Skip to content

רצח בישרש – אב רצח את שני ילדיו הקטינים ונעצר

האב הגיע למשטרת רמלה והודיע כי רצח את ילדיו בדקירות סכין. חוקרי משטרה שפרצו לביתו גילו את הילדים ללא רוח חיים כשעל גופם סימני אלימות. הוא נעצר והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 40 ממושב ישרש הסמוך לרמלה הגיע הלילה (חמישי) לתחנת המשטרה ברמלה ודיווח כי רצח את שני ילדיו, נער ונערה בני 10 ו-11. האיש הודה כי הוא דקר אותם למוות – הוא הגיע מעט לפני חצות לתחנת המשטרה ואמר לשוטרים כי רצח את ילדיו. שוטרי ניידת המשטרה שהוזעקו לביתו, פרצו לדירה ומצאו את הילדים ללא רוח חיים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים. הגבר נעצר והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות הרצח.

אמם של הילדים שוהה בימים אלו בחו"ל והיא עושה את דרכה לישראל. שני הילדים הגיעו לביקור מארה"ב אתמול על פי הסדר הביקורים שקבע בית המשפט. בעבר היו תלונות נגד האב על אלימות אבל לא בשנתיים שחלפו. החשוד, שבתחילה הודה ברצח, שינה את גרסתו בתחנת המשטרה וביקש עורך דין.

כוחות משטרה בזירת הרצח (צילום: אתר פנאט)
כוחות משטרה בזירת הרצח (צילום: אתר פנאט)

אתמול נעצר גבר כבן 65 בחשד לרצח צעירה בשנות העשרים לחייה בעפולה. גופתה התגלתה ללא סימני אלימות בחדר מדרגות בשכונת גבעת המורה בצפון מערב העיר. בתחילה סברו החוקרים כי אין חשד לפלילים, אולם במהלך היום תוחקרה שכנה של הנרצחת, דמות המוכרת למשטרה, ועדותה שינתה את כיוון החקירה. במשטרה הוחלט להתייחס למקרה כרצח לכל דבר עד שיגיעו תוצאות נתיחת הגופה. בינתיים הגיעו החוקרים אל הגבר שנעצר בחשד שסיפק לה סמים. חשדם של השוטרים התעורר בעקבות גרסאות שונות הסותרות זו את זו שמסר לחוקריו. בתחילה הוא גם הכחיש כי הוא מכיר אותה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן