Skip to content

נתניהו: בקרוב יוצג לציבור המידע המוכיח כי החמאס אחראי לחטיפה

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה לפלסטינים שנהרגו בימים האחרונים במהלך מבצע "שובו אחים". "אין לנו שום כוונה לפגוע בזדון באף אחד אבל כוחותינו נוהגים בדרך הדרושה להגנה עצמית ומעת לעת יש קורבנות או יש נפגעים בצד הפלסטיני כתוצאה מפעולות ההגנה העצמית של כוחותינו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבטיח להציג בקרוב, לציבור הרחב, את המידע שמוכיח כי החמאס הוא האחראי לחטיפת שלושת הנערים לפני כעשרה ימים. נתניהו מדגיש כי עם הצגת המידע הזה, ייבחנו דבריו של אבו מאזן בסעודיה בנכונותו לפרק את ממשדלת האחדות עם החמאס.

ההוכחות ייחשפו בקרוב? בנימין נתניהו (צילום ארכיון: דן בר דוב)
ההוכחות ייחשפו בקרוב? בנימין נתניהו (צילום ארכיון: דן בר דוב)

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה: "בסוף השבוע נפגשתי עם ההורים של הנערים החטופים, הבטחתי להם שאנחנו עושים ונעשה הכל כדי להחזיר את הבנים החטופים הביתה בשלום. אנחנו מצויים בעיצומו של מאמץ מתמשך וממוקד קודם כל בהחזרת הבנים הביתה.

"המאמץ הזה כרוך בחיכוך מסוים עם האוכלוסייה האזרחית ביהודה ושומרון", אמר נתניהו. "אין לנו שום כוונה לפגוע בזדון באף אחד אבל כוחותינו נוהגים בדרך הדרושה להגנה עצמית ומעת לעת יש קורבנות או יש נפגעים בצד הפלסטיני כתוצאה מפעולות ההגנה העצמית של כוחותינו.

"אנחנו ממוקדים בהשבת החטופים ואנחנו גם ממוקדים במציאת החוטפים ובפגיעה בארגון שאליו הם שייכים", אמר ראש הממשלה. "יש לנו הוכחות חד-משמעיות שמדובר בארגון החמאס. אנחנו מעבירים את ההוכחות הללו ואת המידע הזה לכמה מדינות בעולם. בקרוב המידע הזה יהיה נחלת הציבור. אני חושב שבאותו רגע יבחנו דבריו של אבו מאזן בסעודיה באופן מעשי. דבריו יבחנו לא רק ע"י הפעולות להשיב את הבנים הביתה אלא גם בנכונותנו לפרק את ממשלת האחדות עם החמאס שחטף את הנערים ושקורא להשמדת ישראל".

ובתוך כך, סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון, מציע בתוכנית "בוקר טוב דרום" עם ירון ששון, המשודרת ברדיו דרום, להפסיק את אספקת החשמל לרצועת עזה.

סגן השר דנון התייחס לירי הרקטות לישובי הדרום, ולפעילות צה"ל ברצועה וביהודה ושומרון במסגרת מבצע "שובו אחים", ואמר: "לטעמי יש מקום לפעילות נרחבת גם כלפי אוכלוסיה אזרחית. אני אומר פה משהו קשה, אבל אני מאמין בו. צריך לשנות את חיי השגרה של תושבי יהודה ושומרון ורצועת עזה, להוריד את החשמל לכמה ימים ותראה שפתאום יגיעו לישראל כל ראשי העולם, יגיעו וישאלו 'למה הורדתם את החשמל?' ואז אולי נוכל לבוא ולומר – סליחה, האם ידעתם ששלושה נערים נחטפו?"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן