Skip to content

מוצרי מזון חדשים: להעשיר את חווית הבישול

מדפי המזון מתחדשים בשלל מוצרים המעשירים את חוויית הבישול, האפייה ואפילו הדיאטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדרת תבלינים בשקיות

חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול, משיקה שקיות של תבלינים ותערובות לתיבול, המוצעות במחיר משתלם במיוחד. עד כה ייצרה נווה התבלין לשוק הפרטי תבלינים ותערובות תיבול רק בקופסאות. ליין השקיות כולל 28 סוגים של תבלינים ותערובות תיבול, המוצעים במשקלים של 80, 100, 150 ו-200 גרם, והמחיר זול בכ-30% לפחות לעומת התבלינים בקופסאות. בין התבלינים: כמון, כורכום, מלח לימון, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, קינמון טחון, מלח לימון, שום גבישי, תערובת דג עם שום, תבלין על האש, תבלין לשווארמה, תבלין לגריל עוף, בצל מטוגן, מרק בטעם עוף, תבלין לפיצה, חווא'ג למרק, חגיגת בריאות, קארי מסאלה ועוד.

שקית תבלינים במשקל 200 גרם – כ-10 שקלים.

סדרת תבלינים בשקיות של נווה התבלין (צילום: אנטולי מיכאלו)סדרת תבלינים בשקיות של נווה התבלין (צילום: אנטולי מיכאלו)

מעלים את הרף עם נקניקיות

חברת "עוף טוב" משיקה מהפכה בתחום הנקניקיות. החברה משיקה נקניקיות איכותיות עם 40% יותר חלבון – נקניקיות שהבשר היחיד בהן הוא חזה עוף משובח. הנקניקיות ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שומן טראנס וללא גלוטן.

אריזת 400 גרם: כ-17 שקלים.

נקניקיות עם 40% יותר חלבון של עוף טוב

נקניקיות עם 40% יותר חלבון של עוף טוב

עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בתחום המאפים: עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית. העוגיות החדשות טעימות להפליא, נימוחות ובחוויה של אפיה ביתית. העוגיות עשירות בטחינה אחוה העשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים. הייחודיות של העוגיות: בכמות הטחינה והטעם המשובח.

אריזת 300 גרם: 13 שקלים.

עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית של אחוהעוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית של אחוה

תבשיל טיבטי עם טעים ובריא

חברת "תבואות", המייצרת ומשווקת מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מרחיבה את סדרת התערובות, ומשיקה "תבשיל טיבטי" טעים ובריא, המכיל – אורז בסמטי אורגני בתוספת גוג'י ברי, בצל יבש ושקדים. הגוג'י ברי (אטד פראי) נחשב לאחד ממזונות העל בשל ערכו התזונתי הרב: עשיר ביותר בנוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים), ומכיל רמות גבוהות של ויטמין C ופולסכרידים, 18 חומצות אמינו, 11 מינרלים חיוניים, ו-22 יסודות, בהם סידן, ברזל, סלניום, אשלגן ואבץ. כמו כל התערובות של תבואות – לא מכיל מונוסודיום גלוטומט, צבעי מאכל או חומרים משמרים.

אריזת 250 גרם – 16.90 שקל.

תבשיל טיבטי עשיר בגוג'י ברי של חברת תבואותתבשיל טיבטי עשיר בגוג'י ברי של חברת תבואות

כמוסות הורדה במשקל של "סיידר ויניגר"

חברת "מרשל", המתמחה בייצור, יבוא ושיווק תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים, מציגה את "סיידר ויניגר" (Cider Vinegar) של מותג תוספי התזונה NOW מארה"ב. זוהי פורמולה ייחודית המוצעת בכמוסות, ומבוססת על רכיבים טבעיים הידועים ברפואה המשלימה כמסייעים בתהליכי ניהול משקל תקין: הגברת קצב חילוף החומרים, ויסות תשוקה למתוק, הגברת תחושת שובע ועוד. בין הרכיבים בפורמולה: חומץ תפוחים, אצות ים, לציטין, ויטמין B6, כרומיום וסיבי אשכוליות. כמו כן, מכילה הפורמולה סיבי גליקומגן וסיבי אשכולית – בעלי יכולת ספיגה פי 50 מנפחם, התורמים לתחושת מלאות ויחד עם זאת מסייעים לפעילות תקינה של המעיים.

אריזת 180 כמוסות: 130 שקל.

סיידר ויניגר של חברת מרשלסיידר ויניגר של חברת מרשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן