Skip to content

חדש על המדף: מים, חומוס אש וצבעי עשן

מדפי המזון ומוצרי המטבח בישראל מתחדשים ללא הרף: החל ממי קרחונים מאיסלנד, חומוס חריף אש, כוסות בצבעי קיץ, עוגות עתירות שוקולד ועד חלבון טבעי לחובבי הבריאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי קרחונים מאיסלנד

"איסלנדיק", מים מינרלים המגיעים מאיסלנד, נחשבים מן האיכותיים והנקיים ביותר בעולם. טעמם של המים עדין ומקורותיו מגיעים מן הקרחונים הנשפכים לאחד המעיינות הגדולים במדינה. למים יתרונות תזונתיים וקוסמטיים רבים, לצד טעם צלול ועיצוב מרשים של בקבוק, בהשפעת מקור הקרחונים מאיסלנד. חלק מיתרונות המים: רמת pH של 8.4, דלות בנתרן וחשוב להזכיר, כי הבקבוק ללא ביספונל A או טביעת פחמן.

מחיר לבקבוק 500 מ"ל: 8.5 שקלים ובקבוק ספורט 750 מ"ל: 10 שקלים.

מי קרחונים מאיסלנד - עכשיו בבקבוקמי קרחונים מאיסלנד – עכשיו בבקבוק

עוגת בראוניז עתירת שוקולד

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, משיקה עוגה חדשה: עוגת בראוניז עשירה, ועתירה בשוקולד מריר משובח. העוגה עשויה מבצק איכותי, ועתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של שוקולד מריר (לפחות 20% של שוקולד מריר איכותי). העוגה משווקת באריזה החדשה על פי הקו העיצובי החדש של החברה ושומרת על טריות העוגה לאורך זמן.

מחיר לעוגה במארז 400 גרם: 13 שקל.

עוגת בראוניז עתירת שוקולד של חברת "אחוה"עוגת בראוניז עתירת שוקולד של חברת "אחוה"

חומוס עם פלפל או גרגרים

חברת "סלטי צבר" ממשיכה לחדש בסדרת "מלך החומוס", ומשיקה לראשונה שני סלטי חומוס עם טוויסט ייחודי: חומוס מעורבב עם פלפל חריף – לחובבי החריפות, וחומוס מעורבב עם גרגירי חומוס רכים. המתכונים לשני המוצרים החדשים פותחו בהשראת כמה מהחומוסיות הוותיקות בירושלים.

מארז חומוס במשקל 400 גרם: 12-15 שקל.

חומוס עם פלפל חריף של "סלטי צבר"חומוס עם פלפל חריף של "סלטי צבר"

100% חלבון ביצה טבעי

"חלבון ביצה טבעי" (Natural Egg White) פותח על ידי חברת "צ'אם 2000" – יצרנית מוצרי ביצים הגדולה והוותיקה בישראל, בשיתוף עם חברת "סיטי תוספי מזון". החלבון מיוצר בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ביותר ובתנאי הגיינה מחמירים להבטחת איכות המוצר וטריותו. התוצאה 100% חלבון טהור ומפוסטר, בקרטונית נוחה לשימוש, ללא חומרים משמרים, ללא שומן וללא כולסטרול. מלבד מטרות ספורט ותזונה, המוצר מצוין להכנת חביתות, שייקים, פשטידות, עוגות, קצפות, פנקייק, מאפינס ולכל מתכון המכיל ביצים. חיי המדף: 30 יום, לאחר פתיחה: עד 10 ימים. אחסון: במקרר, בטמפרטורה של 0-4 מעלות.

מחיר לקרטונית של ליטר (מכיל 33 חלבונים): 39 שקל.

חלבון ביצה טבעיחלבון ביצה טבעי

כוסות מעוצבות לקיץ

חברת "Luminarc", המותג הצרפתי המוביל בייצור כלי זכוכית, מציג שתי סדרות חדשות של כוסות מעוצבות בצבעים מרעננים לקיץ: כוסות Funny Flowers – המעוטרות במוטיב פרחוני על גבי צבע שקוף או צבעי סגול, כתום, ירוק, כחול, צהוב ואדום; כוסות Salto – מן הדגמים הוותיקים ביותר של המותג, ולקראת הקיץ הן מקבלות טוויסט צבעוני ומופיעות בצבעים כחול קרח, ירוק רענן וסגול לילך. כלי הזכוכית עוברים תהליך תרמי ייחודי להבטחת עמידות מכנית ותרמית גדולה יותר. הצבעים אינם מכילים קדמיום ואינם מכילים עופרת, ואף ניתנים להדחה רב פעמית במדיח.

מחיר לסט של שישה כוסות: 80-140 שקל.

כוסות מעוצבות של חברת "Luminarc"כוסות מעוצבות של חברת "Luminarc"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן