשך שנה ויותר

החשוד, בן 27, נעצר לאחר שרעייתו נמלטה מהדירה ויצרה קשר עם המשטרה. לפי החשד נהג הגבר באלימות כלפי משפחתו, כלא אותם בחדרון שבדירה ונהג לאנוס את אשתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב חולון (27), נעצר הלילה (שישי) בחשד שכלא במשך כשנה את רעייתו ושתי בנותיו הקטנות, בנות שנתיים וארבע, בחדר קטן בדירתם בעיר. על פי החשד, הוא נהג לאנוס את אשתו המצויה בהריון מתקדם באלימות קשה, ולהתעלל בבנות. מעצרו התאפשר לאחר שהאישה הצליחה להימלט אתמול מהדירה והזעיקה את המשטרה. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, הדסה נאור, האריכה הבוקר את מעצרו עד יום שלישי.

צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net
צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net

לדברי נציג המשטרה בני הזוג זה חמש שנים עלו לישראל לפני כשנה וחצי מאוזבקיסטן והשתכנו בדירה קטנה במרכז חולון. מחקירה ראשונה במרחב איילון עלה, כי מאז שעלו ארצה הבעל נקט באלימות קשה כלפי בני משפחתו. לטענת האישה הוא כלא אותה ואת ילדיה בדירה ולא איפשר לה לצאת ממנה בשעות היום. היא סיפרה כי נהג לכפות עליה יחסי מין ולפני יומיים הצמיד לגרונה סכין על מנת שתיעתר.

מערכת היחסים האלימה, כך נטען, החלה לפני חמש שנים עוד בטרם עלו ארצה. האישה התלוננה כי בעלה נהג לרכוש מוצרי מזון בסיסיים פעם בחודש וימים שלמים היא ובנותיה נותרו רעבות. שני הבנות לא ראו רופא ולא נבדקו מאז שעלו ארצה. על פי החשד נהג הבעל לכלוא את האם ובנותיה בחדרון אותו נעל בצאתו לעבודה וכששב לביתו נהג לפתוח את דלת החדרון ולאפשר להן להסתובב בתוך הבית כשדלת הכניסה נעולה.

אתמול, כך העידה האישה, הבעל יצא לעבודה ושכח לנעול את החדרון. האישה הצליחה להימלט עם בנותיה, פנתה לשכנה וסיפרה לה על ההתעללות וזו הזעיקה את המשטרה. לאחר חקירה ראשונה הועברו האישה ובנותיה לבית מחסה של משרד הרווחה.

מאוחר יותר, כששב הבעל מעבודתו והבחין כי רעייתו ושתי הבנות לא נמצאות, הוא התקשר למשטרה. שוטרי משטרת איילון שהגיעו לדירה נדהמו לגלות שכמעט אין בדירה ריהוט ובני המשפחה ישנו על מזרונים שנפרשו על הרצפה. בחקירתו הכחיש הבעל את כל המיוחס לו. לטענתו, אשתו העלילה עליו עלילה בעקבות סכסוך וכי הסיבה שלא יצאה מביתה בשעות היום נבעה מחוסר הכרת השפה והסביבה. עוד טען הבעל, כי הסיבה שלא הלכו לרופא נבעה מהעובדה שאשתו עדיין לא קיבלה תעודת זהות וכי אין בידו כסף לרופא פרטי. הגבר נעצר בחשד לאיומים, בעילה באיומים ובמעשה סדום שלא בהסכמה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן