Skip to content

"אם לא הייתי מכיר את האו"ם, הייתי חושב שמדובר בפרודיה"

כך כתב שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, בעמוד הפייסבוק של ארגון האומות המאוחדות, העומד על כ-1.3 מיליון לייקים. אתמול קרא פרושאור למועצת הביטחון לגנות את חמאס בחריפות על הפרת הפסקת האש; לתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה; לדרוש את פירוז עזה ולהגדיר את חמאס כארגון טרור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אם לא הייתי מכיר את האו"ם, הייתי חושב שמדובר בפרודיה. היות שאני מכיר אותו, אני יודע שזו טרגדיה". כך כתב שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, בעמוד הפייסבוק של האו"ם, שעומד על כ-1.3 מיליון לייקים.

הדברים שכתב פרושאור בעמוד הפייסבוק של האו"ם
הדברים שכתב פרושאור בעמוד הפייסבוק של האו"ם

את הדברים כתב רון פרושאור, בתגובה על הודעת האו"ם מאתמול, שבה הובעה אכזבה מהפרת הפסקת האש, תוך כדי אזכורה של ישראל ומבלי להזכיר את החמאס בשמו.

"האו"ם שלום", כתב רון פרושאור בעמוד הפייסבוק של האו"ם.

"הבוקר פרסמת הודעה. בהודעה נכתב שאתה מאוכזב מכך ששני הצדדים לא הגיעו להסכמה בנושא הפסקת האש. לא יכולתי שלא להבחין בכך שאין אזכור של אחד הצדדים, שהוא גם הצד אשר הפר את הפסקת האש. יש לו שם. קוראים לו חמאס. הוא האויב שלנו.

"אני מעוניין לעשות ביניכם הכרות.

"מדינות רבות בעולם מכירות בחמאס כארגון טרור.

"בצ'רטר של חמאס כתוב שמטרתו היא השמדת מדינת ישראל.

"חמאס ירה על ישראל מעל 3,000 טילים בחודש האחרון.

"הוא חטף ילדים ישראלים.

"הוא חפר מנהרות טרור כדי לבצע פעולות טרור המוניות.

"הוא הפר את כל הפסקות האש, להן ישראל הסכימה.

"אם לא הייתי מכיר את ארגון האומות המאוחדות, הייתי חושב שמדובר בפרודיה.

"היות שאני מכיר אותו, אני יודע שמדובר בטרגדיה".

אתמול פנה שגריר ישראל באו"ם למועצת הביטחון, בעקבות הפרת הפסקת האש ואמר כי חמאס שוב הוכיח שתושבי עזה לא מעניינים אותו, וכי הגיע הזמן שהאו"ם יראה בו את האחראי לכאבם.

פרושאור קרא למועצת הביטחון לנקוט בצעדים מידיים: לגנות את חמאס בחריפות על הפרת הפסקת האש; לתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה; לדרוש את פירוז עזה ולהגדיר את חמאס כארגון טרור.

1 Comment

  1. ניר
    10 באוגוסט 2014 @ 18:17

    זה לא יעזור ידוע שהאום הוא כלום הינה סוריה טובחים מעל למאה וחמישים אלף אנשים למי שהוא זה מזיז בעזה נהרגו אולי 1000 איש רובם הגדול אנשי חמאס וגם אזרחים איזה רעש הדבר עושה בתקשורת העולמית ובעולם למה??? כנויפיות מוסלמיות משתוללות בעולם רוצחות אלפי אנשים בינהם הרוב מוסלמים וגם נוצרים האם זה מענין את העולם " הנאור" לא ברטניה יצאה למלחמה על אי קטן פוקלנד נהרגו עשרות חיילים ואזרחים זה לא פשעי מלחמה כנ"ל ארצות הברית רוסיה זו האמת האום כלום וצדק בן גוריון יש כאן אנטישמיות צבעיות וכמובן אל נשכח את האיסלם המתפשט באירופה שהוא גם כוח לבחירות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן